Edellisessä kuvassa oli mustavalkoraidallinen trikoopaita, jossa on venepääntie. Se on Stockmannin Hulluilta päiviltä, sovitin vasta kotona ja totesin, että on paras ikinä. Etenkin kaula-aukon malli on ihana, kun minulle sellainen ahtaampi pyöreä t-paitatyyppinen ei sovi. Menin takaisin ostamaan muissa väreissä, mutta eihän niitä ollut enää ollenkaan :/. Toivottavasti jostain löytyy vielä samantyyppisiä, jos ei minulle niin muille!
Kietaisumekkoa hain joka kolkasta. Löysin vain sellaisia, jotka eivät ole oikeasti kietaistavia, vaan on ommeltu umpinaiseksi ja vyö ja lomittaiset etukappaleet on vain rekvisiittaa. Etsin huuto.netistä himoitsemaani lasten sänkyä, ja hain samalla kietaisumekkoakin - ja oho, löysin tämän Seppälän mallistossa olleen, jossa oli vielä hintalaput paikoillaan. Käyttämätön siis. Joskus käy tuuri! Mekossa on hihat ja kauluksetkin, joten se sopii sisätiloihin sellaisenaan.
PS. Se valkoinen Stokke Sleepi -sänky vauva- sekä taaperosetillä löytyi lopulta käytettynä! Ilon päivä sekin. Jotain hyvää sentään, ensin yli 3 kk vuotelua ja sitten nämä liitoskivut. Olen mielestäni suorastaan ansainnut tuuria!