Maalisvauvat 2011

Hei pikku visiitti huhtikuisista.
Tuolla aiaisemmin oli teillä puhetta ultrakuvien kulumisesta.Kannattaa oikeasti ottaa niistä valokpio jos haluaa muistona säilyttää sillä tuo alkuperäinen kuva haalistuu kohtuullisen piankin kuulemma.
 
ALKUPERÄINEN: nellu

Kyselisin tietäisittekö hyviä liikkeitä yms ostaa äityisvaatteita?? Eihän maha tokikaan vielä niin iso ole, että tarvitsisi, mutta aika menee niin nopsaa ja maha kasvaa koko ajan pikkuhiljaa [:D] Liinuslotta.com oli aika iso valikoima ja suht.edullisia ja elloksella myös, oiskohan muuallakin? yleensä nuo äityisvaatteet on aika kalliita [:-]


Kävin tänään Helsingissä äitiysvaateostoksilla, ja kyllä täytyy sanoa, että turha reissu oli. [:@] No, polarn o pyretiltä ostin farkut, mutta ne olikin sitten ainoat, jotka kelpuutin, ihan siistit, 65 euroa. Muuten siis hirveitä riepuja! Ensinnäkin valikoima on naurettavan heikko, jos mitään yleensä löytää, ja sitten ne mallit on ihan kamalia - selvennykseksi sanottakoon, että mulla oli haussa sellaset siistit mustat toimisto/bisnes-housut (tyyliin your face), mutta löyty vaan sellasia armeijanvihreitä jne. cargoja, jotka on jo valmiiksi vuosia pidettyjen näköiset, tai sitten jotain joogaverkkareita. Tai sitten hirmu kapealahkeisiä. Ihan kiva, jos sopii teidän tyyliin ja elämäntilanteeseen, mutta en kyllä meillä töissä tuollaisia pitäisi. Mummo täällä valittaa... [;)]

Kaupat, joissa kävin ja joista jotain löysin, oli Stockmann (todella pettymys), vero moda (positiivinen ylläri), polarn o pyret, bebes, benetton (ei ollut yksiäkään housuja). Seuraavaksi suuntaan verkkokauppohin missy mom, belua jne, mutta olis ollu kiva kyllä sovittaa ensin. Pitääkin tsekata tuo linuslotta myös.
 
Täälläkin oli näyte jo useita viikkoja taka peri positiivinen. Tämä olisi nyt kauan odotettu pikku kakkonen :) Esikoinen on jo koulun aloittanut, eli 7wee.

Tässä olen miettinyt että onkohan neuvoloissa jokin uusi käytäntö vai onko ihan moka sattunut, kun varasin aikaa sinne heti tulosten tultua sain ensimmäisen ajan vasta 20.9.
Mielestäni aika on ihmeellisen kaukana ja kovasti mietityttää onko kaikki ok, ja ensimmäiseen raskauteen verraten tuntuu että tämä näkyy nyt jo aika hyvin. Raskausviikkoja kuukautisten mukaan olisi nyt tasan 10.
 
Huomenta kaikille!
Huomenna olisi sitten 12 viikkoa täynnä ja klo 14  ensimmäinen ultra... [:)]
Jännittää ja pelottaa,että mitä,jos kohdussa ei olekkaan ketään... [8|]
Aika paljon mietityttänyt tuo asia,kuten varmaan kaikkia meistä ennen ultraa,mutta kuitenkin sellainen tunne,että kaikki olisi hyvin.
Kamala tämä flunssa. Epäilen sitä keuhkoputkentulehdusta,joten lähden pian lääkäriin.[:@]
Välillä tosiaan tulee mietittyä,että mitä,jos yskin niin paljon,että tulee km.... niin kamala yskä... :( Huomasin tänä aamuna,ettei enää ollutkaan pahoinvoiintia ja hampaiden pesukin meni kohtuullisen mukavasti...[:)]
Voimia ja halauksia kaikille.. [:D]
 
Moi kaikille!

