Maaliskuun mutinat

AkinnA: oi että, sulla käy odotus vähiin! <3

Sipriina: me ostettiin mammuttimarkkinoilta niitä vaippoja. Ostettiin suoraan kokoa 2 (3-6kg).
 
Heipsansaa pitkästä aikaa! Nyt ollaan kaksi viikkoa remontoitu aamusta iltaan ja valmista on, tänään muutetaan. En oo kahteen viikkoon edes huomannut olevani raskaana ja nyt jännittää oonko enää yhtään valmis vauvan syntymään kun oon ollut nyt niin pitkän ajan ajattelematta koko asiaa. ;)

Tavallaan ymmärrän jos jotain kyllästyttää tämä raskaus, mutta itsellä on vointi niin paljon parantunut loppua kohden että oikeasti nautin tästä kaikesta ihan hirveesti ja niin mies myös. Tiiän että tulee ikävä potkuja ja pallomahaa ja sitä että on raskaana. Tunnen olevani tosi naisellinen, kaunis ja täynnä elinvoimaa ja tuntuu että kaikki ympärillä olevat ihmiset viihtyy mun seurassa paremmin kuin koskaan - ehkä oon niin hyväntuulinen verrattuna entiseen, heehheh...

Akinna81, voi oi onnea, mahtavaa kun tietää etukäteen koska vauva syntyy!
Mutta on sekin tavallaan ihanan kutkuttavaa kun ei tiedä koska se tapahtuu, se on niin niin jännittävää aikaa kun alkaa tapahtua! Mä luulin jo yhtenä  yönä että multa irtos limatulppa, kun seksin jälkeen tuli vaaleanpunaista limaista vuotoa, mutta varmaan vaan oli joku pieni verisuoni katkennut ja sekoittunut sitten veri valkovuotoon...

Cavan yövalvomiset kuulostaa NIIN tutulta... Mulle on luksusta jos saan nukuttua edes yhden kolmen tunnin pätkän yössä yhteen menoon. Joka yö valvon jossain välissä 1-3 tuntia. Mutta se on sitä varmaan kun ne kehon omat amfetamiinit ovat alkaneet jylläämään - pärjääkin vähemmällä unella!

Suurin fyysinen vaiva on nyt närästys, välillä oikeen korventaa rintakehää ja kurkkua, mutta kyllä rennie siihen yleensä melko nopeasti auttaa, joten ei se nyt niin paha vaiva ole.. Vois olla paljon pahempaakin!
 
Puuh...tänään neuvolareissulle autoillessa oli suorastaan tukala olla, kun vauva monotti ja kiemurteli koko ½tunnin matkan. Vatsaa/vauvaa tutkiessa supisteli jatkuvasti ts. ei ollut kipua mutta maha oli kovana vähän väliä. Tuntuu että tuo voimakas mylläys saa aikaan suppareita.

Mulla on kans itku, kiukku ja liikutus tosi herkässä! Yks yö aloin poraamaan kun mies kuorsas enkä saanut sen takia unenpäästä kiinni emoticon  Jep, aamulla pikkusen nauratti *nolo*
Mulla on kans sellanen "möykky" olo - tavallaan olen ylpeä mahasta ja raskaudesta, toisaalta haluan hyppysiini mahdollisimman pikapikaa entisen "varren" ja liikuntakyvyn + pian 9kk odotellun rakkauspakkauksen.Olispas ihan kiva päästä oman pollenkin kanssa maastoreissulle, RV26 jälkeen en selkään enää tohtinut kun vauva oli niin "lähtötelineissä" pää lantiossa tuolloin. Nythän se mokona on liukunut ylöspäin ja on kai välillä poikittainkin.
.

