Miten voikaan sininen pilvetön taivas ja auringon paiste lämmittää ja piristää ihmismieltä! Hirmu energinen olo heti noustessa jo ylös.
Eilen just tänne kirjotin että ei oo pahemmin mielialanvaihteluita ollut ja olo on ollut tyyni mutta sit eilen illalla räjähtelin ihan typeristä asioista meijän pojille. Siis jos ei kerrasta jotain uskonut ni hermo palo ja ääni korottui.. Sit oli kauheen huono omatunto koko illan. Kyllä mä anteeks kuitenkin pyysin käyttäytymistäni kun poikia laitoin nukkumaan ja sainkin mut silti, en tykkää. Olen kyllä huomannut että jos mua supistelee, vaikkakin kerran puolessa tunnissa niin kuin eilen illalla ja lisäks vielä oon väsynyt niin olis maailman ihaninta kun ketään ei ois kotona ja saisin olla yksin vaan.
Nuo yksittäiset supistukset ei oo enää kivuttomia yhtään. Laatu muuttunut ihan toisenlaiseks lauantain jälkeen ja sit aina supistuksen yhteydessä samaan aikaan alkaa pakottaa tissejä ihan julmetusti kun niihin pakkautuu maitoa ja pakko painaa pikkasen nännin yläpuolelta että valuu pois. Sanoin miehelle että jotenkin semmonen tunne että viikon päästä meitä onkin viisi tässä perheessä. On ollut niin outoja tuntemuksia et ei tunnu normaalilta. Lääkäriin en kuitenkaan mene kun äitipolilla sano sillon viimeks kun kysyin neuvoja sinne tulosta että heti, jos menee lapsivesi tai sitten kun supistukset on ollu jonkun aikaa säännöllisiä ja sattuu edes jonkun verran. Plaah, taas mä pälpätän näistä supistuksista. Ootte jo varmaan ihan kyllästyny!
Mut ei oo oikein muitakaan kelle kertoa tuntemuksista, mieskin on vaan et aijaa, eihän se viel voi syntyä. No ei niin. Tai voi, mutta parempi että ei :)
Ultimate, minkälaista limaa sulta tuli?? Oliko mukana veriviiruja? Tsemiä!!
Ai niin,
Cava tais kysyä sillon joskus että onko mulla tulppaa irronnu ennen kun pojat on alkanut syntymään, ja vastaus on että ekasta kyllä, kaks viikkoa ennen synnytystä. Seksin jälkeen, ainakin osa siitä. Toisesta en muista. Muistan vaan sen että en ollu näin kova kyttäilee mun kehossa tapahtuvia asioita
Ja vielä, onko teillä ollut sellasta menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä? Semmonen tunne että menkat alkais minä hetkenä hyvänsä :D Mulla on suurin piirtein joka toinen päivä ja kestää monta tuntia kerralla.