Maalisvauvat 2011

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Ajattelinpas tässä ajan kulueksi pistää tämmöisen foorumin pystyyn jo valmiiksi kaikille joilla laskettu aika on maaliskuussa 2010,itsellä ei ole vielä tärpännyt mutta jos sattuu tässä tämänkuun tai ensikuun alussa tärppäämään niin mulla laskettu aika tulis olemaan joko maaliskuun alussa tai maaliskuun lopuilla.[:)] Tänne vain kaikki ketkä ovat plussanneet ja siirtyneet jo maaliskuihin lasketun ajan kanssa,toivottavasti teillä on kiva rupatella täällä muidenkin maalismasujen kanssa[:)][:D] Ja toivotaan että itsekin pääsen tosissaan tähän[:)] Oikein ihanaa kesää kaikille!![:)] Ja tervetuloa! P.S tuossa foorumissa on väärä vuosiluku,laskettu aika maaliskuussa 2010 on jo tuolla 2010 puolella.Eli varmasti on tarkoitettu vuosilukua 2011[:D][:)]
 
Hyvä että tämä on tänne valmiiksi jo perustettu :)
itse odottelen myös kovasti tänne pääsyä :)
Täti on myöhäisessä, mutta vielä ei testit positiivista ainakaan ole antanut.
Mutta toivotaan parasta [;)]
 
pisces, No toivotaan että me tänne päästään vielä[:)] Toivotaan että sulla vielä muuttuis se nega positiiviseksi plussaksi.[:)]
Pidän sinulle peukkuja pystyssä että saisit sen plussan[:)] Itse testailen tässä 2-3pv päästä mutta uskon että ei ole tärpännyt.[8|][&o] Mutta testaillaan silti sitten[:)]
 
heis tännekkin. : D

Maalisvauvoihin 2011 olis siis kovasti meno, la on siis 2.3, eli aika nipin napin. [:)]
Täällä ei taida vielä olla muita, mutta toivotaan että tänne niitä plussanneita alkaa ilmaantua. [:D]

Ja Minnuska89 : toivottavasti plussaat ja pääset tänne maalisvauvoihin. [:)]

Mulla nyt siis rv 4+3 menossa, joten alkuaikoja elellään. Ensimmäinen neuvola käynti on heinäkuun puolenvälin aikoihin.. ja ensimmäinen ultra sitten vasta siinä viikolla 12, eli elokuussa joskus. [:)]

Odottavan aika oli piiiiitkä kun odotti että millon tärppää.. mutta nyt vasta onkin pitkä odotusaika siihen että pikkunen syntyy.. [:)] mutta on se sen arvosta.
 
Heissan kiraffe, joo ei täällä ole vielä ketään muita,sinä oletkin ensimmäinen plussaaja joka on maaliskuisissa[:)] Onnea vielä kerran sinulle plussasta[:)] Olen niin iloinen puolestasi.No tein eilen aamulla testin mutta näytti negaa ja en ollut ihan varma että oliko siinä viivanpaikka näkyvissä.Samat oireet jatkuu kokoajan,tosin onneksi aamulla 6 aikaan tänään otinkin viimeisen antibioottikuurin[:)] Menkat olis eilen pitänyt alkaa mutta ei ole vieläkään alkanut,katsotaan koska menkat alkaa[:)] tänäänkin on ollut vähän huono vointisuutta ja menkkamaisia kipuja[&o][:D] Jos olisin raskaana niin mulla olisi viikkoja kertynyt tänään 4+1[:)] Eli katsellaan vielä,jospa se täti tänne pörähtäis joku päivä ja jos ei niin sitten testaan uudestaan ensiviikolla joskus.[:)] Ja todellakin odottavan aika on pitkä ja mulla on odottavan aika pitkä että tärppäisi jo[:D] ja kyllähän se on sen arvosta,paitsi mulla kun tärppiä en ole vielä saanut[:)] Niin ja jos olisin raskaana niin mulla olis LA 4.3.2011
 
Minä myös uskaltaudun tänne, vaikka en tiedä pitäisikö vielä...
Perjantaina plussailin ja nyt sitten eletään muutama viikko kauhussa, että miten käy.
Mulla la olisi 4.3. ja lapsettomuushoitojen kautta ollaan tässä pisteessä.

Päivä kerrallaan - vai pitäsisikö sanoa tunti kerrallaan [:)]
 
Täällä plussattiin tänään.... kolmesti.. Sen verran uusi juttu [:D] Tietääkseni rv 4+2, ja laskettu aika näyttäisi olevan 3.3.2011. Ei voi uskoa vielä todeksi, mutta täällä odotellaan myös [:)]
 
Oikein paljon tervetuloa tänne maaliskuisiin juttelemaan Neonilla ja Poppana[:)] Ja oikein paljon onnea plussastanne ja paljon liimaa ja tarrasukkia ja enkeleitä matkaanne tästä eteen päin[:)] Jos itse olisin raskaana jota ei tiedä kun odottelen menkkoja alkavaksi,on jo 2pv myöhässä niin mulla olis LA 4.3.2011,eli sama kuin Neonilla[:)]

Vielä kerran oikein paljon tervetuloa tänne keskusteluihin[:)]

Mites muuten pisces, oletko vielä testaillu?
 
