Huomenna onkin oikea joukkoultrapäivä :D Onnea kaikille ultrattaville!
Teretulemast muillekin uusille :)
Influenssarokotuksista oli puhetta, itse aion ottaa ihan jo työn puolesta. Keskiviikkona oli eka neuvola, mukava neuvolantäti onneks. Outoa vaan, ettei suositellut vielä rokotusta vaan 1. kolmanneksen jälkeen. Ei taida olla mikään virallinen suositus tuo. Toisaalta toka kolmannes alkais jo joulukuun puolivälissä...
Mielitekoina on Ruoka, Ruoka ja Ruoka. Että tankkeriksi tässä ollaan kovaa vauhtia muuttumassa :D Kuvotusta on vaihtelevasti, ei niinkuin aiemmissa raskauksissa jatkuvasti. Vessassa juoksemista, rintojen aristusta, mahanipistelyjä ollut plussauksesta asti.
Jollain muullakin oli huolia ja pelkoja, täällä myös. Olin pari vkoa sitten opiskeluaikojen kurssitapaamisessa ja siellä tarjolla kunnon veristä sisäfilettä... Ehdin syödä vähän, ennenkuin tajusin. Nyt tietty oon varma et toksoplasmoosi iski :D Oireitahan ei ole onneks ollut. Ja sit oon varma että mulla on joku keliakia, kun suolen toiminta on niin vilkasta, ja lapselle tulee tietysti hermostoputken sulkeutumishäiriö... Joo, yritän rauhottua...