Täällä on olo tasaantunut ihan mukavasti. Ainoastaan enää väsyttää aika-ajoin ihan vietävästi, mutta ei niin paljon sitäkään. [:)] Ja omenat maistuu! [:D]

Noista äitiysvaatteista niin mä olen löytänyt henkkamaukalta ihan hyviä housuja. Ne on mulle se vaikein ostettava koska olen aika lyhyt. Myös kirpputorit on oikeita aarreaittoja, koska sieltä voi löytää ihan tosi hyväkuntoisia vaatteita halpaan hintaan. Paitoja mä ostin jo edellisessä raskaudessa myös ihan tavalliselta puolelta eli ei mammapuolelta. Löysin tosi kivoja ja halvempaan hintaan kuin mammavaatteet. Olen huomannut että kaikki vaatteet, tavarat ym.ym. jotka liittyvät raskauteen tai vauvoihin maksavat ihan älyttömän paljon enemmän kuin muut tuotteet. Kunnon rahastusmeininkiä. [>:] Ainoa mihin panostan kunnolla on kunnon tukevat rintsikat, koska kokoa ja painoa tulee niin ennen kuin jälkeen synnytyksen.  Muuten yritän säästää mahd paljon.

Kohta tulee myös täällä se 12 viikkoa täyteen!! [:D][:D]

Hyviä vointeja kaikille!
 
hamasu olen näemmä jossain vaiheessa listalta tippunut, la on 12.3 ja esikoinen tulossa, olen 20v ja tampereelta.

Shani mulla alkaa työharjoittelu huomenna, ollen itse miettinyt ihan samaa, että toivottavasti eivät koe minua rasitteena, jos en kaikkea jaksa tehdä yhtä hyvin. On kuitenkin aika ryhmäpainotteista tekemistä, toivottavasti ovat ymmärtäväisiä. Kyseessä siis kulttuuripainotteista ryhmätyöskentelyä ja aiheet vaihtelevat melkein viikottain.

On onneksi pahoinvointi jo melkein kokonaan loppunut, jo viikko siitä kun oksensin viimeksi. 
Oireina pahimpana on kyllä törkeä väsymys, ja viime aikoina on selkä ollut tosi kipeä (ei kyllä välttämättä johdu raskaudesta).
Tulee kyllä itseäänkin vähän liikaa peloteltua kaikella mahdollisella mikä vaan voisi mennä raskaudessa vikaan...

Voimia ja jaksamisia kaikille joilla ei ole mennyt niin hyvin. :( <3
 
Noniin, nyt sitten verikokeen tulokset on soiteltu!
[:)]
Ei ollu enää hcg koholla, joten ei ollut kohdunulkoinen raskaus! Ja nyt sitten ootellaan menkkoja, että päästään sitten uuteen yritykseen.[&o]

Soitin kans neuvolaan nyt sit ja kerroin tilanteen. Mukava vastaanotto siellä asiaan ja sitten neuvolatäti kerto mulle mitä ne lääkärin diagnoosipaperimerkinnät tarkotti. Eli mulla on nyt sit eteenpäin kallistunut kohtu, normaali. Ja limakalvo oli 6,5mm paksu, mikä mun tietääkseni on kai ihan hyvä. Ja että no spontaani km kyseessä jne. No, tulipa hieman selvyyttä asiaan. Ja sanoin neuvolatädille että en haluu sille lääkärille sitten koskaan enää, ja kerroin sillekin tilanteen. Sanoi, että tuskin muistaa siinä vaiheessa kun takasin tuun, mutta ite varmaan muistan seuraavalla ensimmäisellä käynnillä sitten kertoa asiasta. [:)]

No, ei muuta kun sitten menkkoja oottelemaan... [:@]

Mut ihanaa odotusaikaa tänne kaikille <3 Tuun välillä varmaan kurkkimaan, koska  kuitenkin täällä mulla oli tosi kiva ja johonkin kuuluva olo [:)] Joo ja sit jos joku ikinä tarvii jotain apua niin muhun saa ottaa yhteyttä! ^^
 
Dark91 <3 <3
Kamala lääkäri, tosi sääli että tommosia ihmisiä on palveluammatissa, sillon kun oma työ jurppii pitäisi osata vaihtaa alaa eikä olla aiheuttamassa mielipahaa muille ja vielä kun kyse tällaisesta asiakaskunnasta. Tai vaikka sillä olis vaan huono päivä, silti. Ei noin voi ilmoittaa tuommoista asiaa. Itse oon hoitaja ja toivon et osaan lähtä ajoissa pois työpaikalta / alalta jos siltä alkaa tuntumaan, ollaan kuitenkin tekemisissä toisten ihmisten kanssa.  Paljon jaksamista ja onnea uusille yrityksille !

