Dark91 <3 <3
Kamala lääkäri, tosi sääli että tommosia ihmisiä on palveluammatissa, sillon kun oma työ jurppii pitäisi osata vaihtaa alaa eikä olla aiheuttamassa mielipahaa muille ja vielä kun kyse tällaisesta asiakaskunnasta. Tai vaikka sillä olis vaan huono päivä, silti. Ei noin voi ilmoittaa tuommoista asiaa. Itse oon hoitaja ja toivon et osaan lähtä ajoissa pois työpaikalta / alalta jos siltä alkaa tuntumaan, ollaan kuitenkin tekemisissä toisten ihmisten kanssa. Paljon jaksamista ja onnea uusille yrityksille !
Mulla kolmen viikon sairasloma jatkuvan oksentelun takia ja melkeen hävettää kun jo ekana saitsupäivänä oli parempi olo, kai se johtuu siitä ettei tarvi stressata miten töissä jaksaa kun nyt voi ja saa syödä miten jaksaa ja pystyy ja saa mennä petiin heti kun siltä tuntuu. Kuutisen kiloa lähtenny painoa kahessa viikossa, oliko se niin että + 12 kg "saa" tulla ? Mulla se on nyt sitte + 18, kun lähtöpainosta kuusi kiloa pois, hehheh .. Ite en oo noille painoasioille lotkauttanu korvaani, lihon mitä lihon ja sillä selvä.
Lääkäri ultras myös torstaina taas, kaks kertaa nähny palleron jo ja nyt torstaina olis se eka "oikee" ultra :) Tosin syyskuun puolessa välissä neuvolassa oma lääkärintarkastus ja ultra niin nyt torstaina lkri sano et sen voi muuttaa hoitajan ajaks .. YH, EI KÄY, MÄ HALUAN NÄHDÄ PIKKUSEN SILLONKIN ! Joutu vähän kyllä torstaina sörkkimään kun kohtu taaksepäin kallellaan ja mini köllötteli ihme asennossa. Tais lääkäri vähän tuskailla et "koht toi vetää paniikkii ku en saa sitä näkyvii" mut sanoin sit et äsken mahan päältä ultratessa jo näin et on kasvannu eikä tää pahoinvointi oo muuta kun just sitä, ett ei haittaa jos en nyt ihan tarkkaa kuvaa saa !
Kaveri sai vauvan kk sitte ja oon sylikummi ja asun vielä ihan naapurissa, päässy pikkusella jo vähä harjotteleen enkä ookkaa niin tampio ku mitä luulin ;) Minä joka en koskaan ole tykänny pikkuvauvoista saati sitten hoitannu niitä. Mun isä ehotti et ostetaan videokamera, mua ja pikkuveljeä kuvattu vauvasta kouluikään asti, mut minä eikä ukko kumpakaan tykätä ees valokuvissa olosta ja kun en luota itteeni kovin, niin varmast käy niin et ukko kuvaa jotaa mun kylvetyshetkee ja vauva hörppää vettä tms .. "Mis v*tus täs on delete !!" :D
Kissoista vielä kun niistä oikeastaan läksin tänne puhumaankin mut oon vähä tämmönen asiasta neljänteen ..
Meillä kolme kissaa ja nyt tosi ikävä juttu käyny .. Keskimmäinen tai nuorin käy pissillä vaan laatikon vieressä ;<
Tyttökissoja kaikki kolme ja leikattuja, vanhin se ei voi olla, 4v, se on niin hieno neiti ja fiksuin noista .. Kaks nuorinta, 2,5v ja 1,5v on tommosia rämäpäitä ja vähän tyhmänlaisia et jompikumpi niistä oltava. Ei oo kivaa eikä siistiä kun pissit wc:n lattialla, minä ne sieltä siivoon kun ukolla jo hermo menny siihen touhuun mut on kyll tehny selväks et kissa lähtee jos ja kun konstit on kokeiltu eikä apua ..
Pitäis nyt pestä etikalla vessan lattia, ostaa uus laatikko ja uutta hiekkaa, ja laittaa kenties toinenkin laatikko vessaan jos se auttais .. Toivottavasti auttaa, oon niin eläinrakas etten vois kuvitella luopuvani yhestäkään kissasta vauvan takia vaikka tajuanhan mä et pitemmän päälle se on nou nou. Ihanne ois omakotitalo et saisin kissat päiviks ulos aitaukseen .. Sisäkissoja ovat, asutaan rivarikolmiossa täl hetkel eikä tulis mieleenkään laskea noita ulos .. Ukko valmistuu keväällä niin jos sais vakipaikan ni voisin alkaa kattelee ok-taloja :)
.. Valmistumisesta vielä tuli mieleen .. Kaikki muut suhtautunnu vauvaan ett "ihanaa ihanaa ihanaa", ukon mamma taas ei onnitellu ja jäi vähä sellanen maku et "noh, nyt kävi näin, kyl siitä selviitte mut voi paska ton sun koulun kanssa". Minä joka en siedä et mua neuvotaan tai mun tekemiä ratkaisuja arvostellaan, kiukku !!
Nyt riittää !! Ruuan piti olla valmiina kymmenen minuuttia sitte enkä oo ees viel katton mitä tekisin !