Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meikälääsellä 13+3 ja eipä juurikaan huomaa vauvamahaksi, ehkä hieman maha pömpöttää, riippuu aiva päivästäkin!! :) ehkä se tulee sieltä joskus esiin. :p

Ajattelinpa tässä aikani kuluksi lisätä meidän monsterista ultrakuvan. Tää on siis np-ultrasta rv 12+0. =)

Mä kyllä sanon että tää on ihan järkyttävää!! Ei kai mahan tällainen vielä kuulu olla??? Kuva on tältä aamulta, rv 14+5... ja siis plussauksesta painoa tullut 2,5kiloa. 

Puapru, itellä on samanlainen maha, ellei vielä vähän isompikin! En oo missään ihannepainossani ja lähtöjäänkin oli vähän makkaraa vatsalla, mutta nyt on aivan jäätävä kumpu! Vatsalihaksia en oo käyttäny varmaan tän vuoden puolella mikä osakseen antaa sen vaikutelman että oisin kohta lähdössä synnyttämään... Kaks viikkoo tuli lomailtua ja todellakin syötyä aivan mitä sattuu. Nyt maha ja muut läskit ahistaa aivan kauheesti ja aattelinkin ottaa itteeni niskasta kiinni, alottaa kuntoilu ja panostaa taas syömiseen. Ei todellakaan pysy enää raskaus salassa, vaikka kyse on vaan ihan turvotuksesta ja läskistä :( 

Puapru: Ootkohan ihan varma että siellä on 1?? :D On kyllä iso maha viikkoja nähden, mutta jokaisella on erilainen keho joka erilailla näkyy ja kasvaa.. Toivottavasti vaan ei kovin jäätäväksi kasva loppupuolella.. :) Itsellä on vain pömppis josta kukaa ei vielä uskalla kysyä mitää, mutta pikkuhiljaa. :)

Pikku-Tikru, "mukava" kuulla että jollain muullakin on iso maha... Mä en myöskään ole missään ihannepainossa, mutta en mä todellakaan kuvitellut, että tässä vaiheessa jo oisin näin iso.. No, josko sitten kun turvotukset oikeasti helpottaa, tulee joku tolkku tähän olemiseen. 

hento, varhaisraskauden ja np-ultrassa löytyi kyllä vain yksi pikkuinen, eli melkein mä uskallan olla varma että en odota useampaa.
Meillä taitaa olla vähän sukurasitteena kerätä tosi-iso maha raskausaikana, muistan kun vanhin siskon odotti ensimmäistään ja oli aika viimeisillään minun yo-juhlissani, hän oli v-a-l-t-a-v-a. En varmaan edes tiedä paljonko hänelle kertyi painoa odotusaikana, mutta toinen siskoni keräsi 30kiloa esikoistaan odottaessa. Että ei varmaan tosiaan tarvitse odottaa pientä ja sievää vattakumpua. =)

No niin ä epäilin että 1 on, mutta heräs kyllä kymysys että olisko 2.. Jokaisella on oma kaunis maha jota itse kannetaan!!! :)

Hieno maha on, puapru! Pystyn samaistumaan :) Ihanaa olisi saada tänne enemmänkin kuvia erilaisista masuista, niistä pikkupömpöistäkin! Lupaan itse laittaa lähipäivinä jättimahastani kuvan, kunhan onnistun liittämään kamerasta kuvat!

Tässä tämä minun mahani. Maha on just samanlainen kuin ennen raskauttakin. Arvelin laittaa, että on näitä toisenkin ääripään kuvia :D Tänä aamuna otettu kuva (14+1).

Multa kyselee ihmiset että koska on laskettu. Maha on oikeesti ihan törkeen kokoinen. Mut mulla on ylipainoa ja monta raskautta takana. Sit kaksosista jäi sellanen nahkapussi alavatsaan et en kyl kehtaa laittaa "iho" kuvaa... katotaan jos toi serkku auttais tänään jos otettais joku kuva.
Ultrakuvan voisin laittaa myös tulemaan...

Täälläkin maha alkaa näkyä niin, että huomaa kuin tutuilla jotka ei asiasta vielä tiedä, alkaa epäilykset heräämään :D En tiedä miksei tuo minun kuvan lisääminen millään onnistu, vaikka sen pystyn tuolta latamaan niin sitä ei tule näkyviin :( 

Täällä rv15+2 ja maha on näkynyt jo ennen ensimmäistä ultraa ihan selkeästi :) Koko ajan suurenee vain, enää ei voi käyttää "normi" housuja, ku kiristää vyötäröstä tai sit housujen kaulus jää ikävästi mahan alle :D Samoin jotkut paidat alkaa olemaan liian "lyhyitä" etupuolelta :D La 18.9 että kesää ja hirmuisen kokoista mahaa odotellessa, esikoista odotetaan joten ei voi tietää millainen jättiläinen musta vielä kehkeytyy viikkojen kuluessa :D

15+5, mukana myös hankkimani Pikku toukka paksulainen -imetyskoru. Kirjakin tietysti löytyy. Paino tällä hetkellä flunssan vuoksi vähemmän kuin ennen raskautta, mutta eipä tuo kumpu mihinkään katoa. Ymmärrän nyt, miksi paksujen ei kannata käyttää vaakaraitaa. Heh.

Ja ei kyllä kukaan ole vielä katsonut vauvamahaksi tai kysynyt. Olen ruvennut tutuille sanomaan, että se se on. En tykkää ajatuksesta, että katsovat mun plösähtäneen ihan silmissä. Odotan kovasti, että näyttäisi jo selvältä tapaukselta. :).

Tässäpä taas aikani kuluksi uutta tuoretta kuvaa lataan.. Tässä 16+1. Omaan silmään näyttää kuvissa ainakin aika samalta kuin viikko sitten, ei ainakaan kasvaneelta. Huoh, ihan onnellinen asia siis jos ei nyt vaikka muutamaan viikkoon suurta kasvamista tapahtuisikaan! emoticon

Eli aamumaha 13+1(?) Jäätävä pötsi lähtötilanteeseen nähden! Vatsan lisäksi jenkkakahvat kasvaneet, kiloja tullut lisää 4. Pahin turvotus on tasoittunut mutta maha on ja pysyy.

Wow: voisiko päätellä että tyttö tulossa jos jenkkiksetkin on kasvanu :D

Itse en saa jostain syystä kuvia liitettyä tänne mutta pieni pömppö on täälläkin. Painoa tullut parisen kiloa. Edelleen mahtuu 32 farkut aamulla jalkaan mut työpäivän jälkeen pitää jättää kyllä nappi auki että pääse housut jalassa kotiin :D

Takaisin