[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Purnausta tulossa;
soitin tänään siitä viljelytuloksesta josta piti olla tulokset tulleena vaan eipä ollut. Ensin sairaanhoitaja pyysi että soitan huomenna uudelleen, kun tietokoneelta näkyy että tehty, mutta ei tulosta lisätty tietoihin. Sanoin (hieman naurahtaen), että minulle sanottiin eilenkin että soita huomenna. Sitten hän lupasi selvittää asian, että miksi ei ollut tulosta vielä koneella ja ensin ehdotti että soitan ennen kolmea takaisin (puhelintunnin loppupuolella, jolloin ei pitäisi olla kovasti ruuhkaa), mutta muutti sitten asian niin päin että soittaakin itse kolmen jälkeen. (Btw. viljely pitäisi tehdä automaattisesti kaikille raskaana oleville, joilla epäillään virtsatieinfektiota).
Sairaanhoitaja soitti minulle äsken ja eipä oltu viljelyä tehty koska tulehdusarvoni ei ollut edes yhdellä plussalla vaan siinä rajamailla. Ja oireet senkun jatkuvat!! Voi helv.. mä sanon! Sitten ehdotetaan, että jos nyt haluan saada sen viljelytuloksenkin vielä niin tule antamaan UUSI PISSANÄYTE!!! Nyt pistää niin vihaksi ettei ole aikoihin vastaavaa olotilaa ollut. Perk.. !! No, oli täti sen verran mukava että tiedusteli sitten uudemman kerran oireistani ja mainitsinkin niiden hieman helpottaneen verrattuna ma-ti päiviin, mutta koska olen raskaana, olisi ollut mukava saada viljelykin. Ai sä olet raskaana, kuuluu vastaus. No juu, vkolla 34.
Sanoin vielä eilen mennessäni että olen raskaana ja epäilen virtsatieinfektiota.
No, täti laittoi minulle lähetteen labraan valmiiksi (ei oikein varmaan muutakaan voinut enää hyväkseni tehdä) joka sisältää nyt tulehdusarvot ja viljelyn. Eli toisin sanoen, "tule perjantaina antamaan näyte, soita tiistaina tuloksista!!!" Ehdotti hän vielä että lääkärin puhelintunti on juuri meneillään jos haluan jutella muutaman sanan sen kanssa. Mitähän siitäkin olisi ollut hyötyä?? Haluan vastauksen onko minulla tulehdus vai ei ja haluan tähän vaivaan lääkettä, mikä ikinä minulla nyt onkaan!
Että tällaistä...
Kiitän ja kumarran, tämähän käy lähes päiväkirjasta tämä palsta!
Ehkä opetuksen sana muillekin, jos tulee vastaava tilanne eli epäilee virtsatieinfektiota; kannattaa tehdä ERITYISEN selväksi että on raskaana, jotta viljelykin tehdään siitä ekasta pissanäytteestä suoraan [:D][:D]