 
Vesimeloni, on varmaan ihana päästä muuttamaan! :)
Täällä on myös samanlainen olo kun siellä, että ei oo tuota kyllästymistä vielä tullut.. Toki sekin että alkupahoinvoinnin jälkeen ei oireet oikein tunnu miltään... ainoat on nuo liitoskivut... Jotenkin oon niin ylpee tästä valtavasta masusta, ja olo on tosi kaunis....
Mutta ymmärrän täysin jos kyllästyttää maha! tää loppu aika on vain niin yhtään odottamista, ja vielä jos on oireita paljon ettei oikeasti pääse nauttimaan isosta mahasta...

Mut toki joku olisi voinut varoittaa että nukkuminen ei tuu onnistumaan enään loppuajasta mitenkäään päin! kaikki vain toitotti että lepää ja nuku koko äitiysloma, no minä kyllä nukkuisin jos vain pystyisin, ei kukaan maininnut mitään että ai niin ei se nukkuminen enään onnistu loppuajasta, jos ei oo kipuja tai muuta niin sitten saat vessassa rampata 10 kertaa yönaikana...

Mutta nyt mulle iski paniikki kun on taas edellis yön saanu heräillä supituksiin että ehdinkö tehdä vauvan peiton valmiiksi! :D oon sitä nyt sit väsänny koko aamun :D 
Täällä nyt vain odotan että olis se perjantai.. sais tietää vauvan koon ja sen että käynnistetäänkö vai ootetaanko että tulee itellään.. :) ja että onko paikat ny muuttunu ku on supistellu...

Tänne oli tullu tosi palijo uutta tekstiä mut mä en millään muista kaikkea.. lieneekö raskausdementia pahentunut :P pian mahat alkaa sanoa vuoron perään poks <3
 
Muka ajatuksella kans luin teidän jutut ja mitä jäi päähän; ei yhtikäs mitään! :D

Jollakin oli menny sekaisin, siellä tais IhaNainen olla pyöräilemässä, enkä minä. ;)

Onnea muutosta vesimeloni(kose nyt olikaan)! Ja Akinna kohta tosiaan poksahtaa!

Niin ja meillä on aivan normaalia noi raivoamiset ja pillittämiset.. Et todellakaan oo ainut. Mä vieläpä luulen, että mulla ne on välillä aika ylireagoituja ja liioiteltuja. On mulla mies saanut kyllä kärsiä aika paljon tän raskauden takia, mutta kohta se on onneksi ohitse ja toivottavasti elämä tasoittuu. Sit vaan alkaa uus hormonihyrräkkä, imetyksestä, jos se nyt onnistuu. Jaksaa jaksaa! :)

Noi oli mitä mulla jäi mieleen. On tää kauhee ku ei muista enää mitään. ;)

Musta tuntuu et meän beibi on noussut ylemmäs. Nimittäin nukkuminen on taas ollut pari yötä mukavaa eikä oo vähän väliä tarvinut pyöriä ympyrää vähän väliä. Viikonloppu meni herkutellessa ja itseasiassa söin vielä tänäänkin aamupalaksi eilista pizzaa ja lounaaksi jäätelöä ja sitä samaista pizzaa. ;) Siltikään ei verensokerit menneet yli sallitun! Vou. :))

Aika lyhenee ja ja synnytys lähenee. Huomenna hakea aamulla neukusta liuskoja lisää jotta saa mittailla proteiineja. Joka aamu on yhdellä plussalla olleet. Tänään oli paineetki hieman korkeat tai oikeestaan aikalailla rajoilla.. Keskiviikkona äippäpolille. Autuas olo. :)
 
Tänä aamuna käytiin sitten synnytystapa-arviossa, ja muuten vauvalla kaikki loistavasti, mutta toinen oli kuulemma kovin pieni. :/ Nyt siis rv 37+1 ja lääkäri sai painoarvioksi vain 2468g. Kahden viikon päästä kontrolliaika, jos silloin vielä näyttää siltä ettei kasva kunnolla niin aletaan kuulemma harkita käynnistystä. Lääkäri tosin arveli vauvan olevan pieni ihan vain perinnöllisistä syistä, "kun ei me miehenkään kanssa mitään suurensuuria olla." :) Napavirtaukset sun muut olivat ihan mallillaan ja istukka siisti, eli siitä ei pitäisi ainakaan johtua. Mutta pikkuinen poika sieltä joka tapauksessa on tulossa, eli saisi pysyä kyllä masussa ainakin sinne laskettuun aikaan asti että ehtisi vähän vielä kasvaa.

