Marraskuisten mietteet

Kävin tänään hcg mittauksessa ja joku ihme päähän pisto sai mut sen jälkeen hakee clearblue digital ja siihen tuli raskaana 2-3.. Eli voisko se nyt sitte olla oikein kun tänään laskurin mukaan rv6? Terveisin hätähousu stressaaja.. Tänää iltapäivällä siis tulee verikoe tulos. :facepalm::angelic:
Mulla näytti edellisessä raskaudessa 5+0 digitesti 3+, mutta en tiiä sen tarkemmin millä luvuilla näyttää ja mitä. Verikoetulos nyt onneksi luotettavammin kertoo ja et vissiin aamupissasta tehnyt digiä, niin voihan sekin vaikuttaa :)

Mulla näytti edellisessä raskaudessa 5+0 digitesti 3+, mutta en tiiä sen tarkemmin millä luvuilla näyttää ja mitä. Verikoetulos nyt onneksi luotettavammin kertoo ja et vissiin aamupissasta tehnyt digiä, niin voihan sekin vaikuttaa :)
Joo no mun muistaakseni mulla näytti ja edellisessä noin eli enemmän paniikkia luvassa :banghead: mut toisaalta jos olis näyttänyt 1-2 nii olisin tiennyt että ei ole matkustajaa valmiiks nii ei tulis itkettyy neuvolan tädille puhelimeen.. Se pitää mua nyt jo varmaan ihan hulluna

Kävin tänään hcg mittauksessa ja joku ihme päähän pisto sai mut sen jälkeen hakee clearblue digital ja siihen tuli raskaana 2-3.. Eli voisko se nyt sitte olla oikein kun tänään laskurin mukaan rv6? Terveisin hätähousu stressaaja.. Tänää iltapäivällä siis tulee verikoe tulos. :facepalm::angelic:

Voi se olla oikein. Jos et ole ovulaatiota tikuttanut, se on voinut olla myöhässä, tai sitten hcg-nousu vaan osuu yksilöllisen vaihtelun hitaampaan päähän. Normaalissa raskaudessa saattoi olla kolme viikkoa hedelmöityksen jälkeen hcg alimmillaan vasta 18, ei siis perustestillä edes näkyisi. Guuglailin nämä taas just, kun oma kierto olin kuuden viikon pituinen.

Voi se olla oikein. Jos et ole ovulaatiota tikuttanut, se on voinut olla myöhässä, tai sitten hcg-nousu vaan osuu yksilöllisen vaihtelun hitaampaan päähän. Normaalissa raskaudessa saattoi olla kolme viikkoa hedelmöityksen jälkeen hcg alimmillaan vasta 18, ei siis perustestillä edes näkyisi. Guuglailin nämä taas just, kun oma kierto olin kuuden viikon pituinen.
Eli pieni toivon kipinä vois olla :smiley-angelic001

Mulla pitäisi olla laskettu aika jos kaikki menis hyvin marraskuun 2 päivä mut en varmaan saa edes yrittää alakautta kun mulle on tehty kaksi sektiota toine suunniteltu ja toinen kiireellinen joten tää syntyisi jo rv38-39 mut eikö silti voi jäädä tänne ettei lokakuisiin?

Tuossa on taulukko mistä näkee hcg-rajat digitestin eri viikoille :)

Liitteet

• 098a522cadcf8b3e2580f78c8199168a.jpg
    098a522cadcf8b3e2580f78c8199168a.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 31
Eli pieni toivon kipinä vois olla :smiley-angelic001

Mulla pitäisi olla laskettu aika jos kaikki menis hyvin marraskuun 2 päivä mut en varmaan saa edes yrittää alakautta kun mulle on tehty kaksi sektiota toine suunniteltu ja toinen kiireellinen joten tää syntyisi jo rv38-39 mut eikö silti voi jäädä tänne ettei lokakuisiin?

Kyllä täällä on sun paikkas, hyvin mahdollista on muillakin aikaisempi synnytys, tai sitten taas vastaavasti joulukuun puolelle menee loppukuusta. Täällä sulla on samassa eniten vaiheessa olevia. :happy:

Täälläkin yökötti tänään kovasti, en tiedä johtuuko tosta maskista se :depressed: en silti oksentanut vaikka kaotutti. Toivottavasti olis vaan yksittäinen kerta eikä jatkuisi.

vitsi, että maski töissä ahisti tänää iha hirveesti. tuntu ettei henkeä saa :dead:
rv 5+4 ja tein töiden jälkee digin ja normi liuskan :rolleyes: vitsi oon onnellinen miten viiva vahvistunu ja tuo 'turvaa' kun edellinen km mietityttää ja kohta ois 'sen' ajankohta.. onneks ens viikolla se varhaisultra!

