Marraskuun keskustelut.

Raskausdiabetes ja muut diabeteksen muodot on aika erilaisia ja eri syistä seurataan vauvan kasvua ja vointia.
Mun pitäis kaivaa toi mittari esiin, mut mulla on ne liuskat ihan lopussa ja en viittis niitä ite käydä ostamassa. joten odotan ekaa neuvolakäyntiä, sieltä saan varmaan sit lisää liuskoja. :)

Raskausdiabetes ja muut diabeteksen muodot on aika erilaisia ja eri syistä seurataan vauvan kasvua ja vointia.
Mun pitäis kaivaa toi mittari esiin, mut mulla on ne liuskat ihan lopussa ja en viittis niitä ite käydä ostamassa. joten odotan ekaa neuvolakäyntiä, sieltä saan varmaan sit lisää liuskoja. :)

Toki ovat! :)

Toivon kaikille muodoille mahdollisimman helppoa oloa ja tasaisia sokereita!

Mää toivon, että tätä toista ei jouduttais käynnistää. eka käynnistettiin epäillyn pysähtyneen kasvun vuoksi. joka tapauksessa olisi radin takia käynnistetty seuraavalla viikolla.
Käynnistys meni sinänsä hyvin, mut kesti vaan kauan ennen kun päästiin tositoimiin.

Niin on juu mutta eihän se oo kuin järjestelykysymys. Tän foorumin kautta me esikoisenkin aikaan laitettiin porukka kasaa ja perustettiin ryhmä.

Se on vähän hölmö koska mulleki luontevampi väylä olis just facebook, sais myös salaseks ja helposti kuvia yms. ja sais tietty kasvot mammoille :D

No siis noi salaiset ryhmät on kai tullu just korvaamaan faceryhmät. eihän foorumin ylläpito yms halua et täältä kaikkoo kaikki väki faceen.

Jotkut haluaa pysyä anonyymeinä kokonaan. esim meillä on helmikuisten salaisessa ryhmässä yks joka on pysytellyt täysin anonyyminä. :)
Meilläkin on kyllä faceryhmä, mutta keskustelu on edelleen vilkasta myös foorumin puolella. oikeastaan vilkkaampaa ku fb:ssä.

Musta se salainen on ollu hyvä, en edes ole missään fb:n la-ryhmässä. Ymmärrän hyvin ettei niistä saa täällä puhuakaan, ettei porukka vallan kaikkoa sinne.

Mä kävin tänään katsomassa vastasyntynyttä sukulaisvauvaa! Voi miten pieni ♡

Heips
Täällä jo 3.11. plussannut huutelee mukaan.

yli 8v odotettu tätä plussaa johtuen erinäisistä syistä ja nyt toisella ivf hoitokierroksella tuli plussa vihdoin.

Pelko on kova että jotain menee pieleen, ei voi kunnolla nauttia siitä ajatuksesta että olen oikeasti raskaana. Jokainen pieni nipsaisu tai niiden poisjäänti pelottaa. Tänään sain kuulla että paras ystäväni on myös raskaana jo rv13, ei vain uskaltanut vielä minulle aikaisemmin kertoa jos meidän hoidot olisi mennyt pieleen.

Nyt vielä reilu viikko niin olisi ultra 21.11

juu ja laskurin mukaan jos hedelmöityspv:n (tässä tapauksessa tietää juuri oikean päivän) mukaan laittaa niin laskettu aika 10.7

Ei kaverit facessa nää mihin ryhmäänkuulut jos ryhmä on täysin salattu. Ei meidänkää esikoisen aikaista ryhmää löydä kukaan haulla vaikka tietäisikin ryhmän nimen.

Hei kaikille!
Täällä kolmekymppinen ensimmäistä odottava (4+4). Meillä takana yritystä 2,5 vuotta ilman tulosta, lievä endometrioosi epäily. Nyt sitten kolmannella ja viimeisellä inseminaatiolla vihdoin tärppäsi!! Maanantaina plussasin ja ollut todella epätodelliset fiilikset, kun niin kauan jo ollut yritystä taustalla. Koko ajan pelkää, että jos salilla rehkiikin liikaa ja tulee keskenmeno sen takia. Mutta ehkä ihan luonnollinen pelko tämän pitkän yrityksen jälkeen. Toivotaan, että kaikki menee hyvin! ☺

En saa tällä applenpaskalla auki noita yksityisryhmän sääntöjä, niin montako viestiä pitää olla lähetettynä että voi pyytää pääsyä sinne? :D

En saa tällä applenpaskalla auki noita yksityisryhmän sääntöjä, niin montako viestiä pitää olla lähetettynä että voi pyytää pääsyä sinne? :D
30.
Tässä noi kriteerit:

"- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä.
Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan raskausaikana.
HUOM! Lasketun ajan lista suljetaan, kun lasketun ajan kuukausi on kulunut."

Moi verano ja memmy, kivaa kun uskaltauduitte mukaan! :) Toivon kovasti, että teidän vauvat on terveitä ja pysyvät mukana matkassa!

Mul tuli tänään ekaa kertaa ihan hervoton itkukohtaus ihan mitättömästä syystä. Hehee, hormonit sekoilee. Nyt en saa millään unta ja herätykseen on enää 4h 55min...en vaan saa vauva-ajatuksia hiljenemään! Oispa jo menny vielä muutama viikko eteenpäin!

Takaisin