Kohdunkaula oli edelleen kiinni&kiinteä, joten tuskin on pieni vielä ihan hetkeen tulossakaan, vaikka pää olikin jo kuulemma aika alhaalla. Ilmankos on nuo liitoskivut pahentuneet viime päivinä.. Ja ai että muuten sattui se sisätutkimus! :O Jos en ennen sitä vielä kovin pahasti vaappunut, niin nyt ainakin vaapun. Hyvä että pääsee enää sängystä ylös jos erehtyy pitkälleen menemään.

Loppupäivä menikin sitten siivotessa, nyt koko koti kiiltää. :) Saatiin putsattua kaikki mikä pitikin ja vähän enemmänkin. Käytiin vielä äsken viemässä yksi kissanraapima sohva, puolilaho vitriini, nojatuolinrähjä ja pari kassia vanhoja vaatteita kaatopaikalle. Kerrankin on ahkera olo. :) (Joskin kipeä)
 
Juu mä se olin kun olen pyöräilemässä käynyt. Täällä Lounais-Suomessa kun alkaa noi pyörätiet olla jo sulat. Se tuntuu ihan hyvältä vaihtoehdolta jatkuvalle kävelyllä. Tosin parkkiksella joku näppärä 'naisautoilija' meinas ajaa mun yli. Onneksi sain hilkulla pyörän pysähtynääm ja jalat maahan. Olen tässä odotellut miten komea mustelma reiteen ilmestyy mtta ei vissiin oo tullut pintaan.
Muuttolaatikoita tässä on yritetty purkaa että pääsis jokupäivä hakeen uutta kuormaa. Sinne vanhaan asuntoonkin pitäis mennä siivoamaan ja hoitaa se myyntiin pikkuhiljaa.... No ei stressiä seon tärkeintä nyt!
Eilen hankittiin hoitoalusta ja nyt meillä sitten on kai kaikki tarpeellinen ja varmaan ylimääräistäkin.
Soittelin jo viime viikolla vauvauinnista järjestävään seuraan. Ilmoittautuminen on vasta elokuussa, joten pitää muistaa seurata paikallisesta ilmoittelua. Oma uimahalli täällä menee remppaan ja siksi pitää lähteä vähän pidemmälle uimahalliin tuota harrastelemaan. toivottavasti päästään eikä käy liian raskaaksi.
Odottelen kovasti että Papu syntyisi, mutta ei näytä kaverilla olevan mitään kiirettä. Mä rakastan tätä tilaa vaikka närästää ja välillä vähän kolottaa sekä viimeisen parin viikon aikana on alkanut tuntua aika kömpelöltäkin hetkittäin. Silti kun menee peilin ohi niin onjokakerta ihailtava masua! Tää vaan on niin onnellista ja ihanaa! Niin ja mulla ei ole raskausarpia muuten tullut vieläkään... Sokerin kuten Ultimatella ei nouse mistään. Ainoastaan nehetkelliset huonot olot haittaa, ei voi sanoa että raskauspahoinvointi olis palannut jos on sitä niiin on vasta alkanut. Mulla ei siiis juuri syytä valittaa.
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! Lähden kohta tästä neuvolaan ja pistelen uutisia sitten myöhemmin lisää.
 
Katselin vähän tietoja noista vauvauinneista, ja niihin pitää näköjään ilmoittautua suunnilleen heti, kun vauva on syntynyt. Mutta toisaalta niitä kyllä järjestetään jokaisessa pikkuhallissakin. Aika hupaisaa on, että mulla on melkein kaikkiin lähikuntien uimahalleihin lyhyempi matka kuin tuohon ikään kuin oman kunnan halliin :D

Kaikki on puhuneet tuosta itsensä ja parisuhteen hemmottelusta, joten päätettiin miehen kanssa mennä perjantaina Naantalin kylpylään :) Ensin altaille ja sen jälkeen syömään. Voi olla, että mitään kylpylähoitoja ei raaski ottaa, mutta on tuokin jo jotain.
 