Mulla kolmen viikon sairasloma jatkuvan oksentelun takia ja melkeen hävettää kun jo ekana saitsupäivänä oli parempi olo, kai se johtuu siitä ettei tarvi stressata miten töissä jaksaa kun nyt voi ja saa syödä miten jaksaa ja pystyy ja saa mennä petiin heti kun siltä tuntuu. Kuutisen kiloa lähtenny painoa kahessa viikossa, oliko se niin että + 12 kg "saa" tulla ? Mulla se on nyt sitte + 18, kun lähtöpainosta kuusi kiloa pois, hehheh .. Ite en oo noille painoasioille lotkauttanu korvaani, lihon mitä lihon ja sillä selvä.
Lääkäri ultras myös torstaina taas, kaks kertaa nähny palleron jo ja nyt torstaina olis se eka "oikee" ultra :) Tosin syyskuun puolessa välissä neuvolassa oma lääkärintarkastus ja ultra niin nyt torstaina lkri sano et sen voi muuttaa hoitajan ajaks .. YH, EI KÄY, MÄ HALUAN NÄHDÄ PIKKUSEN SILLONKIN ! Joutu vähän kyllä torstaina sörkkimään kun kohtu taaksepäin kallellaan ja mini köllötteli ihme asennossa. Tais lääkäri vähän tuskailla et "koht toi vetää paniikkii ku en saa sitä näkyvii" mut sanoin sit et äsken mahan päältä ultratessa jo näin et on kasvannu eikä tää pahoinvointi oo muuta kun just sitä, ett ei haittaa jos en nyt ihan tarkkaa kuvaa saa !

Kaveri sai vauvan kk sitte ja oon sylikummi ja asun vielä ihan naapurissa, päässy pikkusella jo vähä harjotteleen enkä ookkaa niin tampio ku mitä luulin ;) Minä joka en koskaan ole tykänny pikkuvauvoista saati sitten hoitannu niitä. Mun isä ehotti et ostetaan videokamera, mua ja pikkuveljeä kuvattu vauvasta kouluikään asti, mut minä eikä ukko kumpakaan tykätä ees valokuvissa olosta ja kun en luota itteeni kovin, niin varmast käy niin et ukko kuvaa jotaa mun kylvetyshetkee ja vauva hörppää vettä tms .. "Mis v*tus täs on delete !!" :D

Kissoista vielä kun niistä oikeastaan läksin tänne puhumaankin mut oon vähä tämmönen asiasta neljänteen ..
Meillä kolme kissaa ja nyt tosi ikävä juttu käyny .. Keskimmäinen tai nuorin käy pissillä vaan laatikon vieressä ;<
Tyttökissoja kaikki kolme ja leikattuja, vanhin se ei voi olla, 4v, se on niin hieno neiti ja fiksuin noista .. Kaks nuorinta, 2,5v ja 1,5v on tommosia rämäpäitä ja vähän tyhmänlaisia et jompikumpi niistä oltava. Ei oo kivaa eikä siistiä kun pissit wc:n lattialla, minä ne sieltä siivoon kun ukolla jo hermo menny siihen touhuun mut on kyll tehny selväks et kissa lähtee jos ja kun konstit on kokeiltu eikä apua ..
Pitäis nyt pestä etikalla vessan lattia, ostaa uus laatikko ja uutta hiekkaa, ja laittaa kenties toinenkin laatikko vessaan jos se auttais .. Toivottavasti auttaa, oon niin eläinrakas etten vois kuvitella luopuvani yhestäkään kissasta vauvan takia vaikka tajuanhan mä et pitemmän päälle se on nou nou. Ihanne ois omakotitalo et saisin kissat päiviks ulos aitaukseen .. Sisäkissoja ovat, asutaan rivarikolmiossa täl hetkel eikä tulis mieleenkään laskea noita ulos .. Ukko valmistuu keväällä niin jos sais vakipaikan ni voisin alkaa kattelee ok-taloja :)
.. Valmistumisesta vielä tuli mieleen .. Kaikki muut suhtautunnu vauvaan ett "ihanaa ihanaa ihanaa", ukon mamma taas ei onnitellu ja jäi vähä sellanen maku et "noh, nyt kävi näin, kyl siitä selviitte mut voi paska ton sun koulun kanssa". Minä joka en siedä et mua neuvotaan tai mun tekemiä ratkaisuja arvostellaan, kiukku !!

