HK
Jostain jotain jo tietävä
ALKUPERÄINEN: camsu
Onko teillä muuten tullut raskausarpia?
Mä olen omat raskausarpeni saanut jo teininä, vaikka nyt esikoista odotankin! [:)] Siis sillon joskus yläasteikäisenä kun yhtäkkiä pikkutytön tikkukroppaan ilmestyi naisen muodot. Sekä tissit että takapuoli oli jossain vaiheessa yhtä tiikeriä, vaikka en siis mitenkään erityisesti lihonut (painoindeksi aina normaalipainon alarajoilla tuolloin). Kyllähän ne nykyään on tietenkin vaalentuneet lähes näkymättömiin, mutta ei mitenkään houkutellut ajatus uusien ilmestymisestä nyt raskausaikana. Siksi minäkin oon huolehtinut mahan rasvaamisesta melko ahkerasti, ja kun painokin on noussut melko tasaisesti ja maltillisesti, niin ainakin toistaiseksi on nahka jaksanut venyä ratkeilematta [:D]
Tuosta rasvan valinnasta sitten... meillehän yritetään kaupata vaikka sun mitä toinen toistaan kalliimpaa erikoisrasvaa ja -öljyä, mutta eipä sillä taida loppujen lopuksi olla niin väliä millä itseään rasvaa. Minä olen käyttänyt BodyShopin vartalovoita (kaakao ja mango, ne on ah niin ihania!), mutta myös ihan perus Dovea ja Niveaa (kuvialle iholle).