Mulla on kans noita käsien turvotuksia.Tuntuu hirveiltä palloilta, puutuu herkkään ja on jotenkin voimattomat. Yleensä aamuisin ja iltaisin, päivän mittaan vertyvät. Ja mulla on myös jaloissa, voi että tekee käveleminen kipeetä aamulla kun sattuu päkiöihin.. Tuntuu ettei kärsi askeltaa, mut vähän aikaa kun vippailee niin helpottaa ja pehmeet aamutossut kans auttaa asiaa.
Mut mä oon nukkunu kaks yötä putkeen niin hyvin että pitää ihan hehkuttaa. Toissa yönä heräsin kolmen aikaan vessaan ja yhteensä nukuin melkein 10 tuntia, viime yönä heräsin joskus yhen maissa, en jaksanu ees vessaan nousta, käänsin kylkee ja jatkoin koisimista ja hups keikkaa heräsin kun miehen kello soi :D Semmoset 8 tuntia nukuin. Voi jee, oon niin onnellinen kun on viikon verran unet ollu jotain ihan kauheeta. Kanikin on taas nukkunut pari yötä, niin ei tarvi sen kans hermoilla :D
Noita menkkamaisia kipuja mullakin aina välillä hetkittäin on. Ja selkää alkaa jomottelemaan tosi herkkään nykyään. Eilen kauppareissulla käytiin, niin ihan hermostuttamaan alko kun alko selkää särkee ja kävely oli aika tuskallista :/ Mut jospa tää tästä.
Oon vaan niin onnellinen noista hyvistä yöunista, että mikään muu ei haittaa :) Aurinko paistaa täälläkin aivan ihanasti, ulos kyllä pitää lähteä kunhan toi pakkanen vähän hellittää. Takkiongelma alkaa täälläkin olemaan, ei oikein tiedä mitä päällensä pukis, mut en raaski enää ostaa toppatakkia kuukauden takia.
Kyllä tää meininki kuulostas nyt siltä, että niitä vauvoja alkais kohta putkahtelemaan. Tsemppiä kaikille! Ihanaa kun päästään kohta vaihtelemaan kuulumisia vauva-arjesta :)
Mua alkaa vaan ärsyttää, kun hirveen moni tulee sanomaan että toi ei kyllä tuolla vatsassa pysy enää kauaa, kyllä pääsette ihan lähiaikoina synnyttämään. Hitto että voi olla ärsyttävää.. Oot kyllä jo niin pallo, että kohta putkahtaa. V***u kiitti vaan, on muutenkin niin hehkee olo että piristää aina päivää tollaset kommentit vaikka ne huumorilla sanotaankin mut silti. Se oli se ainoa asia mikä nyt ärsyttää, mutta nyt muihin aiheisiin, jotta ei jää ärsytys pälle :D
Vaipoista ihan sen verran kyllä kyselisin, kun prismassa eilen parkkeerattiin vaippahyllylle ja todettiin vain että voi luoja.. Kannattaisko ostaa 2-4kg vai 3-6kg vaippoja? Mitähän merkkiä sitä nyt ostais? Pampers ja libero varmaankin olis, mut kumpiko? Mitä mieltä muut ootte? Onko kokemuksia?
Sit myös toi rintapumppu, tuttipullo ja tutti asia... Niitäkin tullu kateltua ja voi elämä.. Pari tuttia ajattelin ostaa ihan varalle, mutta en aio tarjota sitä ennen jos vauva ei sitä näytä kaipailevan. Mutta toi pumppu? Kuullut olen että se on sellanen päivien pelastus että ilman ei pärjää ja jotkut taas sitä mieltä että sillä ei tee mitään. Noh, mitenköhän toi nyt sit olis? Oon myös kuullu noita tarinoita, että yöaikaan tullu niin tuskanen olo, että on sit etitty pumppua kissojen ja koirien kans, kun ei ilman pärjää. Jos sen ostan, niin avent tai nuby kuulostas parhaalta ja saaneet myös kehuja käyttäjiltään. Käsikäyttönen saa luvan kelvata. Entäs pullot ja pullotutit? Luonnonkumia vai silikoonia? voi aargh.. näitä on niin miljoonia erilaisia, miten niistä nyt sit osaa lähteä valitsemaan? Auttakee ystävät rakkaat :D Haluisin hommailla etukäteen mahdollisimman paljon, ettei tuu sit sitä pattitilannetta että kun tarvii niin ei oo.
Tämmösiä mietteitä tänä aamuna, oikein mukavata päivää kaikille! :)