Maalisvauvat 2011

mirr ? Tiedän se on niin väärin.. :`( Liian moni on tämän saman tuskan joutunut kokeen jotka niin kovasti sitä lasta olisi toivonut ?
 
 
 
 
mulla se vaan maha kasvoi eikä ruoka pysynyt sisällä ja vauva oli ollut enkelinä jo puolisentoista viikkoa.
että semmonen ultra sitten eilen ..
 
Paljon voimia teille mirr, Dark91 ja SannaL. On varmasti todella raskaita aikoja toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhainpäin.
 
Paljon onnea ja tsemppiä muille odottajille! Olisipa jo maaliskuu [;)]
 
Voi mirr ?? ei sinullakin ? voi ei kamalasti voimia ja jaksuja.? Muista jos haluat purkaa tunteita niin huuhtele täällä niin jutellaan ? Ihan kamalaa että sinäkin sen jouduit kokeen ? olen niin pahoillani ? kovasti haleja sinne ??
 
Voimia ja toivoa kaikille teille kolmelle, elämä ei tosiaan ole aina reilua. Kertokaa kiltit kuulumisia kun onni kääntyy, olette mielessä!!
 
Ja tässä päivitetty lista, tervetuloa uudet mahat!!
On muuten Dark91 idea alunperin tämä hieno lista!

 
Täällä käyty tänään ultrassa, kaikki oli hyvin, kovin oli liikkuvainen vauva :) Pahoinvoinnit jatkuvat, onneks melko lievinä jo :) Täällä maha ei ole muuttanut muotoaan suuntaan eikä toiseen!

Ja voimia teille kaikille kolmelle, jotka saivat huonoja uutisia ultrista :(

T: Masteri & "ässä" 11+4
 
Kiitos kaikille ?
 
 
Hamasu ? tietysti tulen teille kertoon ?
 
Ja varmasti seurailen teidän kuulumisia kun en osaa pysyä täältä poiskaan ?
 
Toivotaan että kaikilla muilla menee raskaus hyvin ? halit ?
 
Hei taas kaikille! [:)]

Shani : Joo, siis ensin mullekki sanottiin että alatie synnytys ei oo mahdollinen, mut sitten nyt kun lääkäri ihan soitti mulle, niin sanoi että oli jutellut jonkun erikoislääkärin kanssa asiasta, ja se oli sanonu, että yleensä tällaisissa tilanteissa alatiesynnytys on onnistunut, jos on muuten kaikki kunnossa. [:D]

nellu : äitiysvaatteista, kiitos noista vinkeistä, kun ainoo kauppa mistä meilläpäin saa minkäänlaisia äitiysvaateita on h&m, ja sielläkin erittäin suppea valikoima, ja tuntuu ettei mikään oikein ole sitä omaa tyyliä [:D] pitää käydä katselemassa noita sivuja tarkemmin. Mulla on nimittäin maha jo todellaki pompsahtanu esiin. Ja h&m:llä oli aika kalliita äityishousuja ainaki...

SannaL : Pahoitteluni.. todella ikävä kuulla....[:(] paljon tsemppiä ja voimia sinulle..
Jaksamisia koko perheelle!

MartinaZ : hienoa että vauvalla kaikki hyvin. Mielellämme olisimme sinut täälläkin pitäneet. [:)] minun veljeni on muuten syntynyt juuri aprillipäivänä.. Voimia ja mukavaa raskausaikaa sinulle!! [:)]

Pipo : tervetuloa joukkoon.. [:)] Jes.. lisää pohjoiskarjalaisia tänne seuraksi.. [:)]

Niin ja hamasu lisääppäs mullekkin tohon paikkakuntaan Joensuu, vaikka asunkin noin 3 kilometriä joensuun rajan ulkopuolella, mutta joensuussa opiskelen ja itseni joensuulaiseksi tunnen, koska siellä olen ennen aina asunut. [:)]

Tervetuloa myös Vaippamangusti ja tay1984 [:)]

mirr : olen todella pahoillani puolestasi <3 voimia ja tsemppiä paljon myös sinulle, ikävää että sinullekkin kävi näin.. tulee jotenkin surullinen olo kun niin monelle on täällä nyt käynyt samalla tavalla.. tsemppiä vielä teille kaikille[/b <3 <3

