Maha ja ultrakuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sarah81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana masu <3 onko muillakin ollut ongelmia sen kanssa että maha ottaa kiinni kaikissa paikoissa?? Se on alkanut olla niin iso että jos esimerkiksi avaan oven niin vedän sen silleen että se ottaa mahasta kiinni... Mä en varmaan oo tajunnut että olen jo niin iso :D

Minäkin yritän mennä vähän liian pienistä raoista, joista ennen oon mahtunut :) Ei vielä oikein hahmota uusia ja koko ajan muuttuvia mittasuhteitaan.

emmu_ma: minä olen kerran käynyt kampaajalla, jolla oli aika iso raskausmaha ja hän pukkasi minua päähän muutaman kerran mahallaan :) Se oli vaan hassua.

Tää on hyvä ketju, kun kuvista näkee vähän skaalaa mahakoolle :) Mulla on ollut pientä mahakriisiä, kun maha on tosi iso jo näin aikaisin. Muutamaan tuttuun verraten selkeästi isompi ja myös verrattuna omiin mielikuviin siitä, missä vaiheessa mahan kuuluu kasvaa. Äitini on myös ollut siitä huolissaan. Lähinnä huolestuttaa ne ongelmat mitä jättimahasta kenties aiheutuu... Mutta tästä kun katselee ja kuuntelee muiden juttuja, niin ehkäpä mahani ei ole mitenkään poikkeuksellisen iso, vaikka se kyllä onkin varmasti siellä skaalan isommassa päässä :)

Ke neuvolassa mitataan varmaan sf-mitta. Eikös sekin kerro jotain siitä, onko maha normaalin kokoinen? Pitäis laittaa mahakuva jos vaan sais aikaiseksi.

Minusta tuntuu kivalle katsella näitä kuvia ja huomata että muilla on vielä isompi maha kuin minulla! =D Lähinnä peilaten niitä alkuaikoja, kun joku täälläkin epäili että odotetaanko meille useampaa vauvaa yhdellä kertaa. Kyllähän tuo minunkin maha kasvaa, mutta omaan silmään tällä hetkellä aika maltillisesti, tässä kuvassa 22+0.

rv 22.JPG

Muutokset puoliväliin mennessä.. :D Yksi kuva katosi puhelimen hajotessa, joten 16 viikolta ei ole kuvaa.. :( Ihan jännä nähä kuinka paljon muutosta tapahtuu parissa kuukaudessa.. :D

Liitteet

• Viikot 12+2.jpg
    Viikot 12+2.jpg
    121.4 KB · Katsottu: 66
  • Viikot 13+3.jpg
    Viikot 13+3.jpg
    134.8 KB · Katsottu: 66
  • Viikot 14+5.jpg
    Viikot 14+5.jpg
    131.9 KB · Katsottu: 68
  • Viikot 18+0.jpg
    Viikot 18+0.jpg
    182.1 KB · Katsottu: 68
  • Viikot 20+1.jpg
    Viikot 20+1.jpg
    154.1 KB · Katsottu: 71
Nyt vasta tuli mieleen, että eksyyköhän tänne joku läähättäjä kyyläämään nuita kuvia, kun keikistelen alusvaatteissa niissä.. :eek: Noh, toivottavasti saa sitte läähätettyä kunnolla.. laughing7

Ite ainakin yritin alkuvaiheessa kytätä mahoja, että missä vaiheessa voi odottaa minkäkinlaista massua, että ehkäpä niitä enemmän odottajat kuitenkin kattoo.. :smile

Marsi: Tää ketju olis kyllä oikea kultakaivos sellaisille jotka raskaana olevista erityisesti tykkää! :) Eihän sitä koskaan tiedä... Hmm, vainoharhat iskee! :D

Hyi hemmetti tytöt mitä puhutte, ihan tuli kylmät väreet! Onneksi minä olen malttanut pitää vaatteet päällä ja ens kerralla taidan laittaa vielä varmuuden vuoksi triplapaidat ettei kukaan läähäri saa ainakaan meitsusta kiksejä :D Eipä mitään, siskoni mies sanoi että nainen on kauneimmillaan kun se on raskaana että kai se on jonkun mielestä seksikästä ;) Tiedänpähän ainakin jonkun tyypin lähipiiristä jonka mielestä olen hottis raskausaikana, eikä se ole ainakaan mieheni! :D

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Enpä oo osannut ollenkaan ajatella ketään läähättäjiä kun noita kuvia oon laitellut... No, toivottavasti saa edes kunnon kiksit jos näitä eksyy kattelemaan!!! ;D

Tajusinpas muuten miten paljon maha on kasvanut jo viikonkin aikana! O-ou, mitähän tästäkin tulee tätä tahtia?? Laitan tähän vertailun vuoksi kuvat toissapäivältä ja viikolta 13+ kun ihan lähtötilannetta ei oo saatavilla. Tossa 13+ kuvassa näkyy hauskasti toi "mahan raja" mistä se on mennyt ennen raskautta...
maha13+.jpgmaha20+.jpg

Wow: hienosti on kasvanut! Itse arvelin juuri, että laitan tänään illalla samanlaiset lähtötilanne-nyt kuvat. Koska muutosta on tapahtunut!

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Ei sitä kasvua oikein tajuakaan ennen kuin laittaa oikeasti vähän kuvaa vierekkäin.. :) Ja naurattaa vaan miten jo tolloin viikolla 13 ahdistelin tuon mahan kanssa että miten "iso" se on ja turvonnut, tällä hetkellä näyttää niiiin hoikalta! ;)

Laitetaanpa nyt vielä eilisen lenkin jälkeen otettu kuva. Juoksutakki siis kokoa xs - itse en tosiaankaan ole enää kokoa xs kuten kuvasta huomaa! :D Sinnitellään makkarankuorella kuitenkin niin pitkään kun juoksutakkia tarvitsee...
20+2.jpg

Wow, kyllä on komia maha!!
Ittellä kans kaikki jäämäs pieneksi vaatekaapis, aiva pelottaa ja hirvittää!

Tässä meikälääsen masua Äitienpäivältä Rv 21+2.

Liitteet

• Masu 21+2.jpg
    Masu 21+2.jpg
    183.8 KB · Katsottu: 69
Takaisin