Maaliskuun pulinat

Jenni90: Niin ne vauvat vaan kasvaa.. Mun kummilapsetki on jo kohta kolme ja must tuntuu et justhan ne synty ja oli iha pikkiriikkisii <3 :D Toivottavasti ei tosissaan teijän neidin rauhattomuus vaikuta teini-iässä enään ;D

Viirukhan: Olen kuullut todella monilta että noi kaupan mammahousut ei vaan istu niin mitenkään päällä. Kesällähän noi hameet ja mekot tuntuuki varmasti hyvältä kun isojen mahojen kanssa lyllerretään, mutta saattaapi olla hieman liian kylmiä vielä tähän aikaan vuodesta :)

Karkkia... nam! ja tänään meni yheltä istumalta 300g sipsiä emoticon  en edes välitä sipsistä kauheesti.. tai siis en ennen ainakaan :D Ruuat yritän tehä alusta saakka itte joka päivä että tulis syötyä ainakin terveellistä kotiruokaa ja salaattia on lähes joka ruuan kanssa :)

Mulla toi masukki on nyt päättänyt asettua niin hassuun asentoon että :D Maha ihan hassun muotonen kun toi on majottunut oikean kyljen kohdalle niin että sen ihan tuntee siinä kun kädellä painaa. Eka hikkakin tuntui muutama päivä sitten <3 se oli aika jännää :D
Musta on niin ihanaa kun on jo niin selkee maha että eipähän kukaan erehdy luulemaan että olisin vaan hieman lihonnut. Miten sitä voikaan olla ylpeä isosta mahastaan :D Kauheita selkäkipuja se on myös tuonut ja mahan ihoa kiristää ihan hulluna vaikka rasvaan kaksi kertaa päivässä..
 
Hoomenta vaan!
Ihan vaan tieroks kaikille kiinnostuneille ja niille joita ei vois vähempää kiinnostaa! Meillä on tänään se KAUUUUUUUAN odotettu 4D emoticon
 
Meilläkin napero on ihan mahdoton mönkijä. Pari viime päivää on mennyt niin, että potkii ja myöhentää melkein koko ajan. Kyllä nyt jännittää, että mikä tättärä sieltä oikein tulee!emoticon

Taisin kanssa tuntea ekan hikan. Tai ainakin tuntui sellaisia pieniä nytkähdyksiä monta peräkkäin. Olipas jännä tunne, tosiaan.

Yritän nyt ottaa rauhallisesti selkäni kanssa. Säälittää koirarukka, kun se joutuu mun kanssa lenkeillä töpöttämään hidasta vauhtia. Kotona muuttokuormaa pakatessa kyllä jäytää, kun jokaisen laatikon tai vähänkin painavamman pussin siirtämistä varten pitää odotella miestä kotiin. Mä en oo tottunut tämmöseen avuttomuuteen! Mutta oon kyllä nyt oppinut, että sitten jos liikaa rehkii niin se kanssa TUNTUU. Kuulin kyllä, että tää alaselkävaiva saattas helpottaa loppuraskaudesta kun vatsa siirtyy alaspäin. Saas nähdä!

annel: jipii, kivaa ultraa!
 

nyt on sitten iskenyt oikein kunnon flunssa. Nenä vuotaa ja ääni ei kulje. Oonki muutoin välttynyt sairastelulta tältä talvelta, ja raskauden ajalta. Miten muilla on tullut sairasteltua raskauden aikana?

Ruusunmarjateetä ja muita teitä oon nyt litkinyt mukitolkulla.. Panadoliin tai muihin lääkkeisiin en oo uskaltanut vielä koskea..

Onkos mitään hyviä vippaskonsteja? vaikka eikai siihen taida autta kuin lepo ja aika..

 
nyt lyhyesti vain; 
Katskutti; paranemisia ! 
annel; kerro kerro: miten meni, sukupuoli, ja kaikki ok ? saitteko ihanan DVD:n ? 
 
