Marraskuun keskustelut.

Ajattelin että maanantaina soittais neuvolaan jos kaikki on sillon edelleen hyvin. Tää on niin uutta ja outoo kaikki, ei tätä meinaa sisäistää millään!

ei ole minullakaan vielä neuvolaa varattuna, kunhan nyt käy ensin tuolla lapsettomuuspolin puolella tarkistamassa että on pieni matkassa mukana niinkuin kuuluukin.

tuskaa tulee olemaan ens viikko ja vessapaperin kyttäily jatkuu varmasti koko viikon, yölläkin täytyy laittaa vessaan valot, mitä ei yleensä tee, että tarkistaa että papru on valkoista.

ihan hullua...

Vessapaperia täälläkin seurataan ☺ Toistaiseksi kaikki hyvin.

Ensimmäistä neuvolaa ei vielä sovittu. Käyn ensin varhaisultrassa ja sitten soittelen uudestaan neuvolaan.

Tänään on alavatsaa jotenkin nippaillut ja ehkä turvottanut. Huolestuttaa onko se normaalia . Kipu ei ole mitenkään erityisen kovaa. Onko teillä muilla ollut vastaavaa?

itse ollut huolissaan kanssa noista nipistelyistä, mutta kokeneemmat sanoneet että on vissiin normaalia, pari kertaa vihlassut isommasti, mutta sitten mennyt ohi.

Joo ne on kohdun kasvukipuja ja muita semmosia ihan normaaleja :) Turvotus kans kuuluu asiaan, mulla on kauhee pallomaha kun vähän jotain syö :D

Itselläki paljon nipistelyjä ja vessapaperin kyttäämistä.
Pitäisi saaha jostain se stressitön odotustila päälle ja nauttia mutta välillä hankalaa kun ei tosiaan tiedä mikä oireilu on normaalia ja mikä ei.. :P

Onneksi ollut asunnonvaihtojuttui, niin en ole kerennyt stressaa ja ens ke on jo varhaisultra! Viimeksi verenvuoto alkoi päivää ennen sitä mutta ultrassa syke vielä löi..oli sit lakannut aika pian sen jälk. :( siksi en uskalla kauheasti iloita vielä. Mutta varmasti ultran jälk sit :) valkovuoto on ollut vaaleanpunaista, mut verta tuli vain yhtenä päivnä teelusikallinen, et se varmasti oli nyt ihan normaalia. Uskon niin[emoji4]

Kiitos pilvikirsikka ja muut. Koitan nyt rauhoittua :happy: Iltaa kohden nippailut on vähentynyt, joten eiköhän kaikki ole hyvin.

Mulla on ollut yllättävän paljon semmosta vähän menkkamaista kipua/särkyä alavatsassa/alaselässä varmaan viikon ajan. Onko muilla samallaista tuntemusta? Kaikki oireet muuten täysillä päällä, nytkin pitää vessassa käydä yökkimässä koko ajan [emoji28]

mul ei oo mitään oireita. vieläkään. huomenna 7+0.
Mut ei mul ykkösestäkään ollu tässä vaiheessa muuta ku herkistyny hajuaisti.

Mullakin tuli herkistynyt hajuaisti esikoisesta, mut en yhtään muista milloin. Tänään 4+5.

Heipä hei. Minä lopetin minipillerit siinä about 8.10. ja tyhjennysvuoto tuli samantien. Pillerien aikana ei minkäänlaisia vuotoja, siis about kahteen vuoteen... Siitä sitten lähdettiin ajatuksella että "tulee kun on tullakseen, ei stressiä". Tänään oli sit jo testissä kaksi viivaa. Toinen haalea, mutta selvästi siinä. Minä oon 33v, isi 37v ja meidän esikoinen täyttää sunnuntaina, isänpäivänä 2v. Kesästä lähtien tää on kuulunut suunnitelmiin ja haaveisiin, mutta hassu miten epätodelliselta tuntuu. Luottavaisin mielin mennään ja varmistellaan nyt vaikka viikon päästä sitten toisella testillä onko tilanne sama ja vahvempi. Sit vois jo soitella ehkä neuvolaankin päin. Huhhui :D

Tervetuloa Lilliputtis ja onnea! :) Onpa sun esikoinen syntynyt sopivana päivänä! :)

mulla esikoisesta tuli se herkistyny hajuaisti heti plussan (5+0) jälkeen. :)
Se olikin sit tosi kiva kun 7+ alkoi pahoinvointi ja kaikki haisi ihan hirveelle... Pahimpia oli kaupan lihatiskit ja kosmetiikkaosastot. Ja hyi että ku mies teki ruokaa! Se käry oli ihan kauhee. :D mun oli oltava meidän silloisessa pienessä kaksiossa toisessa huoneessa ja keittiöstä ikkuna auki. :D
Nyt vaan toivon, et ei tulis samanlaista pahoinvointia...

Onko teillä perheessä eläimet reagoinu raskauksiin? Monesti kuullut tarinoita ja juttuja, kun ekaksi raskauden on huomanneet lemmikit ja alkaneet oudosti käyttäytyä :D meidän herneaivot ei näkyvästi oo mitään ainakaan reagoineet ;)

Aa niin aivan Lilliputtis!

No katotaan koska täällä alkaa kaikki haisemaan pahalle vai alkaako ollenkaan :D Mä muistan sen että jääkaappi haisi ihan kuolemalle, piti aina pidättää hengitystä kun sieltä kävi jotain hakemassa :D

Nailedit meidän kissat ei ainakaan oo tajunnut mitään :D Viimeks tallilla pyöriessä hevosista jotenkin huomas, että saattoivat tajuta raskauden. Ainakin siinä loppuvaiheessa ihan.

Täällä ainakin kaikki haisee pahalle. Kalatiskillä yks päivä piti hyvin äkkiä otta ukolle lohta ja äkkiä pois, itse tekis mieli lämminsavua, mutta tuskin pystyis syömään. Ukkojen voimakkaan partavedet saa myös voimaan pahoin.

yks minkä myös olen huomannu että tekis mieli kaikenlaista syötävää, mutta sitten kun rupee miettimään mitä oikeati alkaisi syömään ei teekään mitään mieli.

Vesimelonia tänään pitää hakea ja eilen kyllä teki niin pal mieli joulutorttua että tein kaksi ja lämpösenä söin 1 1/2 sitten rupes nekin ällöttää.

Kaikki hajut on kyl alkanu minuuki etomaan. Eilen istuin bussissa tulossa töistä kotiin ja joku hieno leidi oli "vähän" suihkassut parfyymiä ja meinasin kuolla! Onneks matka ei ollut kovin pitkä! :dead: Nyt asiasta ihan kukkaruukkuun: kun me tosiaan ollaa melkei vuos yritetty ja luovutin jo tossa viime kuussa et ei me mitään vauvaa saada (oli se keskenmenokin kesäkuussa) niin mä sit tein sillon päätöksen et irtisanoin mun vakkariduunin ja viimeinen työpäivä siellä oli eilen. Maanantaina alkaa uus työ unelmien työpaikassa, mut se on määrä-aikainen ekan vuoden ja sielä pitäis hirveesti kouluttautua työn ohella et saa sitten sen vakkaripaikan. No mähän nyt sit plussasin heti ku lopetettiin yrittäminen, mikä on maailman ihanin asia!!! ♥ mut nyt jännittää alottaa uus työ ja millon pitää kertoo sielä ja saako kenkää ja on koeaika ja kaikkee! :sorry: onko jollain käynyt vastaavaa tai miten menettelisitte minun tilanteessa?

Takaisin