Maalisvauvat 2011

Kiitos Hamasulle tietojen päivityksestä!
Mun kohdalle voisi vielä lisätä, että olen siis 28v ja asun Helsingissä. Kiitos [:)]
Onnea Koivulle kaksosista ja kaikille muillekin tietty! Itse mietin tota ultraamistapahtumaa paljon ennalta, ja olin varma että saan pidätellä itkua koko ajan herkkä kun olen. Yllättäen jännityksen lauetessa kun pikku-veitikka näkyi ruudulla olo olikin uskomattoman tyyni ja onnellinen. Onnellinen siis hymyilyttävällä tavalla, ei itkettävällä. Suupielet hipoi korvia koko toimenpiteen ajan! Se oli ihmeellistä, onnistuin yllättämään itseni [:D]
Shusmita: Kerrothan sitten oliko testi oikeassa? Jotenkin jännä juttu, että tuollainen testi on oikeasti olemassa... Tiedätkö miten se toimii? Itseäni kiinnostaisi myös tietää kumpi on tulossa, mutta rakenneultrassahan se sitten selviää jos selviää. Tuntuu, että on helpompi totutella ajatukseen tytöstä tai pojasta kuin vauvasta jonka sukupuolta ei tiedä.
 
Minä ilmoittaudun mukaan tänne maaliskuisiin. [:)] Laskettuaika on 1.3.2011. Ikää on jo 32 vuotta ja esikoista odotamme.
 
Tämä palsta on mulla ihan uusi tuttavuus ja täytyykin alkaa tutustumaan, miten täällä toimitaan.
 
-ninju-
 
Hei,
Uskaltaudunpa minäkin tänne jo ilmoittautumaan. Laskettu aika on 12.3 ja kaksoset tuloillaan. Hieman jänskättää, sillä kyseessä on ensimmäinen raskauteni.
 
Hei! Täällä myös yksi maaliskuun odottaja. Laskettu aika on 25.3 ja ensimmäistä odotetaan. Onko täällä ketään muita alkuraskauden seulassa narahtaneita? Meillä ois ens viikolla meno lapsivesipunktioon. Hirveen vaikeeta pysyä posiitivisella mielellä, mutta toivotaan tietysti, että pienellä on kaikki hyvin.
 
Moikkis, Ilmoittaudun mukaan maaliskuisiin [:)] Laskettuaika on 23.3.2011 ja odotan jo kolmatta lastani. nuorin on tällä hetkellä kuusivuotias eskarilainen. Ikää minulla on 35.
 
Toivon tästä raskaudesta vähän helpompaa kuin mitä aikaisemmat ovat olleet, niissä pahoinvoitin lakkasi vasta synnytyksen jälkeen... Näyttää vaan vähän huonolta tällä hetkellä [;)] mutta eiköhän se siitä.
 
-Maarie-
 
Täältä yksi mamma mukaan. Toista odotellaan. Asutaan ulkomailla ja mukava seurata toisten suomalaisten äitien odotusta.
 
Tatsu- Mulla oli viime raskaudessa kohonnu toi riski 1/85 muistaakseni ja terve pian vuoden täyttävä tyttö tuli. Mutta muistan kyllä vielä miten kamalaa se tulosten odottelu oli. Aika nopeesti ne kuitenkin tuli ja multa otettiin istukkanäyte, riippuu vissiin viikoista kumman näytteen ottavat. Useammin on väärähälytys kuin se ihan oikea. Mua helpotti jonkun verran kun muutin ton suhdeluvun prosenttiluvuksi.. Mut toivotaan et kaikki okei, ja voimia. Pidetään peukkuja että sullakin väärähäly!
 
Mamma 32 v Espoosta ja ensimmäinen Masukki-asukki per 26.3.2011 ilmoittautuu mukaan.
 
Hauskaa että täällä on maalisvauveleita paljon tulossa [:)]
 
.. ja tässä kun vauhtiin pääsee niin kysynkin heti että onko muilla alamasu / nivussektorilla iltaa kohti paineen tunnetta ??
 
Moikka kaikille maalisvauvojen odottajille!

Aattelin vihdoin liittyä iteki keskusteluun mukaan [:)] aikasemmin oon vaa sillon tällöin käyny seuraamassa keskustelua, mut en oo uskaltanu liittyä, ku oon hermoillu niin paljon keskenmenoa (ilman yhtäkään järkevää syytä).

Eli LA 12.3, ensimmäinen vaavi tulossa, oon 24-vuotias ja asun Helsingissä. Ekassa ultrassa käytiin jo hyvän aikaa sitten ja kaikki näytti olevan mainiosti! 22.10 seuraava ultra. Raskauspahoinvointi oli aivan kamalaa viikoilla 8-11, mut onneks ne ajat on takanapäin!

Katruskalainen: painetta ja pientä vihlontaa alamasussa ja nivusissa jo tuntunu jonku aikaa. Illalla ja stressaavissa tilanteissa tuntuu varsinkin..
 
itellänihä olisi laskettu aika 16.3.2011
esikoista odottelen.
viikkoja nytten olisi 16+1
ja rakenne ultraan meno olisi marraskuun alussa :)

vaavin sydänäänet n.145 <3
 
Liityn mukaan keskusteluun. Täällä laskettuaika 23.3.2011 ja kaksosia odotan.
Esikoinen, poika syntynyt 06.
 
Viikkoja kasassa 16+4 ja tähän asti kaikki ok lukuunottamatta alkuraskauden vuotoja.
 
esikoistaan odottava, 32 vuotias Espoolainen äiti liittyy seuraanne. La 3.3. viikkoja sis 20+2. Muutto Tampereelle edessä, eli sieltä kaipaan uusia ystäviä :)
 
Mulla ollut ainakin ko oireita ja pahenee jos on jaloillaan koko päivän. Ollut aika pahoja kohdun "kasvukipujakin" aina välillä. Olen vk 18 lähtien tuntenut voimistuvia potkuja, ja nyt viimeiset ajat ihan jatkuvasti. Mukavaa kun tietää että siellä voidaan hyvin.
 
Heippa kaikille!

Täällä 23v. esikoistaan odotteleva ilmottautuu keskusteluun mukaan.
Laskettuaika on 11.3.2011 eli rv 19+3.
 
Tervetuloa kaikille uusille mammoille!! Vilkkain keskustelu taitaa löytyä lokakuun löpinöistä.

Tässä päivitystä, toivottavasti on mennyt oikein.

 
Moikka!Mä kans ilmottaudun maalisvauvoihin=)La ois 15.3=)Täällä on ollu tosi kiva lukea kaikkien vauvajuttuja...viikkoja on nyt menossa 24+4.Liikkeitä kovasti on päivittäin,varsinki illalla.Rakenneultrassa käytiin niin poika näytti siellä oleva.Olen niin onnellinen esikoisestamme!:D
 
Heippa !
Voisin tänneki tulla kirjoittelee ja kyyläilee toisten tekstejä ;D

Eli esikoinen tulossa, poika.<3

rv 29+3 menossa huiii :)

Lilypie Maternity tickers
 
Täälläkin odotellaan esikoista syntyväksi maaliskuussa, laskettu aika 17.3. Jos tässä vähän aktivoituisi keskustelemaan eikä vain seuraamaan muiden höpötyksiä. :)
 
Takaisin
Top