Nyt riittää !! Ruuan piti olla valmiina kymmenen minuuttia sitte enkä oo ees viel katton mitä tekisin !
 
mirr,
onko hiekkalaatikko semmonen että vois mahollisesti vahingossa pissiä sen laatikon reunan yli? Meillä on käyny meidän kissojen kans paristi sillain. Ja myös niinkin et kakka on tullu vahingossa laidan yli. 
Ei mut ihanaa et oot nähny teiän pikkusen noinkin monta kertaa jo <3
Mulla olis ollu varmaan omien vanhempien suhtautuminen just tommosta mitä toi koulujuttu sulla. Itellä lukio käytynä ja käyn ammattikoulua tällä hetkellä. Ihan varmasti äitini olisi suhtautunut asiaan tosi ilkeellä asenteella ainakin alkuun, mutta eiköhän sielläkin osata sitten olla iloisia jossain vaiheessa asiasta [:)]


Hoitoalalla mun mielestä pitäis just olla joko a) huolimatta siitä, että on huono päivä, kohdella potilaita inhimillisesti tai b) pitää huoli siitä, että pahoittelee käytöstään ja että joku muu selittäisi potilaalle asian inhimillisesti.. Näin ainakin mun mielestä... Lainaus:

"Potilaalla on oikeus laadultaan hyvään terveyden- ja sairaanhoitoon. Hänen hoitonsa on järjestettävä ja häntä on kohdeltava siten, ettei hänen ihmisarvoaan loukata sekä että hänen vakaumustaan ja hänen yksityisyyttään kunnioitetaan."
Ja toikin lukee ihan laissa.

lähetin nyt sitten ylilääkärille postia asiasta, saa nähdä tuleeko sieltä koskaan mitään vastausta.
 
No niin nyt sitten taitaa tapahtua just sitä mitä oonkin jännittänyt! Mulla on jomottanut ja särkenyt tohon mun sektiohaavan kohtaan tänään jo monta kertaa!!! [:-] Just sitä olen tässä miettinyt että miten arpi kestää ja ettei vaan tule mitään tyrää tai muuta kauheempaa.... Just kun meidän piti vähän järjestää varastoja ja muuta, mutta täytyy varmaankin ottaa nyt rauhallisesti. Ja raskaus on vasta näin alussa, että miten oikeesti arpi kestää koko raskauden loppuun...... [:o] Oon ollut suht rauhallinen tähän asti, mutta nyt iskee pienoinen paniikki ettei hyvältä näytä... [&:] Miks pitää tulla jotain tämmöstäkin vastaan??? Jos tää tästä kovenee tämä kipu niin täytyy varmaan jo soittaa jonnekin ja kysyä mitä pitäis tehdä. Eikä mitään vuotoa ole että jos olis km... toivottavasti ei....

No koitan nyt rauhoittua ja rentoutua....
 
