Marraskuisten mietteet

Tai sano et on virtsatieinfektioon antibiootti ja ei saanu juoda sen takia :p
 
Osta pari kierrekorkillista siideripulloa ja juota sisältö vaikka miehelle ja täytä sitten pullot limulla :) Ystävä tuskin tajuaa mitään. Voit sitten myöhemmin kertoa pikku juksauksesta, kun kerrot raskaudesta :) Yksi kaveri teki kerran niin eikä kukaan tajunnut mitään.

hei hyvä idea!
 
joo voisin syyttää jtn ab kuuria :laughing002

Mä epäilisin kyllä heti raskautta, jos joku vetoaisi tähän. :wink Nykyään kun taitaa olla vain yksi antibiootti, jonka kanssa on kielto juoda alkoholia ja sitä ei käytetä virtsatieinfektioihin.
 
No täytyy sanoa että oon itse sanonu edellisissä raskauksissa et mulla on jakopäässä sekabakteeri joten mulla on flagyl kuuri joten en voi juoda kun saan antabus reaktion :laughing001 nii ei oo kukaan enää mitään kysyneet koko illan aikana joten aina vain parempi :laughing002 mutta mun on näin vanhemmiten ei ole tarvinnut monesti edes sanoa että miks en juo kun ei tota lapsivapaata niin paljon ole :happy7
 
Mä epäilisin kyllä heti raskautta, jos joku vetoaisi tähän. :wink Nykyään kun taitaa olla vain yksi antibiootti, jonka kanssa on kielto juoda alkoholia ja sitä ei käytetä virtsatieinfektioihin.

empä tullu ajatelleeks :grin täytyy siis vielä pohtia mitä keksis :rolleyes: peruminenkaan ei onnistu, enkä kyllä haluiskaa mut voishan sitä vaa sanoa etten juo ja piste :grin

edit. just luin netistä et 'Useimmilla antibiooteilla ei ole merkittäviä yhteisvaikutuksia alkoholin kanssa. Usein antibioottikuurin kanssa voi ottaa pienen määrän alkoholia, esim. lasin viiniä. Eräiden antibioottien kanssa alkoholi tulee jättää kokonaan väliin.'

vois ostaa vaikka alkoholittoman siiderin ja toivtoo ettei kaveri tajua :laughing002 veikkaan siis että alkais epäilee tost jos vaa sanoisin ettei tee mieli juoda, enkä kyt kuitenkaan haluu sille kertoo ku ei olla miehen kans kellekkää kerrottu viel.
 
Näyttävästi kossupullo vedellä täytettynä mukaan, ja sitten teet limupaukkuja. Teet "laimeita", ja ihmiset ihmettelevät, kun on niin hyviä paukkuja, ei yhtään viina maistu läpi. :hilarious: Tai sitten otat viinipullon, tyhjennät, täytät mehulla, ja sanot ottaneesi siitä jo kotona yhden lasillisen, jos joku ihmettelee. :grin
 
mie ajattelin et vois turvautua tohon koiran elli maksuihin.. koira nyt joutunu käymää siel ja ens viikol uusiksi et ei oo rahaa + kaikki vakuutus laskut pamahti postilaatikkoo samaa aikaa :grin et toisaalta en huijais yhtään, ettei ois rahaa ostaa alkoa. tota viinipullon uusio käyttöä mietin ku ois tyhjä viinipullo kaapis mut vois ensin yrittää tota raha-asiaa :rolleyes:
 
mie ajattelin et vois turvautua tohon koiran elli maksuihin.. koira nyt joutunu käymää siel ja ens viikol uusiksi et ei oo rahaa + kaikki vakuutus laskut pamahti postilaatikkoo samaa aikaa :grin et toisaalta en huijais yhtään, ettei ois rahaa ostaa alkoa. tota viinipullon uusio käyttöä mietin ku ois tyhjä viinipullo kaapis mut vois ensin yrittää tota raha-asiaa :rolleyes:

Mutta sittenhän sulle ystävät tarjoavat huikkaa, ja vaikka pari kestää ottaakin (tiedän, tästä on varoituksia, mutta mun maalaisjärkeen ei käy, että pari suullista viiniä ratkaisis suuntaan tai toiseen), niin sitä rajaa olisi vaikea selittää.
 
mie ajattelin et vois turvautua tohon koiran elli maksuihin.. koira nyt joutunu käymää siel ja ens viikol uusiksi et ei oo rahaa + kaikki vakuutus laskut pamahti postilaatikkoo samaa aikaa :grin et toisaalta en huijais yhtään, ettei ois rahaa ostaa alkoa. tota viinipullon uusio käyttöä mietin ku ois tyhjä viinipullo kaapis mut vois ensin yrittää tota raha-asiaa :rolleyes:

Mä itse tein niin, kun olin viimeksi raskaana (päättyi kkm), että mulla oli bileissä alkoholitonta viiniä. Kaadoin pullosta viinilasiin, niin että olin yksin sillä hetkellä keittiössä ja yritin pitää huolta, ettei etiketti ollut jääkaapissa ihan näkyvillä. En tiedä huomasiko joku, mutta kukaan ei ainakaan sanonut mitään.

