Itse tässä mietin kun luin hiljan näistä äitiys- ja isyysloman pituuksista ym mikä nyt muuttuu ensivuonnako, niin vaikuttaakohan se nyt vielä meihin marraskuisten odottajiin kun lapsi syntyy kuitenkin tämän vuoden puolella vielä
Ei vaikuta. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse tässä mietin kun luin hiljan näistä äitiys- ja isyysloman pituuksista ym mikä nyt muuttuu ensivuonnako, niin vaikuttaakohan se nyt vielä meihin marraskuisten odottajiin kun lapsi syntyy kuitenkin tämän vuoden puolella vielä
Ei vaikuta. :)
okei eli voi suoraa laskea oman äitiysloman ym pituudeksi saman mitä nytkin tähän asti ollut että se uusi muutos tulee voimaan sitten ensi vuoden puolella syntyville vasta ?
Mä oon käsittänyt että edelleen vaikka muuttuu saa sen pitää niiku tähänkin asti?okei eli voi suoraa laskea oman äitiysloman ym pituudeksi saman mitä nytkin tähän asti ollut että se uusi muutos tulee voimaan sitten ensi vuoden puolella syntyville vasta ?
oi ihanaa, onneaKävin kipujen vuoksi jo ultrassa. Hcg yli 34 000 ja sikiöllä näkyi jo syke :)