Camsu, olipa mukava yllätys sulle järjestetty! [:)] Mä varmaan kans olisin niinkun puulla päähän lyöty, enkä sais änkytettyä koko kutsujen aikana yhtään järkevää lausetta [:D][:D]
Eilen huomasin ensimmäisen kerran turvotusta sormissa ja nilkoissa, plääh, olisin kyllä voinut olla ilmankin! Eipä tainnut tämä yhtäkkinen helle oikein auttaa tässä asiassa. Viileämpiä kelejä siis odotellessa!
Vauveli on sitkeästi perätilassa, viimeksi keskiviikkona neuvolassa sellaisella aataminaikaisella ultralla varmistettu. Ja musta tuntuu, että ei ole aikomustakaan kääntyä. Mut sit mennään näillä eväillä mitä annetaan [:)] Vauvan asennon tiedän kyllä itsekin, tuntuu nimittäin pää aikalailla hyvin tuossa oikealla puolella ylhäällä, välillä on ihan kivikova kun puskee. Sinänsä omituista, että joko vauvaa ei tunnu oikeastaan ollenkaan, tai sit se on juuri tuossa samaisessa vähän vinossa asennossa, pää oikealla. Mut ei neuvolassa ainakaan huolestuttu kun sanoin, että tuntuu olevan aina samassa asennossa. Ja tietty olen jo miettinyt, miten vauva kietonut itsensä ihan kuristuksiin napanuoraan eikä pääse sen takia vaihtamaan asentoa jne. Liikkeitä tuntuu kyllä joka päivä (en ole sen tarkemmin niitä seuraillut/laskenut, kunhan joka päivä huomaa jotain tunteneensa), mut tosiaan alkaa olla enemmän sellaista mönkimistä ja punkemista, kuin sähäköitä potkuja. Ahdasta siis alkaa ilmeisesti olla. Mä en ole vielä ainakaan tietoisesti tuntenut pikkumöykyllä hikkaa ollenkaan. Tosin olen ollut todella "tunnoton" kaikkien muidenkin liikkeiden yms kanssa, joten en sen erityisemmin ole siitäkään huolestunut vielä.
Mulla on nyt muutamana päivänä tullut sellaista niukkaa vaaleanruskeaa (valko)vuotoa. Pikkuhousunsuojaa olen käyttänyt kun muutenkin ollut aika runsasta tuo valkovuoto. Nyt vuoto ollut siis vaaleanruskeaa, ei runsasta eikä ole kutinaa/kirvelyjä/kipuja (mitä nyt muuten välillä vihloo/sattuu mahaan) muttei siis sellaista jatkuvaa jomotusta enkä ainakaan itse osaa tunnistaa että olis jonkun tulehduksen tuntua. Mietinkin tässä että pitäskö mun huomenaamulla soitella neuvolaan tämän takia, vai antaako olla kunnei mitään muuta oiretta ole? Neuvolaan menen seuraavan kerran puolentoista viikon päästä torstaina (siis 27.5., silloin myös lääkäri katsoo, kun neuvolantäti kysyi haluanko käydä lääkärillä, niin katsotaan paremmalla ultralla vähän vauvan kokoarviota kun tuo niin sitkeästi perätilassa viihtyy. No tietenkin halusin! Ja pissapurkki mulla on kotona, sillon ainakin vien sit viljelynäytteen). Äääh, toivottavasti nyt menee tämäkin huolenaihe ohi.
Mulla on tänään viimeinen työpäivä! [:D][:D] Huomenna alkaa siis kesäloma ja sit 1.6. äippäloma! Jotenkin tuntuu ihan epätodelliselta, tätä päivää kun on niin odottanut ja se on aina ollut "siellä jossain hamassa tulevaisuudessa". Mut tässä se nyt kumminkin sit on [:)] Ja ihan hyvä että loma alkaakin, meinaa olla jo töissä sellaista vaivalloista toisinaan. Ei meinaa oikein hyvin taipua lattialta ottamaan tavaroita, eikä meinaa jaksaa kannella kaikkea edestakas. Ja tuntuu että näinä muutamina viimeisinä päivinä oon (tai oon meinannut) jäädä lehmien väliin tai lehmän ja seinän väliin useemmin kun koko edellisenä vuonna! Maha ottaa koko ajan johonkin kiinni, kunnei meinaa muistaa että se on jo aika iso. Välillä on selkä niin jumissa tai lonkka, tai pistää lonkkaan tai pakaraan... Heh, helppoa, musta tulee ainakin ihan invalidi viimeistään parin viikon kuluttua [&:][:D]
Tulipa pelkkää omaa napaa taas, anteeksi. Mut nyt menen hetkeksi makoilemaan sängylle tai sohvalle, onkin ollut jo niin rankka aamu [;)][;)] Sunny rv 32+4