Jos vetoat rahaan, niin siinä on riski, että kaveri tarjoaa sulle lasillisen ja voi olla hankala selittää miksei ota tarjottua lasillista vastaan. Voit tietty olla sitten juovinasi ja sopivassa välissä menet vaikka vessaan lasin kanssa ja kaadat viiniä pois.
 
Mutta sittenhän sulle ystävät tarjoavat huikkaa, ja vaikka pari kestää ottaakin (tiedän, tästä on varoituksia, mutta mun maalaisjärkeen ei käy, että pari suullista viiniä ratkaisis suuntaan tai toiseen), niin sitä rajaa olisi vaikea selittää.

mulla onneks on allergioita, etten voi ottaa kavereilta huikkaa :grin mut mietin et varuiks ostaisin jonkun alkoholittoman juoman/viinin ja yritän pitää huolta ettei kukaa nää. saa nähä miten onnistuu:smiley-ashamed004
 
Mä en oo vielä päättäny tuota varhaisultrassa käyntiä. Esikoisesta käytiin miehen kanssa perhe-artessa Lahdessa, mutta nyt en tiedä käynkö. Täytyy ensin vähän selvitellä että saisinko neuvolan kautta ultran koska täysin varmuutta ei välttämättä ole raskausviikoista kun pillereiden lopetuksesta niin vähän aikaa ettei tietoa kierron pituudesta ole, kun plussa tulikin jo ensimmäisestä varsinaisesta kierrosta. Mutta perhe-artea voin kyllä ehdottomasti suositella! :) siellä käyn uudestaan jos siihen ultraan päädyn.
 
Hei vaan kaikille! Odottelen vielä, en oikein edes tiedä mitä, ennen kuin lisään itseni "viralliseen" listaan! Kuukautisista laskien eletään päivää 4+3 ja olo on edelleen oikein hyvä, normaali. Aiemmat kerrat (tammikuinen19 ja km) jonkinasteinen pahoinvointi alkanut jo monta päivää ennen kuukautisten poisjääntiä. Onneksi vielä ei merkkejä siitä! Neuvolaa en vielä ole varaillut ja odottelenkin vielä jonkin aikaa sen kanssa - pienellä paikalla elelen ja haluan vielä hetken pitää salaisuuden myös neuvolassa työskentelevältä ystävältä..
 
Onnea Unelma123!

Jotain olin ajatellut turista viestimäärän kasvattamiseksi, mutta pää lyö täysin tyhjää. Tänään ollut taas huonompi olo, eilen oli vähemmän pahoinvointia.
 
Ihanaa kun kevät ja kesä lähestyy niin tuntuu että päivätki juoksee nopeammin. Kohta huomataanki jo, että kesä meni ohi ja viimenen kolmannes käynnissä :D Oon niin kesäihminen, että rakastan kevättä ja kesää yli kaiken ja jo näin maaliskuussa mulla alkaa mieliala kohota ku päivät kirkastuu ja pidentyy!
 
Mäkin rakastan kesää :hello2 hyvä olla pienen kanssa marraskuussa opettelemassa perhe-elämää, niin varmaan se vuoden karsein kuukausi menee aika nopeasti ja huomaamatta! Siinä mielessä kiitollinen, että ei oo kesän skidi :thumleft

Mulla taas viime yönä klo 1 tuli karsee mahakipu, en osannut taaskaan paikantaa. Meni ohi Panadolilla. Menikö anselmiina sun yö hyvin?
 
Sain neuvolalääkärille ajan varhaisultraan 25.3., kun on viikkoja 6+3. Jännittää ihan kauheesti. Toivottavasti kaikki olisi kunnossa silloin!! :Heartred
 
Mäkin rakastan kesää :hello2 hyvä olla pienen kanssa marraskuussa opettelemassa perhe-elämää, niin varmaan se vuoden karsein kuukausi menee aika nopeasti ja huomaamatta! Siinä mielessä kiitollinen, että ei oo kesän skidi :thumleft

Mulla taas viime yönä klo 1 tuli karsee mahakipu, en osannut taaskaan paikantaa. Meni ohi Panadolilla. Menikö anselmiina sun yö hyvin?

Ikäviä noi kivut :sad001 Mä nukuin tosi levottomasti, mutta ei ollut kipuja. Aamulla yökkäilin ensimmäistä kertaa eli taitaa pahoinvoinnit alkaa nyt :sad001
 
Kävin tänään hcg mittauksessa ja joku ihme päähän pisto sai mut sen jälkeen hakee clearblue digital ja siihen tuli raskaana 2-3.. Eli voisko se nyt sitte olla oikein kun tänään laskurin mukaan rv6? Terveisin hätähousu stressaaja.. Tänää iltapäivällä siis tulee verikoe tulos. :facepalm::angelic:
 
Takaisin
Top