Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hekksu: ihana massu! Mie olen iloinen, kun tänään ensimmäinen ihminen huomasi raskauteni. Maha on siis kasvanut, jippii! :)

Vau mikä massu! Hieno on! :)

maha16+.jpg

Tässä taas noin puolitoista viikkoa sitten kuvattu ku puhelin päivittää hitaasti. Eli 16 + viikot. Kyllä se vaan kasvaa pikkusen koko ajan. :)

Edit. Huom, yöppäripaita mahtui vielä muutama viikko sitten päälle, nyt siitä on tullut napapaita ;) Senttejä on tullut navan kohdalta mitattuna jo 15... :D

Puolivälissä ollaan ja aurinko paistaa! Kietaisumekosta on tullut hyvä kaveri, kun sitä voi kasvattaa omaa tahtiaan ;). Joka päivä juuri sopiva!

mama_20vka.jpg

Kunusiini: Aivan ihana kietasumekko, oikea kevätvaate! Ja ihana maha siellä alla myös. :)

Kunusiini: sulla oli aiemmassa masukuvassa sini-valkoinen raitapaita... saako kysyä mistä olit ostanut sen? Se näytti kivalta kuten tuo kietaisumekkokin.

Edellisessä kuvassa oli mustavalkoraidallinen trikoopaita, jossa on venepääntie. Se on Stockmannin Hulluilta päiviltä, sovitin vasta kotona ja totesin, että on paras ikinä. Etenkin kaula-aukon malli on ihana, kun minulle sellainen ahtaampi pyöreä t-paitatyyppinen ei sovi. Menin takaisin ostamaan muissa väreissä, mutta eihän niitä ollut enää ollenkaan :/. Toivottavasti jostain löytyy vielä samantyyppisiä, jos ei minulle niin muille!

Kietaisumekkoa hain joka kolkasta. Löysin vain sellaisia, jotka eivät ole oikeasti kietaistavia, vaan on ommeltu umpinaiseksi ja vyö ja lomittaiset etukappaleet on vain rekvisiittaa. Etsin huuto.netistä himoitsemaani lasten sänkyä, ja hain samalla kietaisumekkoakin - ja oho, löysin tämän Seppälän mallistossa olleen, jossa oli vielä hintalaput paikoillaan. Käyttämätön siis. Joskus käy tuuri! Mekossa on hihat ja kauluksetkin, joten se sopii sisätiloihin sellaisenaan.

PS. Se valkoinen Stokke Sleepi -sänky vauva- sekä taaperosetillä löytyi lopulta käytettynä! Ilon päivä sekin. Jotain hyvää sentään, ensin yli 3 kk vuotelua ja sitten nämä liitoskivut. Olen mielestäni suorastaan ansainnut tuuria!

Tässäpä meikän 18+0 minimaha. Painoa ei edelleenkään ole tullut grammaakaan ja nyt vasta ekan kerran tuntuu, että voi puhua vauvamahasta. Vielä pari viikkoa sitten ei vielä ollut mahasta tietoakaan, joten nyt tuntuu niinkuin tuo pömppis olisi tullut yhdessä yössä.. :D

Kuvassa näkyy myös "vahtikoira" mosse, joka ei nykyään päästä mua mihinkään yksin ja kuvastakin näkee kuinka se vahtaa suoraan pihaovelle päin, ettei sieltä vaan joku hyökkää mamman kimppuun.. :D

Liitteet

• 18+ 0.jpg
    18+ 0.jpg
    381 KB · Katsottu: 69
Hieno massu, Marsi! Hassua, miten eri tavalla me masuistamme ajatellaan, mulla on varmaankin aikalailla samankokoinen vauvamassu kuin sulla ja pidän omaani jääääärkyttävän isona ja sinä minimasuna! :D Mutta tosi söpö on ja kyllä huomaa jo mistä on kysymys! :)

Marsi: hieno ''minimaha'' (itsellä ei ainakaan missään tapauksessa ole suurempi)! Pitää kokeilla itsekin laittaa vaikka tulevalta keskiviikolta kuva (silloin 19+0).

Hauska vahtikoira :) Minunkin koira seuraa koko ajan joka paikkaan ja nukkuu sitten jalan juuressa. Sen käytös on kyllä muuttunut raskauden takia.

Otin tänään taas kuvaa mahastani.. Ja vertailin sitten taas vanhoihin kuviin, niin olen itse vakaasti sitä mieltä että viimeiseen 5 viikkoon ole tapahtunut yhtään mitään... Osaisinkohan laittaa kuvia niin että olisivat vierekkäin että voisitte tekin vertailla? Sinänsi tietty olen ihan tyytyväinen, ettei valtaisaa kasvua ole tapahtunut, koska turposin niin varhaisessa vaiheessa aika isoksi, niinkuin joku ehkä saattaa muistaa.. ehkäpä hetken askartelen tässä ja koitan saada vertailukuvia tänne teille nähtäväksi.

Kiva maha sinulla Marsi jo on, minustakaan ei ole epäselvyyttä mitä siellä sisällä kasvaa!

Tänään 20+0 ja sen kunniaksi koitan lisätä kuvaa. Kerranhan tämän uuden foorumin aikaan jo onnistuin, katsotaan onnistuuko toisenkin kerran!
rv 14 5 (2).JPGRv 20.JPG
Ensimmäisessä kuvassa rv 15+0 ja toisessa 20+0. Melkein näytän enemmän vaan lihavalta omaan silmään tuossa tämän hetken kuvassa kuin muutama viikko takaperin......

• Tykkään
Reaktiot: Wow
19_0vaatteet.JPG

Tässä lupailemani varsinainen minimasukuva. On se kuitennii jonkin verran kasvanut. Nyt siis rv 19+0. Puoliväli täältä tullaan! :)

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Jos onnistuin niin siinä ois kuvaa viikoilta 20+0 :)
Aamusin maha kummasti kiinteytyy ja ku päivä valkenee ni se lösähtää taas esiin :D

IMG_9950.JPG

Puapru, et näytä paksulta! ja 1609, mulla sama homma, aamulla maha on pienempi ja iltapäivällä se oikeen töröttää ulos :D

Kuudes, hieno melkeen puolivälin massu! Meillä on muuten samanlainen peili vessassa ;)

Takaisin