Ihana aamu! Mikä sen kauniimpaa kun lumi kimaltaa auringon säteissä. <3 Voih, olisi niin ihana käydä ulkoiluttamassa koiria ja kameraa. Mutta ei saa. :/ Onneks kohta!

Täällä taas asiat etenee! Eilen alkoi limatulppa irtoaan. Ei ehkä tullut ihan kokonaan, kun ei sitä mitään mahottomia limoja tullut. Kuitenkin pari kertaa joutu pyyhkäseen. Heti toki piti googletella että olisko se se limatulppa ja no aivan varmasti oli! Mun tuurilla synnytys ei kuitenkaan käynnisty vielä hetkeen.. xD
 
emoticon (Ultimatelle)

Itse ihastelen täältä ruudun takaa myös tuota kirkasta paistetta! Ihanaa, kesä tulee ihan varmuudella! Täällä ajatuksena imuroida ja siivota pikkusen, kun just nyt ei supistele. Eilinen oli ihan mahdoton. Pitäis tänään ip:llä istua autokyydissä ~200km, onneks ei itse tartte ajaa...
 
Mä pidän tänään suorittamisvapaan päivän! :) (vaikka vaikeeta se ehkä on, kun kuitenkin tekee mieli jotain puuhastella)

Mulla on tänään varattu jalkahoito!!!  ^_^
Kävelen sinne ja takasin tuun pidempää rantareittiä pitkin. Kuten täällä on todettu, niin ilma on kyllä aivan ihana. :)
Voi samalla tsekkailla vaunulenkkireittejä. :P

Sit mun tekisi mieli leipoa jotain, eli voisin ideoida iltapäiväksi jotain semmosta. Löysin Lidlistä semmosen ruusunmallisen silikonisen kakkuvuoan, niin pitää päästä kokeilemaan, että toimiiko se. :)

Ihanaa keväistä päivää huhtimammoille, nautitaan!
 
Hui Ultimate, miten jännää :) Alkaispa täälläki jo tapahtuu. Vaikka hyvähän se vielä olis muutama viikko mennä ihan rauhassa..

Huomenna synntytystapa-arvioon. Hiukan jännittää, kun vauva ei ole ollu vielä kertaankaan pää alaspäin.. Aina on poikittain tai perätilassa. Olen jo valmiiks stressannu mahdollisesta keisarinleikkaukseen "joutumisesta", kun se kammottaa mua ihan hirveesti. Mua kammottaa jo epiduraalinkin laitto ja siks en sitä haluukkaan (vaikka tiedä, vaikka sitten salissa sitä anelisin... :D).

Täälläkin mieleialat heittelee ihan laidasta laitaan. Mulla taitaa heitellä ne ihan normaalitilassakin, ni nyt on kyllä itellä ja ympäristöllä kestämistä. Sanoinkuvaamattomasta onnesta raivoon ja taas itkuun hetkessä.. Ompa kivaa. Väsymys alkaa painaa aikast paljon, kun vielä äitiysloman alussa pursuin energiaa. Vaikka mitä pitäis täällä kotona vielä tehdä, mut tää sohvalla makaaminen vie jotenkin vaan mukanaan... Koiranki kanssa pitäis ulkoilla ja touhuta. On vielä niin nuori, että on koulutuskin ihan kesken ja tärkeetä. Hmm..joku tais mainita, että ottaa ohituskurssille vaunut mukaan. Itekkin miettiny, että pitäisköhän mennä kokeilee tonne ulos tyhjien vaunujen kanssa, et miten toi haukku niihin reagoi. Meillä ei oo varsinaisia ongelmia ohituksissa, mutta on kyse pennusta, ni ei oo vielä ihan hallussa tuo hihnakävely ja ohittelu. Kovasti ollaan reenailtu.

