Marraskuun keskustelut.

Okei :) kiitti Balacenia. Siellä oli erikseen ohje miten voi hakea itse lähetettyjen viestien määrän ja tarkistaa, onko lähettänyt riittävän määrän viestejä päästäkseen yksäriryhmään, niin siksi sitä mietin. Mutta jos pelkkä kuukauden foorumillaolo ja -kirjoittelu riittää nii hyvä niin :)

Mulla on ke -illasta lähtien tullut verituhrua. Ekaks ph -suojaan asti pikkasen kirkasta, sittemmin paperiin ruskehtavaa. Nyt pitäis vaan kiltisti odotella yltyykö keskenmenoksi vai onko vaaratonta . Pahoin kyllä pelkään, että se pahempi vaihtoehto, kun oireetkin vähentynyt .

Täällä kukuttu jo ennen viittä ja pyöritty sängyssä.
Eilen illal oli pari isoa vihlasua, yksi alkuillasta ja sitten nukkumaan mennessä toinen iso. Heti tietenkin paniikkia pukkasi, mutta kyllä se siitä rauhoittui. Yö meni vessassa ravaten ja juoden, kun suu oli kuin sahara, vissiin kun nokka tukossa niin hengittää suun kautta enemmän.

todella huonosti nukuttu yö ja 4.45 jo ajattelin ylösnousua, kun oli järjetön nälkä, vetäsin actimelin naamaan ja kupin kahvia, niin nyt ei sitten taas mikään maistu.

Mies lähti töihin niin sanoin että kukun vähän aikaa ja menen sitten takaisin nukkuu kun siltä tuntuu. Piti loistavana ajatuksena :)

Huomenta! Ylhäällä ollaan aamukahvin kera, mutta vaikeaa oli herääminen jälleen, tää on ihan jäätävää tää väsymys. Ennen plussausta jo mun mies ihmetteli et kuin voin olla niin väsynyt, varmaan kipeäksi oot tulossa :D
Kohta hyppään autoon ja lähden työmaata kohti, niin kovin virkeänä ;)
Ps. Kultaako aika niin muistot vai mitä ihmettä , kun en muista edellisissä raskauksissa näin väsynyt koskaan olleen?

Rv 4+6

Hih yks kukkuja täällä kanssa, mies meni neljää töihin ja ite ei meinannu saada enää unta. Onneks lopulta nukahin :) meinas tulla jo sellanen yököttävä tunne mutta sekin ratkesi asennon vaihdolla.

Mun rupes niin tekee mieli eilen porkkanalaatikkoa nii ei muu auttanu kun ostaa tarvikkeet ja tänään ruveta tekemään :D löysin kanssa aivan loistavan runon jolla kertoa porukoille isänpäivänä! Kortit pitäisi vaan vielä kyhätä kun en valmiista raaski maksaa 4€ kpl....

Voi ei Äitee! Mutta onneksi vuodotkin on yleisiä! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

Tsemppiä myös meille muillekin väsymyksen ja muiden kanssa! Mä heräsin tänäaamuna ihan koomasta :D Olis nukuttanu vieläkin!

Jupa mullakin olis isänpäiväkortin askartelua tiedossa. Lahjat kans täytyy tänään kasata :)

Voi Äitee, lähetän voimia! <3

Hassua, et täällä on jengi näin aikasin hereillä! Mä saan yleensä nukkua aamuisin pitkään, mutta perjantai-aamuisin pitää herätä jo viideltä, siihen ei taida tottua ikinä! Nyt töissä jo pahimmat tehty ja saan hetken istahtaa. Vaikka työt ei kiinnosta ollenkaan, on kivaa, kun on hykerryttävä salaisuus.

Mä haluisin tehdä mun miehelle jonkun kivan isänpäiväyllärin, onhan sunnuntaina sen "eka isänpäivä". Vielä lyö tyhjää. Millaisen runon jupa- löysit, haluaisitko jakaa sen? :)

Haleja ja voimia jokaisen aamuun!

