Maalisvauvat 2011

huoh löyty sit streptokokkibakteeri virtsanäytteestä [&o] eli virtsatieinfektio on.tänään lääkkeet ostamaan ja antaavat kuulemma sit vielä synnytyksen yhteydessä jonkun antibioottisuojan.ei kiva,mutta onnex selvis mikä vaivaa!
kauheita painajaisia kyllä taas nähny että mansikalle jotain sattuu.On se tää leijonaemon suojeluvaisto aivan suunnaton!
tuosta tulikin mieleeni runo:

"On lähes pelottavaa miten paljon omaa
lastaan rakastaa.
Se on tunne,jota ei voi verrata mihinkään.
Sitä ei voi toiselle selittää.
Sitä ei voi sanoin kuvata.Kesti hetken,että
uskalsin rakastua lapseeni.
Äidin rakkaus on lähes vaarallista rakkautta,
mitä muihin ihmisiin tulee.
Se tekee äideistä leijonia,jotka tekevät
mitä tahansa lapsensa puolesta."

-Leijonaemojen tarinat

Ja taas itkettää [:D] ai mitkä hormoonit [:)]
vointeja kaikille!
 
Ja niin se elämä koettelee :´(


Ultrassa käyty mutta masusussa ei ollut ketään.. Oli ollut tuulimuna..
Kokoajan ajatellut että pikku toukka se siellä masussa kasvaa mutta ei siellä ollutkaan ketään :(

Olo on ihan kamala ja sydän ihan riekaleina koville otti toinen jo niin pienenajan sisällä :`(
Nyt vaan pakko jaksaa eteen päin.. vaikka vaikeaa se on..

Onneksi elämässä ihana mies ja meidän pikku Jani muru jotka auttaa jaksamaan ?
Ihana että meille edes yksi ihanuus suotu ??

Mutta oikein ihanaa odotusta kaikille ja Jarrusukkia matkaan ?
 
SannaL
Voi ei, ei sulla kans tällästä[&:]
Toi tunne on niin tuttu! Voi ei ihan kamala uutinen sieltäkin [:(]
Jaksamisia sinne! Ja paljonn tsemppiä, sekä sulle, että miehelle. <3
Jos tarvii jutella ja haluut jutella esim. mun kans (kun näinkin pienen ajan sisään molemmilla tämmönen)
niin voin kyllä olla apuna. *haliruts*<3
 
SannaL: voi kuinka ikävää! Voimia sinne!

Sus: mammahousuja ei ollu missään! Ainakaan en löytänyt mutta yks kaveri anto vinkin että ostaa vaan matalat housut vähän isompaa kokoa kun vauvamaha alkaa aika ylhäältä kumminkin.
Muuten löyty lindexiltä parit tosi hyvät äitiysliivit ja h&mstä tarttu ihana mammapaita mukaan.
Mitä tuossa katsoin niin paitoja on vaikka kuinka ihania oikeastaan kaikkialla mutta housuja vähän ja ne on ihan hirveitä.

Kertokaa jos jollain olisi parempi onni tuon shoppailun suhteen :)
 
Kiitos teille ??
 
Dark91 ? ilman muuta, mulle voit kanssa kirjoitella jos siltä tuntuu että pakko päästä purkaan oloa ??
 
Voimia SannaL kovasti! Itsekin tuulimunan kokeenena, tiedän että mikään ei nyt lohduta ja kaikki tuntuu pahalta. Kamalinta siinä oli just se, että 8 (12) viikkoa oli kuvittelee olevansa raskaana ja sitten yht äkkiä ei olekaan.. Tippuu korkealta ja kovaa :(
Mutta usko pois, pian olet jälleen raskaana [:)]

Täällä alkoi vk 11 tänään ja ensi maanantaina vasta eka ultra.. sitä odotellen aika on kulunut erittäin hitaasti ja ehtinyt funtsia yhtä sun toista.
Oireet loppu ku seinään about 8-9 viikoilla, eikä takasin ole tullut.. toivottavast kyytiläinen on silti menossa mukana!

