Äiteelle paljon tsemppiä! Toivottavasti tuhrut loppuu pian.
Monella on ollut väsymystä, niin myös mulla. Tuntuu, että oon ihan silmät ristissä koko päivän. Voi kun vois mennä töissä pienille päikkäreille iltapäivällä... Oksuolokin on taas vaivannu tänään, mutta hyvällä taistelulla oon saanu pidettyä sapuskat sisällä. Ekan ja ainoan teekupposen uskalsin kyllä juoda vasta iltapäivällä ja oon syöny ihan koko ajan pitkin päivää. Jatkuva syöminen auttaa pahoinvointiin, mutta pelkään pahoin, että paino lähtee tällä menolla ihan turhan aikaisin nousuun...
Mutta väsymykset, oksuolot ja painonnousut kestää mielellään, kun tänään nähtiin pieni möykky, jolla oli selkeä syke ja kokokin vastasi koko lailla viikkoja (tänään menkoista laskettuna 6+6 ja alkiolla oli pituutta 6,5 mm, joka vastaa 6+4).

Tää oli tärkeä etappi, koska viimeisimmässä keskenmenossa sykettä ei ikinä löytynyt ja koko ei ikinä noussut 6+1 viikoista. Seuraava etappi on sitten "mielenrauhaultra" 30.11. (rv 9+4). Jos siinä on kaikki hyvin, mennään nipt-testiin rv 11.
Taidanpa juhlan kunniaksi käydä ostamassa glögia ja joulutorttuaineet ja pitää miehen ja tenavien kanssa pienet pikkujoulut.