Mua harmittaa, ettei tää näytä vielä selvästi vauvavatsalta vaan siltä, että olen pönäkässä kunnossa. Mutta se suorastaan ahdistaa, etten näytä vaatteissani enää hyvältä. Minulla on kiva kokoelma business casual ja smart look -vaatteita, koska työhöni kuuluu osallistua erilaisiin seminaareihin, kokouksiin, konferensseihin ja sen sellaisiin. Olen se ihminen, joka ei suostu kotoa lähtemään ilman meikkiä tai kotivaatteissa. Ja nyt kauluspaidat ei mene kiinni, silkkitopit ei istu, vyön kanssa käytettävät yläosat ja mekot ovat aivan absurdeja (koska se vyö menisi enää suoraan tissien alle, no no no!).
Housuasia ratkesi mammaostoksilla, mutta mammaosastojen yläosat ovat tosi arkisia ja... mukavia. Ei kai se sinänsä olisi miinus, mutta mitenkä teepaitakankaisessa yksivärisessä pitkähihaisessa on tarkoitus edustaa? Korkokengät aiheuttavat nykyään outoja särkyjä, enkä omista tähän vuodenaikaan sopivia lättäpohjaisia. Tule jo ballerina-kausi! Tukka rasvottuu nyt nopeasti, eikä auta asiaa. Olen iloissani, että maha kasvaa. Mutta täysin arkiseksi en ole julkisissa tiloissa valmis vielä heittäytymään.
Varmaankin siis vaatetilaus jostain kaeumpaa isosta valikoimasta on edessä.