Vaivana yhä tää käsien särkevä turvotus. Todella rasittavaa. Sormustakaan ei oikeen voi pitää, ku on kauheet nakkisormet. Käsissä ei oo voimaa ja sattuu. Outoa, kun ei oo muualla esim. jaloissa mitään turvotuksia, mut nyt on nää kädet vaan alkanu vaivaa... Onko muilla vastaavaa?
Ja tietty kunnon närästys ja paikkojen kolotus :) Mut vielä jaksaa hymyillä.

Niin jännää, ku kohta aletaan synnyttelee vuoron perään... emoticon

 
Mutinta:
epiduraali kuulostaa hurjalta, mutta tosiasiassa sen laittaminen ei satu ollenkaan, ja voit erikseen sanoa että et sitten tahdo nähdä yhtään neulaa jos mahdollista. :)
Sen laittaminen tuntuu vaan vähän tyhmänä paineena selässä, ja vaan hetken.
Ja se olo mikä siitä sitten tulee... aaaaah!!!! <3 :D
Eli mieli avoimena vaan synnyttämään ja menet tapahtumien mukana. :) Jos pärjäät ilman, niin oikein jees, mutta älä etukäteen päätä, että ei missään nimessä en ota. ;-)
Oma kokemukseni nimittäin on, että epiduraali on lääketieteen paras lahja naiselle!

Ultimate:
nonni, siellä alkaa paikat olla aika kypsät. Kaikkea hyvää matkaan vaan! (Vaikka siis synnytyksen käynnistyminen voi vielä antaa odottaa itseään päiviäkin...) :)
 
Mutinta kirjoitti:
Vaivana yhä tää käsien särkevä turvotus. Todella rasittavaa. Sormustakaan ei oikeen voi pitää, ku on kauheet nakkisormet. Käsissä ei oo voimaa ja sattuu. Outoa, kun ei oo muualla esim. jaloissa mitään turvotuksia, mut nyt on nää kädet vaan alkanu vaivaa... Onko muilla vastaavaa?
Ja tietty kunnon närästys ja paikkojen kolotus :) Mut vielä jaksaa hymyillä.

Niin jännää, ku kohta aletaan synnyttelee vuoron perään... emoticon


Mulla oli kans tuota turvotusta käsissä raskausaikana.. heräsin yölläki siihen, että käsiin sattu eikä niitä saanu nyrkistettyä kunnolla. Heti neitin tultua ulos maailmaan vaiva hävis!

 
Onneksi oon säästynyt sekä turvotukselta että närästykseltä.. Öisinkään en ole enää yökännyt, kun lopetin iltapalan syömisen juuri ennen nukkumaan menoa. Eivätkö juurikin yläkropan kovat turvotukset voineet olla oire raskausmyrkytyksestä?

Pikkukaveri tuolla mahassa on alkanut ihan valtavan aktiiviseksi viime päivinä. Välillä mietin, nukkuuko se koskaan! Kauhea meno koko ajan.
 
Miten voikaan sininen pilvetön taivas ja auringon paiste lämmittää ja piristää ihmismieltä! Hirmu energinen olo heti noustessa jo ylös.

Eilen just tänne kirjotin että ei oo pahemmin mielialanvaihteluita ollut ja olo on ollut tyyni mutta sit eilen illalla räjähtelin ihan typeristä asioista meijän pojille. Siis jos ei kerrasta jotain uskonut ni hermo palo ja ääni korottui.. Sit oli kauheen huono omatunto koko illan. Kyllä mä anteeks kuitenkin pyysin käyttäytymistäni kun poikia laitoin nukkumaan ja sainkin mut silti, en tykkää. Olen kyllä huomannut että jos mua supistelee, vaikkakin kerran puolessa tunnissa niin kuin eilen illalla ja lisäks vielä oon väsynyt niin olis maailman ihaninta kun ketään ei ois kotona ja saisin olla yksin vaan.

