Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kunusiini

On sinullakin kasvanut vatsa aika paljon! :) Ihanaa kun muillakin alkaa vatsa näkyä selvästi <3
varmaan kuukauden sisällä meillä kaikilla alkaa olla aika isoja vatsoja (tai ainakin niin että raskaus näkyy) :)

Minä sain vasta nyt tehtyä tunnukset tänne ja oon kyllä aika surkee käyttämään niin menee varmasti helpommin niin, että laitan linkkiä mun raskausblogiin missä on muutamia masukuvia! :D 

http://jonna-estilodevida.blogspot.fi/

Onneksi täällä on muillakin jo ''isoja'' mahoja, niin en itteeni ihan jätiks tunne ;) Kiloja ei oo tullut vielä yhtään lisää ..

Tässä 16 +2.. Kyllä se sieltä pikkuhiljaa tulee.. Saa ainakin vielä hyvin peitettyäkin, jos haluaa!:)

hento: ihana pieni kumpu. Mukava nähdä, että on muitakin odottajia täällä kenellä ei ole vielä suuren suuri masu. Minusta ei pysty näkemään ilman vaatteitakaan vielä, että odotan vaikka mieluusti jo ottaisin pienen masunkin..

">http://Viikot 16+1
eilen otettu, enkä kehtaa laittaa niin et iho näkyy :) Kun oon näin paksu. Painoa mulla ihan vähän alle 90kg pituutta 162

Menna: Joo ja itsellä paljon riippuu päivästä onko pienempi vai turpeempi kumpu.. Ehkä me kiitetään sitte onneamme ku ei tuu niin isoa mahaa, säästytään kovilta raskausarvilta ja kiloilta, nopeasti sitte timmis kunnos :D '
Kyl on tukllu mietittyä että onko tää normaalia ku ei meinaa tulla näkyviin kunnolla ja joillakin jo selvästi suuria vauvamahoja.. mutta näyttääpi olevan aiva ihmisesti kiinni kuinka kasvaa.. :)

Hento: Kaveri just laittoi mulle kuvan oman raskauden 32 viikolta ja maha oli siinä saman kokoinen kun mulla nyt. Tosin hän on tosi hoikka. Eikä mulla ainakaan ekassa raskaudessa näkynyt näillä viikoilla juur ollenkaan, nyt toi mun maha on myös rasvaa, eli napaan asti oleva kohtu työntää muuta ylöspäin, tavallaan siis johtuu raskaudesta :)

Kuudes: Ehkä sekin voi olla kun sullakaan ei oo ensimmäinen että näkyiskö helpommin? ja jokaisella kasvaa se maha ja näkyykin sitte samalla eri tavalla :) .. Komia maha sullakin vain on! Ihanan pyöriä!

Onnistuukohan tämä.... :D tekniikan ihmelapsi näyttää kykynsä... No, jos onnistuu niin tässä 18+2 :)

Voi apua mitä mahoja.. :D Mäki haluan.. Mulla on vaan semmoinen säälittävän pieni kumpu.. :/

Ilmeisesti suurinosa kuvista ei aukea enää tuon foorumivahdoksen jälkeen? Tai mulla ei ainakaan aukea.

mama_18_vk.jpg

18 kokonaista viikkoa täynnä. Tällä viikolla ostin monta trikoopaitaa. Ei ole enää vaatekriisi :)! Joko tästä hoksaa, mikä masu on kyseessä?

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Tässä on nyt 20 tasan kuva. Hassusti tuo maha näyttää kuvassa isommalta, kuin miltä minusta oikeasti tuntuu. Sivulle tai taakse ei ole tullut yhtään mitään.

standalone
standalone

Siinä näkyy se toinen käytössä oleva t-paita :)

(P.S. Tuolla on on ylhäällä Albumi osio. Sinne voi tehdä kansion, minä tein ihan yksityisen ja sinne ladata näitä foorumille laitettavia kuvia. Sitten vain niistä url näihin viesteihin. Ei siis välttämättä tarvitse tehdä erillistä valokuva-albumia nettiin, jos ei ole tarvetta.)

maha2.jpg
Ihania vauvamasuja, Kunusiini ja mä77! Hyvin näkyy jo molemmilla mistä on kysymys. :)

Tässä reilu viikko sitten otettu kuva, 15+0, puhelin päivittää kuvat niin hitaasti että en saa eilen otettua kuvaa vielä tänne. Mutta kasvu näkyy silti! :)

Nättejä masuja alkaa olla kaikilla, hieno juttu!
Omassa mahassa ei taida olla suuria muutoksia tapahtunut viimeisten viikkojen aikana, olen siis joka viikko kuvannut. En aikonut tällä viikolla laittaa tänne uutta kuvaa, mutta nyt kun nuo aiemmin ladatut kuvat eivät näykään, niin tässä nyt kuitenkin.... vissiin siis rv 17+6 ;) Painonnousu on nyt muutaman viikon ollut hyvin pientä (jee!), varmaan se vaikuttaa ettei mahan muoto ole juuri muuttunut?

14-7ad872cfc071fa6c7dc503f4fedda49f.jpg

• Tykkään
Reaktiot: Wow
ihania vauvamasua <3 mä tunsin juuri hetkisitte pienen potkun!! voi onnenkyyneleet! <3

Ihanaa hento :)

Ois kiva laittaa kuva tänne, kunhan vaan jaksaisi nähdä niin suuren atk-vaivan, että siirtäisi niitä kamerasta koneelle ja sit jos osaa vielä tännekin....

Takaisin