Kävin tänää tuhlaamassa mun omat viimisetki rahat, oli ehkä vähän pakko. Tai "pakko" saattas joku sanoa.
Ens viikolla lähtää käymää pääsiäislomalla ja siellä tulee kumminki pelattua ulkona, toivottavasti, ni piti hankkia uuet tuulihousut. No Robbarista miestenmalli kuminauhavyötäröllä, ihan sama miltä jalassa näyttää kuhan ne pysyy jalassa ja ei purista :D
Samalla piti ostaa uuet vähä siistimmät kengät, (viime viikolla ostin uuet lenkkarit ku vanhat jo vähän turhan kävellyt, jalat kipeyty liiaksi :/ ) ku ne kahet mitä ns joka pvä käytössä ku helppo laittaa jalkaa ja semmoset vähä "siistimmät" ainaki ollu joskus, alkaa olla niin rönttäset kans ja se että haistan itse oman sukkajamin ihan vaan kävellessä tai autoa ajaessa ni huh.. :s
Siskoni synttärikekkerit huomenna ja siit baariinki pitäs mennä, joten vähä siistimpää tarvis päälle. No meillä kevät ja kesä aika juhlapainotteista ni ostin sitte huomista varten (ja näin ollen myös tulevaa kevättä varten) vähä juhlavamman paidan ja uuet mammalegginsit (2kpl jo omistan, mut ne koko ajan pesussa :D ) ja sisko tahtoi että ostan semmosen ohkasen vyön toho tissien alle vähä korostamaa mahaa ja tuomaa muotoa sille paidalle (otin reilua kokoa ja ilman vyötä se vaan roikkuu päällä)..
Ostin myös mama-malliston takin ja sen kanssa meniki kauan pohtia että joo vai ei. Ku tuntuu niin vaikeelta tehä päätöksiä ja ettei menis rahat hukkaa.. no okei, takki maksoi 40e. L-koko, alle mahtuu huppari ja takki menee kiinni vielä, no kohta alkaa kelit lämpee niin kovin että takkia ei tartte pitää kiinni, mutta kuhan nyt joku takki päällä ku kauppaanki menee esim. Ja takki menee myös sitte syksylläkin synnytyksen jälkeen. Semmonen vähän siistimpi takki, esim kun lähtee kauppaan tai juhliin tai ulos syömään ym, muualle ku lenkille tai pihapeleihin. Takki semmonen parka-mallinen, mutta ei kumminka liian pitkä tälläselle tuumahaaralle. Mulla olemassaan parka-mallin TOPPAtakki (hitusen lämmin jo näillä keleillä) ja semmonen pikkusen sporttisempi välikausi/tuulitakki. Ja se mene enää kunnolla kiinni, tai menee joo, mut kädet ei meinaa mahtua taskuun sit, saati tavaroita taskuun :D eli oli tarvetta oikeesti siistimmälle takille. Mun piti kauan perustella itselleni miksi saisin luvan ostaa tuon takin, nyt se on ostettu ja piste.
Kalliiks tulee jo tää odotusaika. :)
Miä kyllä aika vähän oon viime vuosina itseeni panostanu, sillon tällön tarpeellista vaatetta ostanut.
Toinen, siis kauhee..
miä vaikka ihan ummikko näis vauvajutuissa ni miä oisin varmaa raivoamalla vaatinu saada tietää mistä on kyse.
kyse on kumminki susta ja sun vauvan terveydestä, ei lääkäreistä tai lääkäreiden lapsista. Miettisvät omalle kohdalle haluaako pimitettävän tommosia juttuja.
Annnika jos käyt täällä kääntyilemässä niin kerrohan miten teillä menee? :)