idaho
Puuhakas puhuja
Vihdoinkin pääsen taas kirjottelemaan. Me muutettiin viikko sitten ja oon ollut ihan nettipimennossa siitä asti.. Töissä olen päivisin pikaseen käynyt lueskelemassa, mutta kirjoittamaan en oo kehannu ruveta.. Nyt on yövuoro, joten aikaa siis riittää..
En oikeen muista mihin kaikkeen piti kommentoida..
Onneksi olkoon Kcatrille poikauutisista..
Seksi on puhuttanut.. Itellä on kans ollut halut aika nollissa.. Ja synnytyksen jälkeen ei kyllä tehnyt mieli piiiiitkäään aikaan.. Nyt alkanut taas hiukan himottaa..
Meillä maanantaina ultra.. Kyllä me taietaan kysyy, et kumpi tulee.. Salaa kyllä toivon, ettei sitä siellä näkyisi.. Jäis jännitykseen synnytykseen asti..
Liikkeet selkenee päivittäin ja oon tuntenut ihan päällekin jo muutaman kerran.. Isukki ei vielä tätä ole kokenut.. Meilläkään mies ei oo oikeen kiinnostunut mun kolotuksista ja muista.. Ja tuntuu ettei olisi muutenkaan kiinnostunut koko hommasta, mutta ihan innoissaan on ollut syntymän jälkeen..
Tulipas nyt tylsä viesti, mut ei nyt oikeen aivot toimi.. Ehkä paremmin illemalla..
siis hiukan törkee... Mistä nää tänne tulee??
En oikeen muista mihin kaikkeen piti kommentoida..
Onneksi olkoon Kcatrille poikauutisista..
Seksi on puhuttanut.. Itellä on kans ollut halut aika nollissa.. Ja synnytyksen jälkeen ei kyllä tehnyt mieli piiiiitkäään aikaan.. Nyt alkanut taas hiukan himottaa..
Meillä maanantaina ultra.. Kyllä me taietaan kysyy, et kumpi tulee.. Salaa kyllä toivon, ettei sitä siellä näkyisi.. Jäis jännitykseen synnytykseen asti..
Liikkeet selkenee päivittäin ja oon tuntenut ihan päällekin jo muutaman kerran.. Isukki ei vielä tätä ole kokenut.. Meilläkään mies ei oo oikeen kiinnostunut mun kolotuksista ja muista.. Ja tuntuu ettei olisi muutenkaan kiinnostunut koko hommasta, mutta ihan innoissaan on ollut syntymän jälkeen..
Tulipas nyt tylsä viesti, mut ei nyt oikeen aivot toimi.. Ehkä paremmin illemalla..
siis hiukan törkee... Mistä nää tänne tulee??

Toivon että tämä enteilisi runsasta maidointuloa sitten synnytyksen jälkeen, haaveilen nimittäin imettäväni pitkään ja lahjoittavani maitoa sairaalalle jos sitä riittää. :) Ja tosiaan, tänään ollaan sitten tasan puolessa välissä!

Ilmeisesti testit saatetaan tehdä myöhemmin sitten uudestaan, jos jotain oireitakin alkaa ilmenemään. (Äidilleni ainakin oli kuulemma tehty kahdesti raskausaikana.) Mutta itse se sokerirasitus ei ollutkaan mikään kamala kokemus, vaikka aluksi niin luulin. Vaikka olihan se litku todella makeaa