Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, aamulla pikkusen nauratti *nolo*
(Ultimatelle)
Vaivana yhä tää käsien särkevä turvotus. Todella rasittavaa. Sormustakaan ei oikeen voi pitää, ku on kauheet nakkisormet. Käsissä ei oo voimaa ja sattuu. Outoa, kun ei oo muualla esim. jaloissa mitään turvotuksia, mut nyt on nää kädet vaan alkanu vaivaa... Onko muilla vastaavaa?Mutinta kirjoitti:
Ja tietty kunnon närästys ja paikkojen kolotus :) Mut vielä jaksaa hymyillä.
Niin jännää, ku kohta aletaan synnyttelee vuoron perään...![]()
Mut ei oo oikein muitakaan kelle kertoa tuntemuksista, mieskin on vaan et aijaa, eihän se viel voi syntyä. No ei niin. Tai voi, mutta parempi että ei :)
Ai niin, Cava tais kysyä sillon joskus että onko mulla tulppaa irronnu ennen kun pojat on alkanut syntymään, ja vastaus on että ekasta kyllä, kaks viikkoa ennen synnytystä. Seksin jälkeen, ainakin osa siitä. Toisesta en muista. Muistan vaan sen että en ollu näin kova kyttäilee mun kehossa tapahtuvia asioita
Ja vielä, onko teillä ollut sellasta menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä? Semmonen tunne että menkat alkais minä hetkenä hyvänsä :D Mulla on suurin piirtein joka toinen päivä ja kestää monta tuntia kerralla.
Se mua jännittääkin varmaan eniten siinä synnytyksessä :D Jotenkin mulla on poika-olo kuitenkin ja kaikki on sanonu että "poika se on" mahan muodon perusteella. Mutta, mullakin on taakse päin kallistunut kohtu ja kasvaa tuolla sisällä suuremmin ni ei sitä mun mielestä voi mahan perusteella sanoa. Sykkeet ollut koko ajan 150 tienoilla, poitsuilla oli molemmilla alhaisemmat et se vois viitata tyttöön mutta siinäkin on että tää kaveri täällä kohdussa on ihan mahdottoman vilkas tapaus että sykkeet voipi olla senkin takia tommoset koko ajan. Ja lastenvaate-osastolla suuntaan ihan huomaamattani poikien vaatteiden puolelle. En jotenkin osaa edes kuvitella minkälaista olis jos mulla olis oma tytär :D Varmaan lellisin sen pilalle, samoin isä ja samoin koko suku isän puolelta! Mun miehellä on veli ja meillä jo kaks poikaa ni vois mummi mennä vähän sekasin jos sais tytön lapsenlapsekseen, hee :D