Päätin eilen huvikseen laskea vauvan liikkeitä koko päivän. Illalla seiskalta luovutin kun heräämisen jälkeen oli tuntunut 72 liikettä emoticon  Töissä palaverit on vauvelille selvä jumppatuokio ja äitiä käy naurattamaan kesken palaverin kun mahassa alkaa kamala jytä. On se vaan ihanaa kun pikkuinen liikkuu tuolla.

Kerro Annel 4D ultrasta kun ehdit! Haluaisin mennä kovasti mutta tuo hinta on aika kova kun näitä vauvahankintoja on tässä muutenkin aika ison rahan edestä.
 
Jos olisin uskonut sisäistä ääntäni minun ei olisi tarvinnut mennä 4D:hen kuulemaan että emoticon
- sukupuolesta lääkäri ei mene takuuseen
- kuvan laatu on heikko koska vauva on niin liki istukkaa 

Eli siis heinäkuussa tai viimeistää elokuun alussa tiedämme kuka meille kotiin tulee asumaan
emoticon . Ja sitten tärkein kaikki näyttää olevan kunnossa emoticon .
 
No jopas jopas.... No tulipa ainaki käytyä 4D:ssä !  JA tärkeinhän se, että näitte masussa köllivän pienen ; jolla kaikki ok. 

MEidän rinsessa tekee kuperkeikkaa ! Tuntuu aika "inhottavalta " kun se muljahtaa toiste päin ja taaas toiste päin. Ilmeisesti on rakkoon mukavempi potkia kun kylkiluihin. 

[laittaisin hymyön, mutta tää takkuaa k-o-k-o ajan jos  jotenkin]


 
Must tuntuu kans et vauval on toi rakko kyl ihan lemppari paikka potkii. Välil oikee raivostuttaa ku just käyny vessas ja sit tuntuu rakos vumps ja taas pissattas. Ja sama toistuu yötä päivää.

Huh tänään ollu tosi rankka päivä.. Monta tuntii oon vaan itkeny nyt  illalla eikä loppua näy... Välillä tää yksin oleminen käy vaan niin ylivoimaseks ettei vaan jaksa :( Hajottaa oikein kun lukee miten muilla miehet auttaa kotona ja on mukana raskaudessa ja musta tuntuu että eksää ei vois vähempää kiinnostaa enää mikään mikä liittyy muhun tai vauvaan...
Oon yrittäny puhuu kavereitten kanssa asiasta mutta ei se oikein auta kun kattoo samalla niitten onnellisia parisuhteita..
 
miiima; voi kurjuuus !  En oikein löydä lohduttavia sanoja...
Vaikka meilläkin on mies tukena ja apuna niin ei se  silti ole  koskaan ruusuilla tanssimista; ja miehet, ne osaa joskus olla isoja vauvoja !
Mulle tulee joskus niitä kausia; että voi kun sais nakattua miehen ulkoruokintaan ja jäädä yksin masu prinsessan ja Turo-Eemil  ei tarvisi hoitaa kolmea lasta + koiraa. Mutta täytyy muistaa olla onnellinen, että on tuommoinen mies rinnalla; kun se ei ole itsestäänselvyys.  Kuten sinä sen varmasti tiedät.... 
Onneksi sinulla ystäviä joille puhua ja varmasti hyvä tukiverkosto? ja meidät emoticon

Omaa napaa: 
 Mä eilen sain sitten varattua sen ajan yksityiselle gynelle; mutta ongelma on se, että se aika on vasta maanantaina ! Nää kivut alakerrassa vaan yltyy päivä päivältä;kävely on yhtä tuskaa. Ja TK:seen en mene! Se on jo niiin nähty.  Mietin josko menisin synnärille käymään tai ainakin soittasin sinne; kunhan vaan oon ensin taas neuvolaan soittanu ; niistä tuloksista edelleen; jotka piti jo eilen tulla , mutta ei vaan tullut ! emoticon
 
Jenni90: kiitos sanoistasi :) osaahan ne miehet olla aikamoisisa vauvojakin joo. Ja paljon perhettä ja ystäviä on eli tukiverkko on kyllä kunnossa :)
Voi harmi että sulla edelleen kipuja ja supistelee... Ei yhtään kiva. Onko mahdollista että söisit uuden kuurin sitä samaa lääkettä mikä vei kivut aiemminkin pois? Kumma ettei yksityiseltä saanut aiemmin aikaa, yleensä niitä aikoja tuntuis olevan aika paljon. Toivotaan että neiti pysyy siellä masussa vielä hyvän tovin :)
 
annel höh pöh, kun ei vieläkään selvinnyt vauvelin sukupuoli. Antoko ultraaja edes veikkausta?

miiima jaksamisia sulle. Tuli vaan mieleen, että onks sun kavereilla lapsia?

