Itse tässä mietin kun luin hiljan näistä äitiys- ja isyysloman pituuksista ym mikä nyt muuttuu ensivuonnako, niin vaikuttaakohan se nyt vielä meihin marraskuisten odottajiin kun lapsi syntyy kuitenkin tämän vuoden puolella vielä![]()
Ei vaikuta. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse tässä mietin kun luin hiljan näistä äitiys- ja isyysloman pituuksista ym mikä nyt muuttuu ensivuonnako, niin vaikuttaakohan se nyt vielä meihin marraskuisten odottajiin kun lapsi syntyy kuitenkin tämän vuoden puolella vielä![]()
Ei vaikuta. :)
okei eli voi suoraa laskea oman äitiysloman ym pituudeksi saman mitä nytkin tähän asti ollut että se uusi muutos tulee voimaan sitten ensi vuoden puolella syntyville vasta ?
Mä oon käsittänyt että edelleen vaikka muuttuu saa sen pitää niiku tähänkin asti?okei eli voi suoraa laskea oman äitiysloman ym pituudeksi saman mitä nytkin tähän asti ollut että se uusi muutos tulee voimaan sitten ensi vuoden puolella syntyville vasta ?

ja tarjos sairaslomaa pahoinvoinnin ja oksentelun takia, mutta vielä en ottanut vastaan 
huomaan et oon nyt töiden jälkee paljon väsyneempi ku yleensä, aamusin en meinaa jaksa nousta ja jos yöl pitää käydä vessas ni uni ei meinaa tulla uudestaa
Nyt siis menossa vasta 4+1 Tuntuu ihan hassulta olla raskaana nyt toista kertaa (meillä esikoinen vm. 2019) ja tuntea nämä tutut olot pitkähkön pikkukakkostoiveen jälkeen. Voikun saisi pysyttyä tässä ryhmässä loppuun asti, esikoisen ryhmä oli tosi tärkeä!oi ihanaa, onneaKävin kipujen vuoksi jo ultrassa. Hcg yli 34 000 ja sikiöllä näkyi jo syke :)