Maha ja ultrakuvat

Poika 1/96
Poika 3/97
Kaksospojat 6/00
Poika 8/08
LA 22.9.2013

 
Olisikin ihana nähdä masukuvia!

Ainakin tuolla heinäkuisissa on jo niiiiin kivasti pyöristyneitä (ja isojakin) mahoja.

Itselläni on tuota mahaa jo valmiiksi niin paljon, että eipä tämä raskaus varmaan hetkeen näy....

Voisin tietysti laittaa tänne kuvan, turvotuksineen ja kaikkineen, näyttäis siltä että raskaus on jo puolessavälissä!  Heh heh.. :D
 
Olen uskalias ensimmäinen. Piti kyllä pyytää teknistä tukea mieheltä... Kuvassa 13+1 aamumasu.

 
Mahtaako tulla tuo kuva? On jotenkin kauhian hankala kyllä lisätä... No, täytyy yrittää uudestaan jos ei onnistunut, mutta jos onnistui niin tässä 12+0 kuva, melko aamusta. 

No, ei se eka kerralla onnistunut, tietenkään! Luin vinkin tuolta ohjeista että kuvanlisäysohjelma ei hyväksy plusmerkkiä kuvan nimessä, siinä oli mulla vika..
 
Voi, miten teillä on jo aikaisin vatsaa. Minusta tuntuu, ettei oma kasva koskaan, toisaalta minulla on vähän löysääkin mahan päällä, että ehkä tuo tulee esille tuolta myöhemmin. En siis itsekään menisi itseäni läskiksi sanomaan, mutta vähän ylimääräistä. Lisäksi reidet ja takapuoli ovat aina olleet isot jo ennen raskautta. Kuitenkin huomasin aiemmin jotain turvotusta, mikä on mielestäni vähentynyt.

Toisaalta olen huomannut, etten enää pysty "laihistamaan" samoin, kuin ennen. Ennen sain itsestäni aika kaposen, kun oikein vedin vatsaa sisään, mutta nyt se ei kyllä tule yhtään. =D

Onko täällä samoilla viikoilla kanssani olevia, jotka vielä odottelevat vatsan pyöristymistä? Uskoisin kuitenkin sikiön olevan ihan hengissä, viime torstaina ultrassa ainakin oli ja viikkoihin nähden juuri oikean kokoinenkin, joten sen puoleen ei ole pelkoa kyllä, että ei siksi kasva vatsakaan.

Tai sitten en vain itse näe mitään kasvua, kun tiirailen vatsaani peilistä monta kertaa päivässä. =D Täytyy pyytää joku kaveri, jota en ole hetkeen nähnyt, tuomariksi.
 
Mirumaru, enpä tiedä onko tuossa minullakaan vielä varsinaisesti "vauvamahaa", turvotusta kyllä jonkin verran. Ylipainoinen reilusti olen painoindeksien mukaan, ja vartaloltani omena, niin ehkä enemmän vaan näyttää että ois raskaana kuin mitä oikeasti onkaan.. Ei varmasti hätää ole mahan kasvua odotellessa!
 
Joo, täällä myös ylipainoa painoindeksin mukaan (ennen raskautta 29). Paino on jakautunut kyllä ympäri kehoa, että tuhti olen joka suunnasta, mutta lihavaksi en itseäni sanoisi, ellei nyt todella huono päivä satu olemaan. Viime vuonna laihdutin 10kg ja olin mielestäni hoikka (vaatteet kokoa 36) ja silti painoindeksin mukaan ylipainon rajamailla.

Minäkin tulen lisäilemään tänne kuvia, kunhan vaan vatsa kasvaa. Kerrankin sitä oikein odottaa, että tulee kokoa lisää. =D Kaikkea tämä raskaana oleminen teettääkin.
 
Minäkin haluan jo mahan! Mutta ei vielä mitään merkkejä, paitsi iltapäivisin ja iltaisin jonkinsortin turvotusta. Sitä en osaa oikein vauvamahaksi laskea.
 
Tänne pamahti yhtäkkiä viikonloppuna sellainen maha/turvotus että ei kyllä kauaa pysy salassa tää raskaus... Tosiaan ensimmäinen raskaus kyseessä enkä oikein tiedä että miltä tän mahan oikein kuuluisi näyttää tässä vaiheessa. :) Samanlainen pikku pötsi ollut nyt aamut ja illat, eikä saa "vedetyksi sisään", housut kiristää pahasti... Varmasti kovasti turvotusta tätä nykyä aika hiilaripitoisesta ruokavaliosta mutta muodoltaan turvottaa "vauvamahamaisesti", alavatsa pinkeä ja ylhäällä. En tosiaan odottanut minkäänlaista liikehdintää vielä näin alussa... Ehkä turvotus vielä tasoittuu vai tasoittuuko? :)
 
kirjotin näköjään omaan kuvaani väärän ajan. Kuvassa siis on 12+1. Olen aika hoikka ja myös pienikokoinen joten vauvalla ei ole kauheasti tilaa kasvaa muuta kuin eteenpäin. :)
 
JonnaJaMasu, tosi kiva kun laitoit ultrakuvan, niitä ei täällä vielä ookaan ollu! Ei meinaa millään malttaa oottaa omaa ultraa, joka on ens viikon keskiviikkona!
 
Se oli oikeesti niin mahtava tunne, ihan ihmisen näköinen jo. Ja ne kädet ja pienet jalat... siellä viuhtoi menemään.
 
Hei siis ihanaa kun ootte laittaneet kuvia.
Mä oon aika paksu, paino ennen raskautta yli 80 kiloa ja pituutta 162cm, toisaalta jaksan tunnin kahvakuulatreenin, eli ei se ihan kaikki läskiä ole. Silti mua on ahdistanut suunnattomasti kun en mahdu omiin housuihin ja joudun käyttämään verskoja ja äitiyshousuja, ja vaun sivulla kun on niitä kuvia missä näytetään että minkä kokoinen se vauva on , niin se "mallimaha" on viel ihan litteä..
Nyt te laitatte kuvia ja selkeestinäkee että on vauvamasut =) Varmaan siis saa vaatteilla peitettyä vielä, mutta ihan selkeesti on työntynyt silleen ylöspäin mahat, näkee että kohtu työntää. Eli ihan tuhannet kiitokset kuvista <3 Pelastitte mun aamun
 
Onko kenelläkään muulla samaa, että seisaallaan masu kyllä näkyy ja tuntuu, mutta kun makaa selällään, niin ei arvaisi, että siellä mitään on..? Jotenkin hassua, että se ei silleen näy.. 

Mulla ensimmäinen ultra vasta ensiviikolla, silloin 13+0. Tuntuu, että oon saanut odottaa IKUISUUDEN tuota ultraan pääsyä.. haluaisin niin kovasti nähdä, että siellä oikeasti on jotain!!

 
Takaisin
Top