Liitteet

• IMG_20210308_144053.jpg
    IMG_20210308_144053.jpg
    19.1 KB · Katsottu: 28
Mulla näytti viime raskaudessa (jossa kaikki meni hyvin) Digi 3+ vasta rv7, (testasin silloin 5+4 ja näytti 2-3, olin aika paniikissa vaikka lopulta se 3+ tuli). Nyt tuli 3+ jo eilen kun oli 5+2. Eli varmaan noi vaihtelee vähän. :)

Uskaltaisikohan liittyä tänne jo, tänään pitäisi olla rv5+2. Jotenkin tällä kertaa on keskenmenon pelko potenssiin sata.. ja en tiedä edes miksi.. jotenkin pelottaa että kun tänne kirjoittaa niin heti alkaa vuodot :angelic: Tuntuu että jatkuvasti sitä tutkii mitä oireita on, ja jos on niin onko normaalia.. Muita stressaajia?:anyone

Uskaltaisikohan liittyä tänne jo, tänään pitäisi olla rv5+2. Jotenkin tällä kertaa on keskenmenon pelko potenssiin sata.. ja en tiedä edes miksi.. jotenkin pelottaa että kun tänne kirjoittaa niin heti alkaa vuodot :angelic: Tuntuu että jatkuvasti sitä tutkii mitä oireita on, ja jos on niin onko normaalia.. Muita stressaajia?:anyone
Mä olin varma, että vuoto alkaa heti kun kirjoitan tänne. Ei oo vieläkään alkanut niin olen uskaltanut jatkaa :hilarious: Yritän vaan toivoa tosi kovasti että pieni jaksaa pysyä kyydissä :Heartred

On se ristiriitaista kun samaan aikaan haluaisi luottaa tähän raskautumiseen ihan täysillä, mutta kuitenkin joku pieni järjen ääni toppuuttelee ettei ihan leijuisi pilvissä ettei sitten satu niin paljoa jos vuoto alkaakin. Uskalsin kuitenkin jo tänään soittaa neuvolaan ja varata ensimmäisen ajan. :rolleyes:

Minä stressaan! Kaikesta ja kaikesta, tiedän että pääsisin pikkusen helpommallakin :smiley-ashamed004 ! Jatkuvasti keskenmeno mietityttää, varsinkin kun pistelee mahaan ja alaselkään, tuntuu ettei km ajatuksesta pääse yli eikä ympäri :D

Mä taas jotenkin osaan ottaa yllättävänki rennosti tän alkuraskauden kanssa. Mutta ehkä se johtuu siitä, että kokoajan riittää hommaa sekä töissä että vapaa-ajalla eikä näin ollen jää aikaa liiakseen omille ajatuksille ja pohdinnoille.

Ihanaa etten ihan yksin ole asian kanssa :joyful: Mä soitin jo viime viikolla neuvolaan kun piti tauottaa lääkkeitä ja aloittaa uusia raskauden ajaksi.. Ehkä tämä tästä kun mennään pikku hiljaa eteen päin.. :wink Luin eilen viime raskauksien tekstejä neuvolasta ja näköjään jokaisen kohdalla olen ilmaissut huolen ja pelon.. nuorimmaisen odotusaikana kävin näköjään rv6+1 jo alkuraskauden käynnin ja sielä juteltu peloista :woot:

Jaksamista pelkojen kanssa! Minä olen syntymästäni lehmänhermoinen ja vähän sellainen fatalisti, ikävät asiat, joihin en itse voi vaikuttaa, tapahtuvat, murehdin niitä tai en. Helppo minun puhua, kun ei ole ollut keskenmenoja, mutta en toisaalta täysin tuudittaudu, ettei voisi näin käydä. Isoäidilläni (7 lasta) 6. ja 9. raskaus menivät kesken. Mutta tosiaan, antaa hevosen surra, sillä on suurempi pää. Huolelle ei myöskään toisaalta voi tehdä mitään taikatemppua, sitä on vain opeteltava sietämään ja hallitsemaan. Mullakin on muita asioita, joissa ajatukset kiertävät kehää.

Mäkin sain viime yön nukuttua ihan kohtuu hyvin ettei jomotellut kauheesti ylimääräisiä. Nyt päiväseltään tai aamuseltaan on kuitenkin vähän jomottelua. Pääasia että saa yöllä nukuttua sellaisessa asennossa ettei jomota :grin

ei nyt varmaa tähä lokeroo kuulu tämä mut jaksa sadas eri aiheboksis kirjotella :grin mulla nyt eilis illasta asti ollu pahaa oloa, tänää töissä pitää iha pinnestellä kokoaja ettei alkais yökkäämää ku on niin etova olo :wtf: tunteet herkäs ollu pari päivää, et eilen aloin itkee niinkin tyhmästä asiasta ku mies puhui yksikössä, eikä monikossa meistä niin loukkaannuin ettei se mua huomioinu lauseeseensa:facepalm::grin

Itse tässä mietin kun luin hiljan näistä äitiys- ja isyysloman pituuksista ym mikä nyt muuttuu ensivuonnako, niin vaikuttaakohan se nyt vielä meihin marraskuisten odottajiin kun lapsi syntyy kuitenkin tämän vuoden puolella vielä :anyone

Takaisin