Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoja hienoja mahoja! :laughing002 Mulla huomenna taas viikon vaihtumisen kunniaksi kuvauspäivä.
Eilen isännän kanssa katteltiin noita "muutoskuvia" mahasta niin todettiin, että viikolla 14+0 oli niin
jäätävä turvotus, että maha oli melkein yhtä iso kuin nyt...!

puapru: Sama huomattu :D Toki nyt on muuten vähän sirompi kuin pahimpina turvotusaikoina, masu vaan yhtä iso! :D

rakenne_21_1.jpg

Rakenneultra 21+1. Ylimmässä kuvassa nyrkit pystyssä, keskellä selkärankazoomaus (oli silloin ihan sykkyrässä, kätilö kehui kaunista kaarta), alimmassa kädet kasvoilla. Ruudulla liikkuva kuva oli tarkempi kuin nämä pysäytyskuvat, koska poika (poika!!!) liikkui ihan koko ajan. Näimme kasvot myös edestä eri kuvakulmista. Ja jalkapohjatkin kätilö näytti. Kumma, etten sulanut siihen tutkimussänkyyn, niin oli suloiset nekin. Ja ne jalkojen välissä heiluvat työkalutkin..!

Kunusiini: En malta odottaa rakenneultraa että pääsee näkemään jo NOIN ISON mötkäleen!! Ihania kuvia! :)

puapru: Meillä on makuuhuoneessa samanlainen tapetti kun teillä! Onpas täällä hyvän maun omaavia ihmisiä kovasti... ;)

2013-05-09-494.jpg

Siinä on meikäläisen maha, viikot 21+1. Iltaturvotuksen kera juuri syönnin jälkeen :D Hauskasti näkyy tuosta sivussa "raja", mistä maha on mennyt ennen. Mulla on kapea rintakehä, ja maha on kasvanut alusta asti ihan tuolta kylkikaaresta lähtien, eli ei mitään suloista pikku palloa, varsinkaan, jos turvottaa...lähinnä edelleenkin näyttää siltä kuin olisi sullottu tyyny paidan alle tai niin kuin olisin ollut ruoka-aikaan kotosalla. (Näköjään koiruuskin halusi kuvaan mukaan :D)

Ihania mahakuvia. Mulle sanos töissä yks mies että " ai ooks sä raskaana, mä luulin et oot vaan hyvin syönyt"
Menin sitten vessaan itkemään :( Toi on niiin arka paikka kun lähtöpaino oli reilu 85 ja pituutta vaan 165, ja kaksosraskauden venyttämä heltta roikkuu tossa kohdun alla niin ei oo mitenkään hehkee olo :/ No onneks likat on sit vakuuttaneet että mun maha on ihan oikeesti vauvamahan näkönen eikä sen näkönen että olen vaan syönyt hyvin, vaikka silläkin on warmasti osuutta asiaan.
Jälkeenpäin tuon "miehen" kommentti vaan suututti..
Ainon massu on kyllä kiva :) Katoin viel uudestaan totarajaa, kun sanoit siitä ja selkeesti näkyy juu. Ihan mielenkiinnosta kysyn että montako senttiä sulla on alimman kylkiluun ja lonkkaluun välissä? Mulla kun jää vaan 2cm ja olen miettinyt että jos mun maha on noin etukeno koska tilaa on niin vähän.

Hiukan vasta pömpsöttää, 21+1, lähinnä näytän lihavalle, tai siis lihavammalle.. :D
raskausarvet ovat ihan vuosia sitten tulleet lihomisen seurauksena.. :/

Liitteet

• P5104012.JPG
    P5104012.JPG
    482.2 KB · Katsottu: 58
  • Tykkään
Reaktiot: Wow
Ihania mahakuvia. Mulle sanos töissä yks mies että " ai ooks sä raskaana, mä luulin et oot vaan hyvin syönyt"
Menin sitten vessaan itkemään :( Toi on niiin arka paikka kun lähtöpaino oli reilu 85 ja pituutta vaan 165, ja kaksosraskauden venyttämä heltta roikkuu tossa kohdun alla niin ei oo mitenkään hehkee olo :/ No onneks likat on sit vakuuttaneet että mun maha on ihan oikeesti vauvamahan näkönen eikä sen näkönen että olen vaan syönyt hyvin, vaikka silläkin on warmasti osuutta asiaan.
Jälkeenpäin tuon "miehen" kommentti vaan suututti..
Ainon massu on kyllä kiva :) Katoin viel uudestaan totarajaa, kun sanoit siitä ja selkeesti näkyy juu. Ihan mielenkiinnosta kysyn että montako senttiä sulla on alimman kylkiluun ja lonkkaluun välissä? Mulla kun jää vaan 2cm ja olen miettinyt että jos mun maha on noin etukeno koska tilaa on niin vähän.

Mä olen 171 pitkä ja tää on eka, joten sen takia se ei varmaan pömpöttele (kyljen kohdalta suoliluun ja alimman kylkiluun väliin jää n. 5 cm, jos nyt hoksasin mitä tarkoitit, en kuitenkaan ole järin pitkäselkäinen). Lisäksi kohtu on taaksepäin kallellaan. Ikinä ei oo mahaan kertynyt mikään ja toivonkin, että palaudun yhtä hyvin kuin oma äitini, jolla ei ole minkäänlaisia merkkejä vatsassa eikä muuallakaan siitä, että on kaksi lasta synnyttänyt...

Mutta meitähän on moneksi, joten työkaverisi voi pitää tunkkinsa, jos ei ymmärrä, että raskaana oleva nainen on herkässä tilassa (eli sanomisten kanssa kannattaa olla erityisen tarkkana, eh eh) :D Tai ehkä sillä miehellä ei ole ollut ko. otusta kotonaan?

Aino S mut on siirretty töissä "kaluputkan" (työkaluvarasto)luukulle kun en halua hitsata kun siitä tulee käryä ja säteilyä eikä ne oo vauvalle hyväksi, ja siinä luukulla on jo lappu että nainen ei ole koskaan väärässä ja nyt ajattelin ottaa pinon vasaroita siihen reunaan ja heittää niillä seuraavaa joka puhuu rumasti (tunkki on hiukan painava heitettäväksi).

Taas on tullu lisää ihania kuvia <3 Mä lisäilen sit ultran jälkeen ens viikolla :)

mama_22vk.jpg

22 kokonaista viikkoa. Näytän kuvassa valtavalta. Ehkä kuvakulma suurentaa. Tai sitten en tajua olevani iso.

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Takaisin