Mää kattelen Annikan kuvaa ihan tippa silmässä =)
Mul on parina päivänä hiukan supistellu, mut ei niin lujaa et pelkäisin tosissaan. Ärsyttää vaan tää "saamattomuus" kun pitäis ens vuoden polttopuita alkaa hommata ja joutuu ruinaamaan apua :/
No ukkeli kävi lainaamassa multa sätkysahaa firabeli hommaan ja kehui taas miten kaunis mä olen =D
Piristi mieltä niin että melkeen halasin.
Huoh. Mitä ihmettä mun pitäis sen kanssa tehdä :banghead:
Sit löysin perhekerhon joka on seurakunnan ja kaupungin yhteinen. Sinne täytyy hakea siihen "pienryhmään" ja vaan muutama otetaan, mut mulle sanottiin jo että varmasti pääsen kun on niin monta lasta ja olen yh.
Siellä on aamupala ja ruoka, ja sit siellä on suihkut että voi käydä kun hoitajat katsoo lapsia, ja jos on ollut ihan hirvee yö niin saa nukkua ja he katsoo lapsia. Tai sit voi vaan jutella ja askarrella tai leikkia jne. Kuulostaa sellaselta tuelta mille voi tulla tarve kun vauva syntyy. Se eka 3kk on raskain kun kaikilla vauvoilla ei ole vielä rytmiä, sit alkaa helpottaa.
Mitäs vielä.. noh, mut toisiks vanhin täytti muutama päivä sitten 18 vuotta, juhlivat kavereiden kanssa ja ilman alkomaholia :D Olen kyllä kohtuu ylpee! Hän oli tänään kotona käymässä, tai tuli eilen , niin kun tulee joka perjantai sieltä keskusta nuorisotalolta, 23.00 aikoihin, ja on yötä. Yleensä on tyttöystävä mukana. juu, niin sitä et hän imuroi mun koko alakerran aamulla
Ja serkku kävi hakee ton mun kuopuksen pieniä vaatteita kun heolle tulee poika. Osan tietty säästin omalle, ((oranssit vihreet keltaset jne) mutta siniset ja ne vähät mustat ja tumman ruskeet mitä oli, siis selkeesti poikamaiset vaatteet annoin eteenpäin. Kaikki lipfishit kuitenkin jätin ja ison osan metsoloista =)
JA sit mul on tietty ne pinkit ja persikat mekot ja hörhelöy ja kukkabodyt sun muut odottamassa
Juu, sellastakin vielä että mun brahmasekoitus hautoo sitkeesti. Mahtaakohan sieltä tulla tipuja? Vähän epäilen kun on viel niin kylmät yöt, mutta jos se noin sitkeesti istuu munien päällä niin kesällä onnistuu varmasti.
siinä varmaan tän hetken höpinät.