Marraskuun keskustelut.

Jos tunnet, että kaikki menee hyvin niin sitten se meneekin. :) Mulla oli tammikuisen km:sta ennenkuin tiesin, että kesken on mennyt niin kyllä itsellä oli aika vahva olo, että en oo edes raskaana. Että kai naisilla on jokin kyky vaistota noi enne ultria ym.
 
Täällä muuten kans yrjöntunne kurkussa koko ajan :-/ Eikä maistu ruoka ja mahakin ripulilla. Huoh.. Hehkeätä aikaa.. :-D
 
Koskahan lapset alkaa ihmetellä miks äiskä vaan makaa ja voivottelee.. Haluttas niille kertoa vast np-ultran jälkeen, eli joskus loppiaisen tietämillä..
 
Mä oon tänä syksynä tehnyt sijaisuuksia, mut nyt en uskalla mennä kun epäilyttää, selviänkö päivästä näiden ripulien, yrjöntunteiden ja väsymysten kanssa.. :-( Mut pakkohan sitä rahaa ois jostain saada..
 
Mua kans väsyttää! just nukuin melkein 2h esikoisen kanssa. toivottavasti tää menee ohi, en tiedä miten selviydyn töissä jos tää jatkuu vielä tammikuussa!
Mä siis meen vasta tammikuussa töihin ja mä oon lto.
 
Tällä hetkellä pärjään töissä ihan rehellisesti sanoen aika huonosti. Teen asiantuntijahommia, pitäisi pystyä keskittymään, mutta tää jatkuva huono olo ja yökkäily "hiukan" häiritsee keskittymistä. Pahoinvointirannekkeet jeesas vielä viime viikolla, mutta nyt on taas olo huonontunut ja lähinnä pystyn miettimään, mitä söis seuraavaksi. Väsymyskin on aikamoinen mutta pahinta on kyllä tää huono olo.
 
Eilen illalla tuli vähän vuotoa [emoji17] ensin punaista ja sitten vähän ruskeahkoa ehkä joku 2 rkl max eli ei paljoa. Nyt on kova pelko että onko kaikki pienellä kunnossa. Varhais ultra olisi 2 viikon päästä vasta, tulee olemaan pitkät viikot. Esikoisesta tuli myös vähän ruskeahkoa vuotoa joskus 6-7 rv tienoilla ja oli ihan harmitonta mutta mutta sillon ei ollut mitään kipuja ja tässä raskaudessa sitten on niitä nippailuja ja "menkkakipuja" ollut enemmän ja vähemmän koko raskauden ja alkoivat jo ennen plussatestiä. Omien laskujen mukaan nyt 5+3. Toivottavasti ei enään vuotaisi. Kamalaa tälläinen epätietoisuus ja pelko
 
Tsemppiä Alda! Toivottavasti vuoto jää tuohon ja saat ultrasta sitten rauhoittavia uutisia. Voitko tarvittaessa aikaistaa ultraa?
 
Täällä nyt ensimmäinen ultra käyty rv7+0 Ja siellä se pieni oli oikeassa paikassa, oikean kokoinen ja sydän sykki niin vimmatusti.
Nyt on sitten huomenna soitto neuvolaan ja siirrytään sinne jatkoon.

Lääkäri käski olla hytkymättä kun itkuhan siinä tuli kun pienen kuuli olevan oikeasti siellä.

Suositteli pahoinvointiin b-vitamiinia, yleensä on niin lisävitskuja vastaan ollut, ja hapankorppua aamulla sängyssä... voi murustelu

Mies sanoi ettei ole minua muka nähnyt 15v näin iloisena/ onnellisena, mutta olenhan ollut, nyt on vaan niin hyvä olo ja toivottavasti jatkuu loppuun asti. Alussahan tässä ollaan, mutta kyllä tämänpäiväinen vieritti niin ison kiven ja huolen, että ei voi kuin nauttia nyt onnen tunteesta.

Tsemppistä kaikille muille ultran odottajille, kyllä ne sieltä tulee, tosin ainahan se tuntuu ettei tarpeeksi nopeasti.
Tää lähtee nyt apteekkiin hakee multivitaa ja b:tä ja kaupasta vesimelonia.
 
Töissäolo on kyllä rankkaa tämän pahoinvoinnin kanssa, mutta selvisin tästä päivästä! Mä olen myös lastentarhanopettaja. Ei paljo pysty töissä keventää tai ottaa rennommin [emoji28]
 
Verano!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Suuret onnittelut!! Voin kuvitella, mikä helpotus, teilläkin niin pitkä taival!!
Meillä ultra perjantaina, toivottavasti meidän icsi-vaavi vastais viikkoja ja olis oikeassa paikassa. :Heartblue
 
Mielettömästi onnea ihanista ultrakuulumisista verano!! :) määäki tahon ultraaan.. tänää 7+2.. mä jaksan ihan ok töissä vielä. joskus tulee hetkellisiä oksennusoloja mut saan ne psyykattua pois onneksi. toivon että tää ei tästä pahenis. väsymys on kyl sitä luokkaa että jaksan töissä ihan ok mut mitää muuta en sit jaksakkaan. kotona haluaa vaan syyä ja nukkua :)
 
Ihania uutisia verano! [emoji173][emoji173] Onnea! [emoji173]
Miukulla on piinapäivät edessä. :sad001 Itellä tuntuu että ultra on kaukasessa tulevaisuudessa kun on vasta 1.12.
 
Miuku tehdään heinäkuusta icsi-vauvojen kuukausi! Perjantai tulee nopsaan.
Apteekis kyselin ohjeita ni ne myyjät siinä keskenään ihmetteli, ja ex pomo sattui ole vieressä, tottahan se kuuli ja kassajonossa tuli onnittelee. Huoh! Sano kyllä olevansa hiljaa asiasta...
 
Takaisin
Top