dark91 kun mäkin alkuun selittelin et no se pissii vaan laatikon ohi mut kyl se niin on et pissit on ihan eri nurkissa kun laatikko. mälsää ! vaihan hiekkaa usein ja poistan vanhoja, ekana päivänä hiekan vaihdosta lattialla ei mitään mut seuraavana päivänä on .. kai se on kokeiltava vaihtaa joka ilta hiekat. yks kaveri vaihtaa aamuin illoin ku niiden kissa niin hieno et aina pitää olla puhasta. onhan meillä kolme jotka käy samalla laatikolla, mut ei se musta pääse ikinä hirveeseen kuntoon ja ihmettelen sitä miten se on alkanu nyt ihan yhtäkkiä.
pitääpi katsella. hauvaakin vähä jännitän kun niin minun perään .. aina kun uusi kissa tullut taloon ja mä ekoina päivinä nostanu syliin ni koira vähä näyttää hampaita .. on viipurista niitä katukoiria, ollu meil kaks vuotta mut edelleen hieman pelokas kun uusia ihmisiä tulee kylään ja satunnaisia vieraita en ees viitsis ottaa kylään kun toi vaan haukkuu niitä, sen pitää oppii tuntemaan niin ei hauku ..
kaikenlaista.
 
Dark91: hyvä kuulla että sulla on jo parempi mieli kaiken paskan jälkeen :) tule ihmeessä uutisia kertomaan aina välillä :)

Itte oon ainakin ihan poikki eikä oireet muuttuneet mihinkään vaikka jo 13+4 menossa.

Onnea kaikille maagisen rajan ylittäneille :) se on iiiiso helpotus <3

Maha vaan kasvaa ja mäkin voisin melkein vannoa tuossa yks päivä liikkeitä tunyeneeni vaikkei periaatteessa vielä mahdollista olisikaan.

Kyllä tämä parisuhdetta koettelee ja varsinkin kun oon addikti (ollut tosin pitkään puhtaana) niin ollaan vähän niinku uudestaan saman laisessa myllerryksessä kun mun lopettaessa käytön (mies ei onneks ole käyttänyt).
Noh jos parisuhde siitä selvisi niin eiköhän se yhden raskaudenkin kestä :)

Vointeja kaikille
 
Onpas täälä taas tullut paljon asiaa. Aloitin loman jälkeen työt niin en ole ehtinyt paljon lueskelemaan..

Dark91 Multakin kamalasti halauksia ja jaksamista. Todella tuntuu pahalta, kun täälä seurattu toistemme elämää! Kannattaa jollain tavalla asiasta mainita sinne lääkäriin, ainakin jollekkin nettisivun kautta palautetta jos ei muuta, todella epäammattimaista!!

SannaL Mulla oli itselläni vkolla 8 samanlaista vuotoa ja se kesti pari päivää, mutta meni siten ohi. Mulla oli jopa alavatsa kipuja. Kaikki on kuitenkin ollut nyt kunnossa ja papu voi hyvin ultrassa viime viikolla! Nyt siis jo 13+2. Eli positiivisia ajatuksia vain, vaikeeta se on, mutta yritä jaksaa!!!

Hamasu Eli listaan voipi mulle lisätä että Tampereelta ollaan. Ei ainakaan vielä tampereelta nääs muita? Kiitos kun olet listaa päivitellyt!

Shani Niin ei se mullakaan huolehtiminen loppunut vaikka nyt 13+2. Luulen, että me ollaan mamit nyt tässä murehtimisessa sitten loppu ikä...[:)]  Sitä murehtii synnytykseen asti, että kaikki on kunnossa, sitten lapsi sytyy niin pelkää, että hengittääkö se yöllä, kun se oppii käveleen niin pelkää, että satuttaa itsensä jne jne...Sitä piti vaan niin maagisena rajana tuota ekaa kolmannesta, mutta edelleen on iso huoli[&o]

Ja omaa...Eli pahoinvointi on pikkasen parempi, mutta nyt on alkanut järkyttävä vatsan polttelu ja ripuli...Uskon tuntevani kehon niin, ettei se liity sikiöön vaan että vatsalaukussa olisi joku huonosti. Tietysti vähän huolettaa. Onhan sekin tietysti, kun ei ole 6viikkoon syönyt kunnolla ja nyt on lisänny ruokia niin vatsa ei taida vielä kestää. HArmittaa ihan hirveesti, kun olen voinut jo 7 viikkoa todella huonosti. Ärsyttää valittaa, kun on kuitenkin niin mahtavasta ja iloisesta asiasta kyse, mutta olo on aivan hirveä...