Täällä vielä ainakin kaikki hyvin. Maha kasvaa hirveetä kyytiä, ja mietinkin että minkähän kokosen mahan minä loppuajasta omistan, kun nyt on jo näin iso. [:)]
Odottelen kovasti 16 rv neuvolaa, joka onkin sitten jo 16.9, silloin on viikkoja tasan 16 kasassa. :D ja lääkärille aika 20.10, ja ultra kai samalla.. en ole varma. [:)]
Olo on ajoittain ihan normaali, mutta kipuja on himan mahassa ja selässä ollut. En tiedä, alkaako se kohtu jo pikkuhiljaa painamaan massua, ja venyttämään sitä.. [:)]
 
Lääkärineuvolassa on käyty tänään.. Rauta-arvot olivat laskeneet joten rautatabletteja vaan syömään. Muuten kaikki oli ok. Sydän äänet 153 [:)]  Vaikka ensin lääkäri meinas ettei kuuntele ollenkaan, piti melkein puoli väkisin pakottaa se kuuntelemaan [:@]. Perusteluina oli se että vauva on vielä kovin pieni ja koska mulla on niin paljon "rasvapeitettä" tuossa mahan päällä, kaunis kiertoilmaus läskille. No mutta onneksi kuului ja kaikki oli hyvin. Itselläni paino oli tippunut kilon. Tässä näkyy pahoinvoinnin tulokset.
 Toivottavasti muillakin odotus sujuu ja kaikki on ihan hyvin [;)]

[/align][/align]
 
Hei vaan kaikille!

Mukaan ilmottautuu pikkukakkosen odottaja. Olen käynyt jo pitkään täällä lueskelemassa ja nyt lopulta uskaltauduin mukaan. LA on 31.3, ikää minulla 27, viikkoja nyt 11+6 ja ultraa odotellaan malttamattomana (pari vkoa vielä!!!!) [:)] Vaivoja on melkoinen kasa, mutta kuuluvat asiaan, vaikka välillä vähän ottaakin pannuun [;)] Sanoin miehelle oksenteluni lomasta, että sillä on kummia toukkia, kun niille ei kelpaa massuaikana mikään mitä syön... Esikon odotuskin oli melkoista oksentelua pitkään. Lopputulos on kuitenkin se mikä saa jaksamaan kaiken <3



Ihanaa odotusta kaikille ja voimahalaus SannaL, Dark91 ja mir
 
Hei vaan kaikille!

Enpä ole aikoihin tänne kirjoitellut [:)]

Tervetuloa Pollux!

Itsella olisi nyt Np-ultra maanantaina 13.9 edessä, en malttaisi millään enään odotella sinne saakka, olen niin malttamaton [:D]

Täälläkin jo masu alkanut kasvamaan. Tuntuu että väsymys on loputonta ja voisin vaan nukkua eikä tietenkään jaksa mitään tehdä kun on niin rätti, no kuuluu onneksi asiaan, ehkä tämä väsymys alkaa helpottamaan pikkuhiljaa kun vielä parisen viikkoa mennään eteenpäin. Ja tosiaan tuntuu että itku on nykyään herkässä ja telkkarista kannattaa siis jättää katsomatta kaikki eläinohjelmat ja kaikki muut tunteita herättävät [:)]

Mietin tässä että, onkohan siitä ollut jotain haittaa ( tietenkin heti miettii kaikkea ) kun meidän 11 kg koira tänä aamuna kun pyykkejä laitoin niin hyppäsi alavatsaa vasten, en kerennyt reagoida siihen yhtään kun ei se kovin usein hypi ja normaalisti pystyn sen jo näkemään ajoissa jos niin aikoo tehdä.. Joten tietenkin aloin miettimään olisiko se voinut tehdä hallaa ?

Pahoittelut vielä Dark 91, Mirr ja SannaL [:(]
 
[:)] vielä huominen ja sit perjantaina pääsee ensimmäiseen ultraan jos varhaisultraa ei lasketa!! Jännää!! Odotukset on korkealla!! Toivottavasti kaikki olisi kunnossa!
 
Heissuliveissuli,

tervetuloa Pollux!
Mä olen miettinyt myös tota koiran hyppimistä ym ym, mutta jotenkin ajatellut niin, että onhan sillä maha-asukilla aika hyvä iskunvaimennus siellä vedessä ja sisuksien lomassa. Toivotaan näin ainakin!