Jenni90 soita vaan synnärille. Sanot ihan suoraan, että huolettaa ja fyysisesti TUSKASTUTTAA ja yksityiselle menoa joudut vielä odottamaan. On kuitenkin raskaus jo sen verran pitkällä, että eiköhän ne synnärillä jotain asialle tee... Luulis ainakin.
 

annel:  oon kullut että jos sukupuolta ei saa selville ultrassa, niin hyvin usein niissä tapauksissa se olis tyttö... ?

 
Shakira  ja  Katskutti; Juu kyllä lekuri anto karkeen arvionsa tytöstä, mutta heti seuraavassa lauseessa sano ettei sitten anna takuita asiasta ja hetken päästä vielä, että miettikää kuitenkin myös sitä pojankin nimeä emoticon .Eli mun mielestä asia 50/50, ja kun kuuntelen äidinvaistoani veikkaisin poikaa kuitenkin.
Tämä pariskunta, jolta ostamme talon niin, heille kuulemma oli myös sanottu ultrassa että tyttö tulee ja kuinkas ollakkaan poika tuli. Ja tämä äiti itse oli sitä mieltä kuitenkin, että poika se on.  
Ennenkuin menimme ultraan mulla kävi ajatus päässä mitä jos sukupuoli jäiskin salaisuudeksi syntymään asti ja näinhän siinä sitten kävikin emoticon , ei paranis ajatella... No enivei, olen saanut itselleni rauhan tästä asiata ja tulkoon kumpi tahansa.  Näillä mennään.

 
Shakira: kiitos :)  Useallakin kaverilla on muksuja ja kokoajan tuntus tulevan niitä lisää :D Ja molemmilla sisaruksillanikin on lapsia ja niitten kanssa olenkin aika paljon kaikesta puhunut. Siis sisarusteni en niitten lapsien :D

annel: Meilläkin pidetään jännitystä yllä, että kumpi mahtaa masussa asustella :) En kyllä tosin ole 4D:ssä käynyt. On kyllä outoa että ette saaneet sieltä tarkempaa kuvaa/tietoa. Olen kuullut yleisesti vaan hyvää tosta 4D:stä, mutta ilmeisesti senkään avulla ei aina kaikki selvii..

Onko teillä jo lapsia saaneilla miten osunut fiilikset kohilleen sukupuolensuhteen? Että onko tässä äidinvaisto tuntumassa mitään perää :)
 
miiima; sehän näissä kunnallisissa onkin niin peestä kun aina vaan  o d o t e l l a a n !
Katotaan mikä tuomio tulee maanantaina. 

Joo jos mulla samanlainen olo, niin soitan huomenna synnärille, että tuun käymään. Tänään ihan turha soittaa kun en tosiaan millään sinne pääse. . . 

Hoidettiin asiat niin, että mieskin pääsee maanantaina mukaan sinne lääkärille, niin ei  tarvii yksin jännittää. Anoppi tulee Turo-Eemiliä hoitamaan siksi aikaa. 

Mä ainakin luotan ja uskon siihen, että äidinvaisto kertoo kaiken.  Mullahan kans alusta asti tunne, että tyttö on masussa. Ja niinhän meille lupailtiin. Ja mä kyllä meinaan uskaltaa laittaa pikkumiehen kaikki vaatteet myyntiin....emoticon
 
Ekasta tiesin etukäteen, että on tyttö ja nyt tuli se "tieto" ettei hevillä irtoa näin normaalein keinoin. Tässä 4D:n ultrassa oli se "vika", että vauva oli sellasessa asennossa, että näkyvyys kalleuksiin oli huono.
 