Työt alkoi ja niitä on paljon. Olen siis sirkus ja teatteri opettaja, joten työ vaatii aika paljon fyysistä menoa. On siis lähtenyt se 11kg 7vko aikana niin on hieman hömelö olo..Nyt vaan toivotaan, että olo paranis entisestään.
Masu on kasvanut tääläkin!!! On ihan sellanen pikku pallo masu..hi hi[:D]

Paljon jaksamista kaikille toivoopi huono-oloinen mutta silti niin onnellinen..[:)]
 
No niiin, huomenna olis ensimmäinen lääkärineuvola ja ylihuomenna 12 vkon ultra [:D] Olo on ollut taas niin hyvä että välillä suorastaan unohtaa olevansa raskaana, mistä seuraa tietenkin se pelko keskenmenosta. Ai kun voisikin olla onnellinen ja murehtimatta!! Onneks selkävaivat muistuttaa tästä tilasta, sen voi laittaa tämän piikkiin.

Kissa-asiaa senverran, meillä vanhempi herra pissi jossainvaiheessa ihan mihin sattuu, sänkyyn ja nurkkiin, mikä oli oire virtsakivistä. Eläinlääkärista saatavalla liuotuslääkkeellä oireet katos alle viikossa ja nyt on taas kaikki hyvin.

Biu, mulla ainakin oli silloin useita viikkoja ekaan neuvolaan, mutta oli se kyllä jo viikolla 9. Tosin täällä pienessä kunnassa palvelut pelailee aika mukavasti.

Olihan mulla jotain muutakin asiaa, mutta mitäköhän se oli.... muisti kadoksissa. JUUUUU niistä äitiysvaatteita. Mä olen myöskin etsinyt siistejä toimistohousuja, mutta sepä ei olekkaan niin helppoa. Verkkareita löytyy cittarista, ja kaikenlaisia muita housuja, mutta ei suoria housuja, ainakaan tähän budjettiin. Harkitsin jo ompelevani joustoresorin tavallisiin housuihin, mutta eivät taida istua hyvin.

Vointeja!!





 
Kuulumisia..
 
Tänään on soitettu neuvolaan siellä käski ottaan vaan rennosti ja sanoi että ei usko että on mitään hätää..
Mutta sitten töissä olin niin lirahti housuun ihan kunnolla.. Minä ihan panikkissa kävin vessassa kattoon niin oli tullut semoosta oransin punahtavaa limaa ihan kivasti.. Ei kun soitin saman tie äippäpolille.. siellä ihana kätilö kuunteli ja sanoi että ei usko että mitään hätään käski ottaa rauhallisesti ja seuraan tilanetta ja sanoi että katsotaan sitten huomenna mitä sinne kuuluu.. Se kätilö sai mut rauhottuun.. lähdin töistä kotio ja taas iski pieni pelko itkin kovasti ja istuin autossa. Mun ihana anoppi ja appin kanssa soittelin siinä kun asuvat ihan meidän lähellä ne kysyi että tultasko me hakeen sut.. ja niin ne sitten tuli? Sitten ne haki janin hoidosta ja piti kokopäivän murua siellä että sain levätä ? Mies kyseli pitkin päivää vointeja ja rauhoitteli oli iltavuorossa töissä.?


Nyt on vaihtelevasti välillä tullut ja välillä ei.. pelottaa käydä joka kerta vessassa..

Huomenna sitten selviää että onko masussa kaikki hyvin?. Kyllä pelottaa mennä ultraan kun ei tiedä mitä odottaa..

Toivoo parasta mutta pelkää pahinta..[/align]
 
Aikaisemmin joku kyseli äitiysvaatteista. Katselin äsken, että nelly.com:ssa on noita samoja mama-liciouksen vaatteita kun linuslotalla. Mutta nellyltä saa 10€ alennusta kun tilaa vähintään 50€:lla. Laittaa vain alennuskoodi kenttään koodin SYKSY2010 (saa ainakin vähän alennusta kun ovat kalliimpia kun "normaali" vaatteet) =)
 
Täällä ilmottautuu vielä yksi maalisvauvan odottaja suureen joukkoonne. Taustalla olen seuraillut keskustelujanne jo pitkään mutta nyt kun ensimmäinen oma ultra takana niin uskaltaudun vihdoin liittyä seuraanne. Kaikki on mennyt todella hyvin tähän asti ainostaan pientä pahoinvointia ja väsymystä, mutta se taitaa kuulua asiaan [:)].
 