Täällä oli jotain juttua kissoista. Täytyypi siihenkin vielä kommentoida, että meillä kissa alko pisuilemaan muualle ku laatikkoon, kun tuli toinen kissa taloon.. Just astian siivottua se meni sinne, mut jos toinen oli ehtinyt käymään, niin sitten se pissas lattialle.. Et kannattaa tosiaan kokeilla sitä toisen hiekka astian ostoa!


pitemmittä puheitta, ihanaa odotusaikaa maalismameille <3
 
Mulla myös oireet loppuivat kuin seinään, siis ne vähän mitä on ollut, viikolla 9 ja silloin kävinkin sitten ultrassa kun alkoi ahdistamaan. Kuluu kuulemma asiaan kun keltarauhashormonin tuotanto vähenee ja loppuu. Nojuu, onnellinen täytyy olla että kaikki on hyvin ja huomenna sitten 12 viikkoa täynnä.

Täytyy sanoa tämänhetkisestä muodista, että se on kyllä meille isomahoille suotuisa. Kaiken näköisiä pitkiä toppeja, tunikoita ja systeemejä löytyy ihan normivaatteista. Ostin just superpitkiä kesätoppeja alennuksesta, kun ajattelin että talvella on ihana olla jotain mikä ei nouse selästä tai vatsalta aina kun kumartuu. Kamala ajatella jo talvea, mutta kohtahan se jo on!

Tänään kävin neuvolan lääkärilla, aivan ihana nainen! Sydänäänet kuului hyvin ja kaikki kunnossa. Papa-koe ei tosin mennyt ihan putkeen, ja verta tuli ihan reippaasti, osui ilmeisesti johonkin suoneen kohdun kaulassa. Muutta, sekin sujui niin sutjakasti etten edes saanut mitään paniikkihepulikohtausta siinä pöydällä [:)]

Mukavaa viikkoa!!
 
shusmita ? kiitos ?
suvi ? kiitos ?

hamasu ? hieno juttu että kaikki hyvin ?
 
Huomenta kaikille!!
Voi hitsi. Todella ikävää Sanna.L... *HALAA*
Täällä käytiin eilen ultrassa ja pelotti ja jännitti vietävästi...[:)]
Vauvalla kaikki hyvin. Laskettu aika vain siirtyi niin,että on nyt sitten 1.4-11 vasta eikä 15.3...[8|]
Eli mulla vasta viikkoja nyt 9+5 eikä 12+1,kuten luulin...
Muuten vauvalla näytti olevan kaikki hyvin. Sydän lyö ja liikkuikin mukavasti... Saatiin ihania kuvia ja pääsen sitten 16.9 uudelleen katselemaan pienokaista.
Joudun nyt sitten siirtymään tuonne huhtikuisten puolelle,mutta tulen aina välillä kurkkimaan tänne ja saa sitten nähdä,että syntyykö maalis vai huhtikuussa lopulta... 1.4 on muuten vielä aprillipäivä[;)]
Hyviä vointeja kaikille!!
 
Täällä huhuilee uusi odottaja. Ikää 31 ja paikkakunta Pohjois-Karjala. Esikoinen painaa virtsarakkoa ja 12+3 menossa ja perjantaina np-ultra. Sydämen sykettä kävin katselemassa varhaisultrassa 9 +4 aiemman keskenmenon takia, vaan perisuomalaiseen tyyliin en usko ennen kuin näen taas..[:)]

Tässä tietoja, jotka toivon mukaan pysyvät perjantainkin jälkeen
la 13.3. esikoinen yk 1 ja paikka Joensuu
 
Voimia älyttömästi teille SannaL ja Dark91!! [:(] Toivottavasti pian tärppää uudelleen!

