Hei taas kaikille! [:)]
Shani : Joo, siis ensin mullekki sanottiin että alatie synnytys ei oo mahdollinen, mut sitten nyt kun lääkäri ihan soitti mulle, niin sanoi että oli jutellut jonkun erikoislääkärin kanssa asiasta, ja se oli sanonu, että yleensä tällaisissa tilanteissa alatiesynnytys on onnistunut, jos on muuten kaikki kunnossa. [:D]
nellu : äitiysvaatteista, kiitos noista vinkeistä, kun ainoo kauppa mistä meilläpäin saa minkäänlaisia äitiysvaateita on h&m, ja sielläkin erittäin suppea valikoima, ja tuntuu ettei mikään oikein ole sitä omaa tyyliä [:D] pitää käydä katselemassa noita sivuja tarkemmin. Mulla on nimittäin maha jo todellaki pompsahtanu esiin. Ja h&m:llä oli aika kalliita äityishousuja ainaki...
SannaL : Pahoitteluni.. todella ikävä kuulla....[:(] paljon tsemppiä ja voimia sinulle..
Jaksamisia koko perheelle!
MartinaZ : hienoa että vauvalla kaikki hyvin. Mielellämme olisimme sinut täälläkin pitäneet. [:)] minun veljeni on muuten syntynyt juuri aprillipäivänä.. Voimia ja mukavaa raskausaikaa sinulle!! [:)]
Pipo : tervetuloa joukkoon.. [:)] Jes.. lisää pohjoiskarjalaisia tänne seuraksi.. [:)]
Niin ja hamasu lisääppäs mullekkin tohon paikkakuntaan Joensuu, vaikka asunkin noin 3 kilometriä joensuun rajan ulkopuolella, mutta joensuussa opiskelen ja itseni joensuulaiseksi tunnen, koska siellä olen ennen aina asunut. [:)]
Tervetuloa myös Vaippamangusti ja tay1984 [:)]
mirr : olen todella pahoillani puolestasi <3 voimia ja tsemppiä paljon myös sinulle, ikävää että sinullekkin kävi näin.. tulee jotenkin surullinen olo kun niin monelle on täällä nyt käynyt samalla tavalla.. tsemppiä vielä teille kaikille[/b <3 <3
Täällä vielä ainakin kaikki hyvin. Maha kasvaa hirveetä kyytiä, ja mietinkin että minkähän kokosen mahan minä loppuajasta omistan, kun nyt on jo näin iso. [:)]
Odottelen kovasti 16 rv neuvolaa, joka onkin sitten jo 16.9, silloin on viikkoja tasan 16 kasassa. :D ja lääkärille aika 20.10, ja ultra kai samalla.. en ole varma. [:)]
Olo on ajoittain ihan normaali, mutta kipuja on himan mahassa ja selässä ollut. En tiedä, alkaako se kohtu jo pikkuhiljaa painamaan massua, ja venyttämään sitä.. [:)]