Täälä päin on tänään olli aivan jumalattoman kylymä ilima !
Ei paljon oo tarennu ulkona olla...
oijjoij, me päästään huomenna jo heti aamusta ihailemaan pientä uutta vauvaa; kummipoikaamme. emoticon

Masu-prinsessalla ollu tänään hiljainen päivä. Ei paljon ole potkuja tuntunut... Mutta on kuitenkin sen verta, että kaikki tuntuu hyvin olevan.  Oon vaan tottunut, että monottaa koko ajan ja joka paikkaan.  Ihanaa antaa äidinkin välillä huilia potkuista ja ennen kaikkea rakon; joka on nykyään tooosi kovilla...

Kyllä mua ärsyttäis  jos olisin annel sun tilanteessa. Ei millään tietoa sukupuolesta. Suuret odotuksetkin kun varmaan oli  tätä 4D:tä kohtaan... Mutta; omalla tavalla on ihanaa se jännitys kun ei tiedä. emoticon Mutta melkeimpä mua ärsyttää sunkin puolesta. emoticon

Iltaa kohti on täälä kivut ollu jo jopa siedettäviä !  ( nyt todellakin koputan puuta) Hienoa hienoa. Josko se tästä taas voitoksi muuttuu. 

Ja kyllä hittolaane mua laitto ärsyttämään tänään salatut ! Jooo ihan turha sarja, lähinnä suomalainen versio kauniiista ja rohkeista; mutta kun joka jakson on alusta asti kattonu, niin ei sitä voi lopettaa kesken. Ja on se kotiäidin kohokohta !  Niiin siis ärsyttävää, kun ei koskaan mitkään juhlat voi onnistua ! Olis edes nämä häät voinu olla onnelliset, mutta ei... Siis joka ohjelmassa; miksei voi olla onnellisia häitä, hautajaisia, synttäreitä ym. vaan aina kaikki menee mönkään....emoticon
 
Jenni90, mulla on tainnu pehmetä pää kun en kuuna päivänä olis uskonut, että tyydyn siihen tietoon etten tiedä emoticon ! Mutta nyt on sitten kaikki kokeiltu, joten pakko uskoa että se on tarkoitus ettei tietoo tuu emoticon ja lompakko on huomattavasti kevyempi.

Kaippa täällä meilläkin on kylmä, mutta en kerta kaikkiaan ole ehtinyt olemaan ulkona muuta kun autoon hypätessä ja sisään tullessa...on ehkä muutama asia toimitettavana tässä muuton tiimellyksessä.

Eilen sitten kävin työpaikalla ilmoittamassa etten ole käytettävissä heinäkuussa ja samalla kun täytin hakemuksia huomasinpa vain että onneks heräsin tähän asiaa nyt koska eihän tässä ny ollu kuin pari viikkoa kun niiden papereiden piti olla myös tuolla Kelassa. Tämä aika on menny niin nopeasti, etten ole edes tajunnut niitähän pitää oikeesti alkaa täyttämään jos haluaa sitä rahaa.

Höh, nyt unohdin mitä piti sanoa vielä...
 
Mitä, apua. Onko niillä Kelan papereilla jo kiire? Mä olen taas ihan pihalla. En oo itse siis töissä vaan opiskelen. Neuvolan täti sanoi, ettei papereilla ole vielä kiire ja nyt en oo ehtinyt muuton keskellä paneutua noihin paperijuttuihin. Apuapapua, millon ne pitää oikein palauttaa??!! (No varmaan se ihan googlettamallakin selviää, mutta kunhan tässä nyt panikoin...)

AAAAARGH! Alaselkä kipeä taasen (vaikken muka mitään ole tehnyt, vähän pakkaillut) ja parina yönä tullut pari kipeää supistusta. En nyt sillain ole huolestunut kun niitä on ollut vain muutama, mutta alkaa melko vaikeaksi menemään jos ei tämänkään vertaa saa ahertaa kun kroppa sanoo soronoo.
 
Takaisin
Top