Hei vaan, keskiviikkona kävin lääkärillä tarkastuksessa, en saanu lisää sairaslomaa koska ei sen kummempaa ollu meneillään. Perjantaiaamuna heräsin siihen, että luulin pissanneeni sänkyyn. En ollu, mut sängyssä oli kovasti verta. Juoksin kylppäriin ja siellä läsähti lattialle möhkäle jotain pehmeää ja verta lensi joka paikkaan. Hädissäni soitin synnytyspolille ja pyysivät käymään. Ei mua huimannu eikä sattunu mihinkään. Lääkäri tutki, vauva liikkui normaalisti. Syynä vuotoon oli edelleen tuo istukka, josta ilmeisesti luonto poisti turhan osan. Sain lääkkeet kohtutulehdukseen ja verenvuotoon ja ohjeen käydä töissä. Olin vähän hämilläni, lääkärit taitaa kattoa asioita monelta kulmalta. Meinas, että hän ei voi sairaslomaa kirjoittaa, koska nyt työnteko ei uhkaa raskautta. Neuvoi kääntymään työterveyden puoleen, jos lomaa tarviisin. Vähän jäin miettimään, että on kai siis ok, että välillä tulee tuollaisia verisiä tyhjennyksiä. Mulla on reilun viikon päästä rakenneultra, seuraavat siellä istukan paikkaa sit uudelleen