Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALKUPERÄINEN: Yppy
Mallukka, mitkä viikot sulla on nyt meneillään. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sulle ja Bixiolle sekä muillekin kaikenlaisista vaivoista kärsiville.
Syön ihan normaalia kotiruokaa, kuituja, kasviksia ja hedelmiä, enkä herkuttele ylimääräisellä. Silti sokeriarvot on koholla koko ajan, niin että vähintään yksi päivän arvoista on pompsahtanut yli sallitun. Onko mun kroppa jo hedelmillekin sokerien suhteen yliherkkä? Perjantaina on neuvola, niin saapa nähdä, mitä terkkatäti tuumaa. Lohdutan itseäni kuitenkin sillä, että masu on aika pieni, mitä oon kuullu kommentteja muilta. Ettei sieltä nyt ainakaan jättiläisvauvaa kai ole tulossa...? Mut mä en halua alkaa piikittämään insuliinia. Yyyh! Ajatuskin jo kammottaa. [:'(] Missähän vaiheessa ne muuten määrää insuliinia, jos tarve vaatii? Tietääkö kukaan?ALKUPERÄINEN: pepi
Mä en oo huomannut onko täällä ollut Seksi keskusteluja aiemmin?? Mutta aion nyt kysyä muilta mammoilta, onko seksielämä muuttunut millä tavalla? Meillä on vähentynyt ihan hirveesti, eikä oikein kumpikaan tiedä miksi. Toki siis nyt jo hyvän asennon löytäminen pelkkään nukkumiseenkin tuntuu vaikealta. Tosin oon huomannut, että jos pystyy unohtamaan ees vähän, että tuo maha on tiellä ja ottaa vastaan, niin johan sujuu ;) Eilen onnistuin, ja tuntui hommailun jälkeen, että "apua, missä mun maha on?" Piti vilkaista kylppärissä peilistä, kun menin pesulle, että onhan vauva tallella :D :D
ja mihinpä se olis kadonnut :) Ehkä juuri tuo turha varominen ja stressaaminen haittaa eniten suoritusta :)
Tämmösiä mä mietiskelen täällä :D :D