Hamasu, tuohon taulukkoon voisi lisätä minun kohdalle ikää 23, yk1 ja paikkakunta Oulu :)
Täällä odotellaan kovasti huomista neuvolalääkärikäyntiä. Oireet on pikkusen helpottanu, mut väsymys senkus vaan kasvaa (ja maha siinä mukana [:)]) Kaikki yöt kuluu vessassa rampatessa kun pikkunen painaa pissarakkoa just sopivasti.
Ens viikolla ois sitten kauan odotettu ultra, jotenkin vaikee vieläkin uskoa että tuolla masussa joku asustaa [8|]
 
Heippa,

12 viikon ultra takana ja kaikki hyvin!
Pyörykkä nukkui koko ajan eikä viitsinyt liikahtaakkaan, viimehetkillä senverran että täti sai niskapoimun mitattua. Nauratti kun ultraajatäti kehui että mulla on hyvä kudos kun näkyy niin tarkasti, hahahha, se on se neste ja läski [:)] ei oo häpee olla pehmee [:D] Eli sieltähän nähtiin jo sisäelimiä, sydämmen kammiot erottuivat vähän ja aivojen keskiviiva, on se niin käsittämätöntä mitä tuolla vatsassa tapahtuu kaiken aikaa!

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille!
 
voi ei SannaL, voimia ! miten väärää elämä joskus on, ne jotka ei halua, ja anteeks vaan rumasti sanottuna, ansaitse, lasta huomaavat että ovat raskaana, ja ne jotka sen haluaisivat ja rakastais yli kaiken, kokee kaiken mahollisen paskan mitä vaan voi liittyä niille yheksälle kuukaudelle jos vaan edes hedelmöittyvät. julmaa.
 
Sus: löysin Anttilasta sellaset matalavyötäröiset suorat housut. Mammahousuja en mut yks kaveri sanoi käyttäneensä koko raskausajan ihan normaaleja matalavyötäröisiä housuja kun maha alkaa kuitenkin aika korkealta.
Noita paitoja ja toppeja on kyllä tooosi paljon kaikkia ihania :)
Tarttu parit todella hyvät äitiysliivit jo matkaan kun mulla on tissit kasvanu niin hurjasti ettei menny vanhoista mitkään päälle.

Maha näkyy jo selkeästi ja kaverit kehuu että todella kauniisti on vatsa pyöristynyt :) huomaa kaikki töissäkin jo että vauvaa odotetaan, muuten mulla on tullu paino muutaman kilon alas siitä kun en ollu vielä raskaana. Aika outoa että paino oli pudonnu mutta maha vaan suurenee :)

Olisin voinut melkein vannoa tossa muutamaan kerran tunteneeni liikkeitä mutta kaikki sanoo että se on mahdotonta vielä tässä vaiheessa. Saatto olla ilmakupla mutta en tiedä sit :)

Migreeni ja väsymys alkaa vähän helpottaa onneksi mutta edelleen aamu alkaa oksentamisella mihin oon kyllästynyt täysin.

Muuten kaikki hyvin täällä :)

Vointeja kaikille :)
 
Ajattelin ilmoittautua listalle vaikka en varmaan kovasti tule kirjoittamaan.
Olen 28 vuotias, odotan ensimmäistä ja asun Lahdessa. Lähinnä toivoisin
löytäväni jonkun kenen kanssa jakaa ilot ja murheet odotuksen myötä [:)]
Laskettu aika on 23.3. eli nyt rv 11+1

Lisääppäs hamasu minut hienoon listaasi [;)]

Hyviä vointeja kaikille!
 
Hei kaikille! Täällä olisi vielä yksi maalisvauvaa odottava liittymässä mukaan [:)] Olen 26 vuotias ja esikoista odotan. Vuoden pitkän yrittämisen jälkeen viimein tärppäsi ja nyt menossa rv 13+3 ja la olisi 7.3.

Ihanaa odotusta kaikille!
 
Takaisin
Top