Nuo yksittäiset supistukset ei oo enää kivuttomia yhtään. Laatu muuttunut ihan toisenlaiseks lauantain jälkeen ja sit aina supistuksen yhteydessä samaan aikaan alkaa pakottaa tissejä ihan julmetusti kun niihin pakkautuu maitoa ja pakko painaa pikkasen nännin yläpuolelta että valuu pois. Sanoin miehelle että jotenkin semmonen tunne että viikon päästä meitä onkin viisi tässä perheessä. On ollut niin outoja tuntemuksia et ei tunnu normaalilta. Lääkäriin en kuitenkaan mene kun äitipolilla sano sillon viimeks kun kysyin neuvoja sinne tulosta että heti, jos menee lapsivesi tai sitten kun supistukset on ollu jonkun aikaa säännöllisiä ja sattuu edes jonkun verran. Plaah, taas mä pälpätän näistä supistuksista. Ootte jo varmaan ihan kyllästyny!emoticon  Mut ei oo oikein muitakaan kelle kertoa tuntemuksista, mieskin on vaan et aijaa, eihän se viel voi syntyä. No ei niin. Tai voi, mutta parempi että ei :)
Ultimate, minkälaista limaa sulta tuli?? Oliko mukana veriviiruja? Tsemiä!! emoticon Ai niin, Cava tais kysyä sillon joskus että onko mulla tulppaa irronnu ennen kun pojat on alkanut syntymään, ja vastaus on että ekasta kyllä, kaks viikkoa ennen synnytystä. Seksin jälkeen, ainakin osa siitä. Toisesta en muista. Muistan vaan sen että en ollu näin kova kyttäilee mun kehossa tapahtuvia asioita emoticon 

Ja vielä, onko teillä ollut sellasta menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä? Semmonen tunne että menkat alkais minä hetkenä hyvänsä :D Mulla on suurin piirtein joka toinen päivä ja kestää monta tuntia kerralla.
 


Ja vielä, onko teillä ollut sellasta menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä? Semmonen tunne että menkat alkais minä hetkenä hyvänsä :D Mulla on suurin piirtein joka toinen päivä ja kestää monta tuntia kerralla.


On, just tommosta.
Sitä itseasiassa oli jo alkuraskaudesta, mikä sai mun melkeen huolesta suunniltaan. Nyt se on taas palannut, mutta ei kyllä ihan noin pitkää aikaa kestä kerrallaan.
Mus esikoisen synnytys alkoi tommosella epämääräisellä ololla, että "kohta alkaa menkat". Vasta sen jälkeen (päivä tai kaksi tuota oltua) alkoi tulla pikkusen avautumisvuotoa ja päivä sen jälkeen alkoi supistelemaan. Siitä sitten päädyttiinkin illalla Naikkarille ja tuloksena oli vauva. :)
Ts. tuo menkkajomottelu voi olla jotain paikkoja pehmentävää ja valmistelevaa jomotusta, säteilee kait just kohdunsuulta kun se pehmenee. TAI sitten se voi olla ihan vaan hormoniperäistä.

Enkuli: mites se oli, tiedättekö kumpi sieltä on tulossa? Joskushan väittävät niin, että samalla äidillä pojan ja tytön odotus saatta oireiltaan ja vaivoiltaan poiketa toisistaan kuin yö ja päivä. :) Jos sieltä onkin vaikka tyttönen tulossa tällä kertaa?
Vauvan hormonithan vaan vaikuttaa myös äidin hormoneihin (ja luonnollisesti toisin päin).
 
