Marraskuisten mietteet

Oletteko jo ladanneet puhelimeen jonkun raskaudenseurantasovelluksen? Mä latasin Preggersin. "Minun vauvani on nyt granaattiomenan siemenen kokoinen". Joka viikolle saa uuden hedelmän, joka kuvastaa alkion / sikiön kokoa :grin
 
Mullakin on preggers! Mut älä kerro, mitä sieltä tulee seuraavaksi ku oot mun edellä :hilarious::hilarious: oon oottanu ku kuuta nousevaa, et mikä vaihtuu 5+0 :cool05
 
Mulla on vau.fi ja ovia pregnancy. Käytin ovia fertilityä yrityksen aikana. Latasin tuon preggersinkin, mutta ei miellyttäny omaa silmää niin paljon.
 
Mulla käytössä preglife. Esikoisen odotuksessa myös joku muu jota en nyt nimeä muista, mutta siinä oli just noita hedelmiä tai jotain muita esineitä ja eläimiä kuvastamassa kokoa. :grin
 
Hei mullakin löytyi vanhastaan toi preglife! Se on kans kiva!
 
Mulla on preglife ja sitten tuo Preggers uutena. Se vaikutti jotenkin tosi söpöltä, pyysin puolisonkin lataamaan sen. :)

Flo-appia oon käyttänyt menkkojen seuraamiseen ja laitoin siihenkin nyt raskaustilan päälle. Se ei ehkä ole niin informatiivinen, mutta oireita sinne kirjoittelen kun muistan.
 
^ mullakin ovia toimii enemmän sellaisena "päiväkirjana", josta näkee helposti kalenterin ja saa oireita kirjattua ylös.
 
Mulla on käytössä Raskaus+ ja lisäksi Flo ollut käytössä jo vuosia niin laitoin siihen raskaustilanteessa päälle. Tuossa Raskaus+ on ihana kun voi seurata vauvan kokoa herkkujen, eläinten tai hedelmien mukaan. Laitoin herkkusuuna herkkujen mukaan, mutta seuraan myös muut :grin
 
Rusehtavaa tiputtelua, mä en kestä :arghh: esikoisesta ei ollu mitään vuotoja, mutta sen jälkeen toisaalta tiputtelua on ollu normikierroissa vaikka kuinka. Olispa tää nyt ihan harmitonta :smiley-angelic001
 
Toivotaan että on harmitonta! Itsellä kahdessa aiemmassa oli tiputteluvuotoa, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin. Pelästyttää todenteolla!!!
 
Mulla Flo kierron seurauksessa ollut useamman vuoden, en tajunnut että siinä vaihtoehtona raskaus mode! Mietin jo että kauanko se jaksaa ilmoittaa, että kohta alkaa kuukautiset vaikka monena päivänä merkkasin pos raskaustestin oireista. :grin
 
ehkä minäkin nyt pikkuhiljaa uskallan tänne siirtyä keskustelemaan :) rv 5+0 alkoi tänään. tänään tein yhden testin, kun tuntuu ettei tää oo todellista, mutta kyllä se vissiin on :hello2 varhaisultraan oon ajan varannu 17.3 eli rv 6+5. eka neuvola on sit 31.3 eli rv 8+5. LA omien sovelluksen mukaan olisi 5.11
 
Minäkin liityn keskusteluun. En ole koskaan kirjoitellut, vaikka olenkin useamman vuoden seurannut näitä keskusteluja. Minulla on kuusi lasta. Tämän pienimmän kyytiläisen laskettuaika on 13.11.

Move88, tsemppiä! Toivottavasti vuoto on harmitonta! Minulla on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut vuotoja, eikä niihin löytynyt syytä. Mutta olihan se pelon määrä ihan hirmunen, kun odotti ultraa, että onko kaikki kunnossa.
 
Kiitos @mannapuuro ja @pikkupeikko:Heartred !! On tää kyllä niin pelottavaa... Onneksi on siis vaaleanrusehtavaa vuotoa ja ihan vähäistä - toivottavasti ei muuksi muutukaan. Lueskelin että menkkojen aikaan voi esiintyä pientä vuotoa, ja just nyt olis menkat vielä käynnissä ilman plussaa...
 
Mä liityn myös keskusteluun:cat: mulla ennestään 1tyttö ja LA ois näillä näkymin 10.11. Ja sovelluksia mulla on raskauden seuraamiseen vaan vau.fi ja flo. Eipä oo enää epäilystäkään ettei ois raskaana, aamukahvit pyrki siihen malliin ylös tänään :wacky: Ja lemmikit tuntuu vaistoavan jotakin, makoilin illalla olohuoneessa ja kaikki elukat ( 2 kissaa ja koira) änkesivät mun päälle/viereen nukkumaan:smiley-ashamed004
 
Move88, toivotaan että on harmitonta. Mäkin olen lukenut paljon, että menkkojen aikaan voi tulla pientä vuotoa vaikka olisikin raskaana. Voimia kuitenkin epävarmuuteen :Heartred
 
onko muilla unettomuutta? tai et yöllä herää ja ei millään saa enää unta? mulla ollu nyt jo jonkin aikaa, et saan illal hyvin unta mut sit herään 2-3 aikaa ja valvon ainaki 2 tuntii ennenku uni tulee.. tosi raastavaa, varsinki ku ei sit jaksa yhtää herätä ku kello soi töihin :arghh: tätä ei kyllä ihan joka yö ole mut nyt taas parina yönä peräkkäin ollu
 
Takaisin
Top