Onko kellään muulla aktivoitunut vanhat selkävaivat raskauden aikana? Itsellä on SI-nivel kiukutellut jo pari viikkoa ja nyt täytynee käydä kyselemässä fysioterapiasta jumppaohjeiden perään, josko sille voisi tehdä jotain... onhan se vähän noloa kun vetää mummojen kuntoutusryhmää ja itse jää kakkoseksi kaikissa liikkeissä [:D] Muuten olo on pysynyt hyvänä ja tänään olin jo lapiohommissa tontillakin, taitaa väsymys alkaa väistyä.

Mukavaa viikkoa!
 
http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Raskaus/Kohtu-suojaa-sikiota/

Gepa luin tuosta sinun huolesta ja muistelin nähneeni näillä sivuilla artikkelin vähän saman tyyppisestä aiheetsa ja nyt linkitin sen (toivottavasti) yläpuolelle.
Yllättävän hyvä artikkeli, kun näitä huolia ja murheita meinaa olla laidasta laitaan niin hiukan rauhoittaa mieltä.

Olipas aamulla ylläripylläri kun aloin etsimään kiireessä itselleni vaatteita niin täytyi vaihtaa kolmesti housut ennenkuin sain napit kiinni... [8|]
Meinaan aiempi raskaus oli aivan eri tyyppinen, ei tarvinnut edes harkita äitiysvaatteita kun olen luonnostaan hyvin pieni ja silloin masukin oli pieni niin meni omat vähän reilummat vaatteet koko raskaus ajan.
Nyt sitten joudun miettimään vaatteita ja äitiyshousuja, ja viikkoja on alle 12! Mikähän jättis sieltä on tulossa, ja kuinkahan monta..
 
Tervehdys kaikille!
Ilmoittaudun uutena mukaan, vaikka olenkin pyörinyt täällä jo oikeastaan plussasta asti :)
Ikää löytyy 20v ja esikoisen LA on 30.3 ja viikkoja tällähetkellä 11+2. Tähän menessä raskaus on ollut enemmän tai vähemmän hauskaa, vessanpönttöä tuli halattua useaampaankin kertaan päivässä viikoilla 6-10, mutta onneksi tämä alkaa olla jo mennyttä, ja ruokakin viimein maistuu..
Ensimmäinen ultrauskin on takana, jossa kaverilla kaikki kunnossa. Kova oli nukkumaan, ja aivankuin kylkeä olisi kääntänyt ultraajan tökkiessä pikkuista hereille ^^

Ultrauksen jälkeen on osannut ruveta nauttimaan raskaudesta, olen kauhea stressaamaan, ja milloinkaan mikään ei ole hyvin minun ajattelutavallani. Pystyn jo huokaisemaan helpotuksesta, ja toivomaan, että kaikki jatkuu tästäedeskin hyvin

Hyvää syksyä kaikille muillekkin odottajille!
 
[:)] Mahtavuutta!!! kävin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin!! Tietenkin olin huolissani koska on ollut melko oireeton raskaus alussa oli väsymystä mut muuten ei mitään niin siks hieman huolissani et onks siellä ketään!! Niin olihan siellä tottakai ja tosi vilkas kokoajan tujottamas ultraaja päin ja kädet naaman eessä [:D] Heilui kui mikäkin vipeltäjä!! Ultraaja hypitteli kapulaa mahan päällä että sais selänkin näkymään kylhän se sit hetkeks saikin [:D] sit käänty takas!! Mies oli heti kysymäs et näkyyks sieltä nakki kun se näki napanuoran siellä[:D]Ultraaja vaan naureskeli että ehei napanuora se siellä on ja että ei se sukupuoli vielä näy![:)] Nyt vaan odottaa seuraava ultraa jos silloin sais sen sukupuolen tietää!!!
 
Ihania ultrauutisia :) ja tervetuloa _myo_!!!

Tänään oli pakko virittää hiuslenkki napinlävestä että sai ulkoiluhousut jotenkin pysymään päällä, kiinni ei mennyt. Eli jepp, se on maha. Osa on tietenkin turvotusta ja mahaläskejä, mutta kyllä se näköjään raskausmahaksi tunnistetaan :)

Tuntuu hirvittävän pitkältä nämä viikon ultrien välissä! Onneks pääsee sydänäänille taas pian neuvolaan. Mulla on se hyvä tuuri, että sydän on kuulunut jo 9 viikolta asti hyvin.

Ihanaa viikonloppua!!
 
Takaisin
Top