Hamasu: Tässä minun tiedot, jos lisäät ne hienoon taulukkoon:
KukkaMaria84 26 12.3 esikoinen Vantaa
 
SannaL: tovotamme täällä sulle tarrasukkia ja isosti peukut pystyssä että ei ole mitään vakavaa.

Uusille kovasti tervetuloa =) kyllä tänne mahtuu vaikka onhan meitä jo iso joukko =)

munki pitäis mennä ostaa mammahousut tänää, kahdet ajattelin ostaa joista toiset töihin. Ja isommat rintaliivitkin pitää hommata kun mulla on aivan jumalattomasti kasvanu rinnat. Jospa toi itäkeskus tarjoais jotain mielekästä vaatetta =)

tietääkö joku millon liikkeet alkaa tuntumaan ? kun voisin melkein vannoa että oon jo muutamaan otteeseen tuntenut alienin (kutsutaan pikkuista sillä nimellä =) ) myörivän tuolla masussa.

Tää forumi on kyllä tosi ihana paikka kun mulla ei oikeastaan ole kavereita joilla on lapsia tai jotka olis raskaana niin täältä saa lukea muiden kokemuksia ja olla mukana vauvakeskusteluissa =)

hyviä vointeja =)
 
hannamari:
Meillä puhutaan myös alienistä [:D]! Kerropa sitten itiksen tarjonnasta, että kannattaisko suunnata shoppailuretki sinne. Hgin keskusta oli mulle siis ainakin pettymys noitten siistien toimistohousujen suhteen.

Omaa:
Mulla on torstaina tarkoitus kertoa pomolle, muille en vielä ajatellut kertoa, mutta kyllä se tieto varmaan tuosta lähtee leviämään, kun pomo sitten menee kuitenkin kyselemään henkilöstöosastolta vapaista jne. Omasta mielestä masu on jo valtava [;)], mutta en kyllä vielä ole huomannut töissä mitään katseita tms. eli ehkäpä siis ei ole kukaan vielä kiinnittänyt huomiota...
 
Hamasu: Vielä listaan voi lisätä iän:25. Laitetaan laskettu aika tarkemminkun ultraan pääsee.

Minä en ole mitään vielä ostellut.. ennestään on jonkin verran vaaleanpunaista ja röyhelöä, ja suurin osa tavaroista onkin omasta takaa.
Sitteri, kantoliina/rintareppu ja turvaistuin ainakin pitäisi hankkia mutta eipä tässä vielä kiirettä.

Äitiysvaatteita en hanki vielä, vasta tarpeen tullen. Kaikki kasvavat hyvin erilailla, toinen eteen, toinen sivuille ja joillakin mahaa edes löydy kunnolla loppu ajastakaan :) Joten vielä on hyvin hankala sanoa mille vaatteelle tulisi käyttöä.

Äitiyspakkauksen otan. Olin aiemmin hyvin tyytyväinen vaatteiden laatuun ja mielestäni jokainen vaatekappale oli silloin hyödyllinen. Silloin kylläkin väritkin olivat mieleiset. Haalean lime/valkoinen, sopi kummallekkin. Nyt värit on lähes tulkoon aina ruskeaan päin kallistunut.

Omaa:
Soitinkin neuvolaan että oletteko juuri tosissanne että mie tulen vatsa 13 viikolla sinne, että eikös ne nämä veri kokeet kuuluisi ottaa aiemmin?!
Selvisi että oli käynyt lasku virhe pankissa ja minun edukseni sain ekan käynnin tänään :)
Hiukan Masaa siellä kuunneltiin ja hyvinhän se juna siellä puksutti.
Nyt kahden viikon sisällä pitäisi saada aika sairaalaan, jossa ultrataan ja tämä on ilmeisesti tämä tutkimus ultra, eli tarkempaa La:ta ei vielä siinä kuulla.
Ja lääkäri neuvola siirtyi tuonne 20.9 ja tuolloin saadaan ikään varmuutta :)
 
Takaisin
Top