Maaliskuun mutinat

Jaahas? En kyllä oo täyttäny sairaalaan esitietolomaketta.. enkä kyllä muista olenko sellaista viime raskaudessakaan täyttänyt :woot: En ainakaan missään netissä oo täytelly, sen kyllä muistan.
 
Lolamon: kerro mulle minkä merkkinen teiän tuuletin on mihin saa asetettua lämpötilan? Mun on pakko käyä ostamassa ennen kesää ennenkö kaikki viiään nenän eestä :D

Noo se on vähä niiku semmonen pyörillä kulkeva ilmalämpöpumppu. :) ilmastointikone ja kotona meiän kesken tuuletin :D
Oisko Matsui merkkinen (voi olla että muistan väärin, jotaa 300-400e luokkaa maksoi) ja Gigantista -13 kesällä hankittuna. En oo tosta niin varma, ku se oli muuttanu meille sillä aikaa ihan salaa ku olin töissä. :D se pitää aika kovaa hurinaa, mut kaikkeen tottuu. Illalla siihen nukahtaa ku tottunu kuuntelee sitä, telkkaria jos kahtoo ni joutuu aika kovalle volumet laittaa etenki jos suomalaista katot.. :D

Mulla sokerirasitus ohjeessa oli että 12h syömättä ja juomatta. Jos pakko, niin puol lasia vettä saa nauttia paaston aikana, ei enempiä.
Kun oli testi aloitettu ja litku juotu ohjeena oli : EI SAA juoda, EI syödä EIKÄ poistua rakennuksesta ulos...
Eihän toi ois ollu niin ilkee olla jos ois saanu juua jotain siellä ollessaan. Iisisti se meni se rasitus kyllä sillon mutta kyl se 14h (sehän siitä yhteensä ajaksi tulee ku vielä 2h syömättä ja juomatta labrassa, ja ei en laskenu sitä sokerilitkua ruuaksi tai juomaksi, ei se mun janoa vieny pois) on aika hc olla raskaana ja paastota. :D ja sillon, sillon olin viikolla 16 vissii jos sitäkään... o_O
Nyt olis toinen tän kuun lopussa kaiketi ja sitä odotellessa. Nykyää eritavalla jano ja nälkä ja öisin ku käy pissillä ni aina juo janon pois tai lähes pois samalla reissulla.
 
Täälläki ekal kerralla neuvolast sai sen esitietolomakkeen joka vietii keskussairaalaan ultraan mennessä mukana.. Siin kysyttii tietty perustietoja ja toiveita synnytyksestä
 
Jotain piti täytellä netissä, mikä lie Carean palvelu se olikaan. Kyseltiin toivottuja synnytykseenkin liittyviä juttuja, joihin en osannut vastata mitään kun en tiennyt mitä ne tarkoittaa. Mutta käsitin että sitä voi käydä sitten myöhemmin vielä täydentämässä ja muokkaamassa jos on tarvetta. Ohjeet sinne taisi tulla ekan ultran kutsun mukana.
 
Itte joutuin taas täyttää sen i-panan sähköisen esitietolomakkeen...(esitietolomake.fi ja salasanan sain neukusta) Kyseltiin tosiaan synnytys toiveista..monesko raskaus..muksujen tiiot..millä viikoilla ja miten syntyneet..lähiomaisen tiiot...suvun perinnölliset sairaudet yms...Nii ja ihan painoa ja pituutta myöten :D ..Onneksi suurinosa tiedoista löytyi äitiyskortista...
 
Eiku joo, Jebsu, totta. Neuvolasta saatiin ne laput missä oli ohjeet Carean sivuille (piti nettitunnuksil joo kirjaututa) missä piti täyttää ne esitiedot äippäpolille ennen ekaa ultraa.. :) aevan!
 
ööö.. siis onko näitä esitietolomake-juttuja tullu pk-seudulla, Vantaalla? Muistan kyllä että ekassa raskaudessa kyseltiin lähisukulaisten sairaudet jne. mutta en itse niitä mihinkään täytelly, vaan neuvolatäti näppäili koneelle ne.
 
Hihh kyllä me reissuun lähdettiin ja oli niiiiiiin ihanaaaa että on se suositeltava peloista huolimatta kaikille :hello2
 
Takaisin
Top