Nyt salaisuuden suuren
Kuiskaamme mukaan tuulen
On masussa pieni yllätys - nyt jo varmaan arvaat
On onni suuri ja rajaton
Meille vauva tulossa on
-----------------------
Toive suuri toteutuu
Kunhan koittaa heinäkuu
Salaisuus ei kauaa pysy
Meille vauvaa odotetaan
-----------------------
Nyt sulatettavaksi uutinen;
Kasvaa masussa uusi lapsonen
Heinäkuussa meitä on neljä

Tuo vika on nyt mun suosikki ja siinähän voi vaihtaa tota lukua. Siinä oli myös yksi rivi lisää mutta mulle se ei sopinu nii jätin pois :D voishan siihen keksiä jonkun oman lopun...

Kiitos :-) Keskiviikkona viiva näytti kyllä todella haalealta mutta tänään näyttäs ehkä aavistuksen vahvistuneen. :-) Mulla on tuollaisia halpisliuskatestejä, ja mun mielestä kontrolliviivakaan ei oo noissa sellainen supertumma, et ehkä pitää investoida ihan johonkin kunnon testiin. Mikähän ois paras? Clearblue? Onko niitä ihan marketeissa ja mitähän ne maksaa? :-)

Mä oon muuten sairastellut tosi pitkään tässä syksyllä, flunssaa, yskää, äänikin meni, nyt on kurkku vähän kipeä (ei ole streptokokkia).. Ilmeisesti siis ärhäkkää virusta vaan. Voiko se olla jotenkin vaaraksi? :-/

Haha, pilvikirsikka, mies kans sanoo mun lasten myötä menettäneen skarppiutta ja "fiksuutta", se kyllä näkyy myös raskauksien välillä, et ei oo (mulla) sinänsä raskaus- vaan äitiysoire [emoji16]

Ihanaa, me nukuttiin tänään ysiin asti. Tyttö meinas kyllä herätä jo 6.30, mut sinnikkäällä tissittelyllä jatkoi onneksi unia. :)

Äiteelle paljon tsemppiä! Toivottavasti tuhrut loppuu pian.

Monella on ollut väsymystä, niin myös mulla. Tuntuu, että oon ihan silmät ristissä koko päivän. Voi kun vois mennä töissä pienille päikkäreille iltapäivällä... Oksuolokin on taas vaivannu tänään, mutta hyvällä taistelulla oon saanu pidettyä sapuskat sisällä. Ekan ja ainoan teekupposen uskalsin kyllä juoda vasta iltapäivällä ja oon syöny ihan koko ajan pitkin päivää. Jatkuva syöminen auttaa pahoinvointiin, mutta pelkään pahoin, että paino lähtee tällä menolla ihan turhan aikaisin nousuun...

Mutta väsymykset, oksuolot ja painonnousut kestää mielellään, kun tänään nähtiin pieni möykky, jolla oli selkeä syke ja kokokin vastasi koko lailla viikkoja (tänään menkoista laskettuna 6+6 ja alkiolla oli pituutta 6,5 mm, joka vastaa 6+4). :Heartred Tää oli tärkeä etappi, koska viimeisimmässä keskenmenossa sykettä ei ikinä löytynyt ja koko ei ikinä noussut 6+1 viikoista. Seuraava etappi on sitten "mielenrauhaultra" 30.11. (rv 9+4). Jos siinä on kaikki hyvin, mennään nipt-testiin rv 11.

Taidanpa juhlan kunniaksi käydä ostamassa glögia ja joulutorttuaineet ja pitää miehen ja tenavien kanssa pienet pikkujoulut. :happy:

Mulla ei oo vielä ekaa neuvolakäyntiä sovittu ku meen ensin sinne ar-ultraan. Mun oma terkka on lomalla nyt, niin siksi tällainen järjestely.

Takaisin