Täällä on käsissä turvotusta, tai lähinnä sormissa, vihkisormuskaan ei mene sormeen enään ei epes pikkulilliin :D Neuvolassa ei ainakaan sanottu mitään että ois vaarallista, ainut että kannattaa joka välissä juoda... ja joka kerta ne kyselee erikseen kasvojen ja jalkojenkin turvotukset...
Enkuli, täällä on jomotusta eritoten selänpuolella ollut nyt nelisen päivä melkeinpä koko ajan, menkkamaisuuteen en tosiaan osaa verrata koska menkkojen aikana ei mulla mitään oireita ole ollut.. :o
Ja kerro vain supistuksista, on kiva lueskella millaisina muut niitä tuntee jne.. :)
Täällä supistusten kans taas heräilty viimeyönä ahkerasti... eilen oli kipeitä supistuksia, yöllä taas ei niin kipeitä... nyt tulee supistuksia mut ei ne nyt kovin kipeitä ole.. mut on sen verran tiheentynyt tunnista että n. 20 min välein tulee... mutta vielä en oo alkanu kellotteleen, sen verran katton että kuinkatiheesti tulee... Tässä vain oottelen että koska ne alkaa tulemaan kipeää siis kunnolla kipeää... perjantaina ny onneksi näkee että onko ollu vaikutusta alapäähän.. tai siis pehmentyneet paikat on jo ja lyhentynyt 1,5cm mut oisko vielä lisää lyhentynyt :)

Tuota mietinkin että irtoaako kaikilta limatulppa ennen synnytystä, mutta ilmeisesti ei?

Pitäisi siivota kun miehen kaveri tulee kylään, ja mies on töissä vielä... mutta eihän se onnistu tämän mahan kanssa enään niin sutjakkaasti, kyykkiminen, kurkottelu tuntuu mahassa. imuroinnin jälkeen tietää että liitoskivut vaivaa sitten koko illan ja yön.. mutta kun ei jaksaisi vain olla...
 
Cava, ei tiedetä kumpi sieltä tulee emoticon  Se mua jännittääkin varmaan eniten siinä synnytyksessä :D Jotenkin mulla on poika-olo kuitenkin ja kaikki on sanonu että "poika se on" mahan muodon perusteella. Mutta, mullakin on taakse päin kallistunut kohtu ja kasvaa tuolla sisällä suuremmin ni ei sitä mun mielestä voi mahan perusteella sanoa. Sykkeet ollut koko ajan 150 tienoilla, poitsuilla oli molemmilla alhaisemmat et se vois viitata tyttöön mutta siinäkin on että tää kaveri täällä kohdussa on ihan mahdottoman vilkas tapaus että sykkeet voipi olla senkin takia tommoset koko ajan. Ja lastenvaate-osastolla suuntaan ihan huomaamattani poikien vaatteiden puolelle. En jotenkin osaa edes kuvitella minkälaista olis jos mulla olis oma tytär :D Varmaan lellisin sen pilalle, samoin isä ja samoin koko suku isän puolelta! Mun miehellä on veli ja meillä jo kaks poikaa ni vois mummi mennä vähän sekasin jos sais tytön lapsenlapsekseen, hee :D
 
Phuuh, olipas rankka shoppailureissu. Kävin ostamassa nyt niitä vaippoja ja pyörähdin muutenkin kaupoilla. Yritin siirtää duuniliittymää (siis kännykkä) omiin nimiini, mutta eihän se  vielä onnistu, pitää mennä toukokuussa uudelleen. Duuni maksaa mun liittymän saman aikaa kun palkkaakin saan. Sitten kävin kattomassa H&M:llä imetyspaitoja, mutta ne oli jotenkin ihan kauheita. Mustia raidallisia, ei kovin kesäisiä ja raidat vielä leventää kun sillon varmaan ei enää haluis näyttää valaalta :)....onko kellään vinkkiä mistä saisi halvalla kivoja imetyspaitoja? 
Juu hiki oli kokoajan ja tuntu että lonkat naksu joka askeleella ja muutenkin oli tosi hidasta kävellä. Nyt sitten vihloo häntäluuta ym. Autolla sentään vielä pystyy ajamaan ihan hyvin. Jospa huomenna jaksais käydä pyörähtämässä toisessa kauppakeskuksessa :)
 
Takaisin
Top