Tätihän tuli kylään oikein juhannuksen kunniaksi joten tähän ryhmään en vielä päässyt mukaan.[&:]
Parempi onni ensikerralla [:)]
Onnea teille plussanneille [;)]
 
Lauantaina tehtiin testi ja postiivinen oli, 6.3 laskettu aika, eli vko 4+1 nyt. Vaikea sitä on uskoa, ensimmäinen raskaus on. Ehdittiin 9 kuukautta  yrittää, tosin vasta kolme viimeistä kiertoa ajoitettiin ovulaatioon. [;)] 
 
Moikka kaikille!! Kivaa että olen saanut seuraa tänne, ja vielä aika nopeasti. [:)]

ja ONNEA kaikille plussanneille.. [:D]

hih, kyllä tuntuu että päivät suorastaan matelee. No tänään sain varattua ensimmäisen neuvolakäynnin,
13.7 se olis, eli parin viikon päästä. [:)] ihanaa päästä sinne, jotenkin tarvitsen vaan sellasen herätyksen,
että joku sanoo että olen oikeasti raskaana. [:)] tuntuu vaan vielä hieman epätodelliselta..

Ja oikein iloista odotusaikaa kaikille. [:)]

t. kiraffe rv 4+5

 
Moikka kaikille!! Kivaa että olen saanut seuraa tänne, ja vielä aika nopeasti. [:)]

ja ONNEA kaikille plussanneille.. [:D]

hih, kyllä tuntuu että päivät suorastaan matelee. No tänään sain varattua ensimmäisen neuvolakäynnin,
13.7 se olis, eli parin viikon päästä. [:)] ihanaa päästä sinne, jotenkin tarvitsen vaan sellasen herätyksen,
että joku sanoo että olen oikeasti raskaana. [:)] tuntuu vaan vielä hieman epätodelliselta..

Ja oikein iloista odotusaikaa kaikille. [:)]



 
ALKUPERÄINEN: kiraffe

Moikka kaikille!! Kivaa että olen saanut seuraa tänne, ja vielä aika nopeasti. [:)]

ja ONNEA kaikille plussanneille.. [:D]

hih, kyllä tuntuu että päivät suorastaan matelee. No tänään sain varattua ensimmäisen neuvolakäynnin,
13.7 se olis, eli parin viikon päästä. [:)] ihanaa päästä sinne, jotenkin tarvitsen vaan sellasen herätyksen,
että joku sanoo että olen oikeasti raskaana. [:)] tuntuu vaan vielä hieman epätodelliselta..

Ja oikein iloista odotusaikaa kaikille. [:)]


 
Moikka kaikille!! Kivaa että olen saanut seuraa tänne, ja vielä aika nopeasti. [:)]

ja ONNEA kaikille plussanneille.. [:D]

hih, kyllä tuntuu että päivät suorastaan matelee. No tänään sain varattua ensimmäisen neuvolakäynnin,
13.7 se olis, eli parin viikon päästä. [:)] ihanaa päästä sinne, jotenkin tarvitsen vaan sellasen herätyksen,
että joku sanoo että olen oikeasti raskaana. [:)] tuntuu vaan vielä hieman epätodelliselta..

Ja oikein iloista odotusaikaa kaikille. [:)]



 
öhhöm..

antakaa anteeksi tunarointini. [:)]

kokeilin tuota lilypie juttua, enkä ihan heti älynnyt miten se toimiin. [:D]
 
Täällä myös saatiin tilattua ensimmäinen käynti neuvolaan, joka on VASTA 26.7. Aika on muutenkin madellut viimeiset pari päivää [:D] 
 
Täällä plussailtiin tänään ja la olis 4.3.2011, mikäli vain laskin oikein. Aika epätodellinen olo vielä ja ei meinaa itsekään uskoa todeksi. :) Ensimmäinen raskaus meillekin ja tuli melko iloisena yllätyksenä.

t. Shaw rv 4+4
 
Shaw : erittäin paljon onnea!! [:)] teidän tunteen.. oon miettiny että millonhan tää alkaa tuntumaan todelliselta? : D varmaan sen ekan neuvolakäynnin jälkeen.. luulisin. :D

Poppana : hienoa että sait neuvolakäynti ajan.. [:)] minäkin odottelen innoissani omaani.. aika vaan tuntuu menevän niiin hitaasti. [:)]

Omaa: enää 2 viikkoa neuvolaan.. tasan. [:)] kun nyt vaan aika oikein juoksisi eteenpäin. En millään malttaisi odottaa.. [:)]
odotan oikein "innolla" myös mahdollisia tulevia raskausoireita. Nyt ei oo vielä pahat, vessassa joutuu ravaamaan, mutta olen huomannut että juonkin paljon enemmän kuin yleensä. Ja paha olo tulee, jos ei syö. Yleensä kun syö heti aamulla herättyä jotain, niin olo on ihan normaali. Toivon ettei nää oireet tästä pahenisikaan. [:)]
 
Itsellä kanssa korkeella toivo siitä, että pääsis maalismasuihin[:)]
Ajoitettiin peittojen heilutus ovikseen, mutta voi olla ettei tärpännytkään, tosin nyt 5 päivää oviksesta... niin tunsin pientä kipua alavatsassa ja nyt toivona on että olis kiinnittymässä täälläpäin =) Ja ihaninta olis, jos sais 20vuotis syntymäpäivälahjaksi oman lapsen ^^
 
Tervetuloa myös Shawille tulostasi tänne maalismasuihin ja paljon onnea ja tarrasukkia/enkeleitä matkallesi[:)] Meillä olis sama päivämäärä lasketussa ajassa "jos" olen raskaana,tänään teen testin niin siitähän sen näkee,jos en ole niin pääsen ehkä sitten maaliskuihin vielä jatkossakin kun seuraava LA tulisi olemaan maaliskuun viimeisenä viikkona[:)][:D] Meillä syntyi esikoinen 29.3.2009,eli aika lähelle sitä esikoisen syntymäpäivää mennään pikkuhiljaa[:)]
 
Takaisin
Top