Maaliskuun mutinat

Yomanda

Luottohahmo langoilla
Heinäkuunmammat 2015
Linnut laulaa ja aurinko paistaa :) .. Nukuin viime yönä vissii kaks tuntii mut ei haittaa ku on niin loisto ilma ja kevät tulossa..
 
On se vaan ihana mennä kevättä kohti mahan kanssa, jotenkin tuntuu kun normaalistikkin oottaa aina kesän tuloa niin sekin tuntuu nyt vielä miljoona kertaa paremmalta.. jos ei vaan tuu hirvee hellekesä :wink eikä tarvi sitte ison mahan kanssa liukastella tuolla! eikä lähtä synnärille -30 pakkasessa
 
Uhhuh, tääl on harmaata ja pilvistä mt plussaa. Selkä kipee mut onnellinen. Oli eilen nuorimmaisen napanuoran synnytyksessä leikannut ystävä miehensä kanssa kylässä ja lähtivät vasta ennen 11 illalla :Heartred
Mä niin tarvitsin sitä! nyt tuli hinku järjestää jonkin sortin illanistujaiset parill kivalle tuttavalle.. syötäis ja juteltais ja pelattais jotain ==)
 
Mä oon ollut viime päivät tai ehkä jo viikot koko ajan ihan kuoleman väsynyt. Mitäs sitten tein viime yönä. Heräsin joskus aamuyöstä ku mies tuli nukkuun enkä enää saanut unta. Huono olo. Kuuteen asti pyörin ja sit nousin tekeen puuroa, josta tuli pahaa ja tuli hetkeks enemmän paha olo. (on se ärsyttävää, ku jopa puuro närästää) Sain sit pari tuntia viel nukuttua, mut varmaan taas tää päivä menee sumussa.
 
Illanistujaiset olis kyllä kivat. Meillä vaan varmaan tällä menolla kestää ennen ku saadaan koti muuton jäljiltä ees jonkinnoiseen kuntoon. Varsinkin ku mies ei suostu käsittämään, et jotkut kalusteet on ihan liian isoja tänne. Ärrinmurrin.

Ehkä siis mieluiten illanistujaiset, jotka joku muu järjestää :) Ei vaan oikeen kukaan ystävä asu enää täällä päin.
 
Täällä kans tavallista ja rauhallista mikä vaan hyvä. Vähän aamulla tuntui painetta mahassa, mut se vissiin kuuluu asiaan. Pienen liikkeitä en oo vielä tänään tuntenut ja se vähän huolestuttaa...
 
Ei vaan saa nukuttua. Ärsyttävääääää. :/ ja yllätyksenä pahoinvointi tullut takaisin(?) Kolmena päivänä taas oksentanut. Mitenhä se nyt takasi tuli sit :eek:
 
Miulla kans tullu pahoinvointi takasin! Tai aika helpolla oon sen osalta päässytkin, kun oon nyt vast joutunu aamuisin muutaman kerran oksentamaan...
 
Pahoinvointi saattaa hyvinki tulla takas ja vaivata loppuun asti :sad001 Ystävä oksensi vielä kun synnyttämään oli lähdössä...Normaalia siis, mutta toivottavasti helpottaa äkkiä!
 
Miulle lääkäri nii sano neuvolas et jos ei o enää pahoinvointii ni ei se tuu takas, en sit viittiny sanoo et tuntuu muilleki tulleen :wink
Joo kaikki illanistujaiset ja muut kyllä kummasti aina piristää ku saa jutella yms. Täs kuussa ite lähös reissuun Prahaan parin ystävän kans ni pääsee tuulettaa ajatuksii :)
Jospa siel sais nukuttuu ku nyt menee yöt pyöries, ei o kiva olla reissus jos ei pysty nukkuu, zombina siel sit kato nähtävyyksii yms.
 
Miä viime viikonloppuna olin porukoilla kaks yötä ja nukuin niiin makoisasti että! Kotona sitä nukkumaan käymistä jotenki pitkittää ja pitkittää ku ei halua alkaa siihen pyörimisrumbaan vaikka nukahdettuani kyl nukun hyvin. Mut jotenki se nukkumaankäyminen olevinaa stressaa :D
Mutta uskon että Prahassa se uni tulee ihan hyvin ku poissa kotoa vähä tuulettuus :wink

Hassua, nyt on jo maaliskuu! Kovaa vauhtia kevättä kohti mennää, jeee. :) kohta voi alkaa suunnittelee kasvihuoneen alustavia rakennuspiirustuksia ;D lauta tohon ja toinen tohon.

Minust on ihanaa järjestää juhlia ja illanistujaisia (saan niistä stressiä mut siitä stressistä nautin ku tahallee sen haluan itelleni aiheuttaa, hyvää ressiä) ja seuraavat istujaiset tuleeki olemaan tän kuukauden lopulla, Miikkarin vaatekutsut.. :p en niistä itse vaatteista oo NIIN kiinnostunu vielä ku niin hintavia, mutta haluan päästä suunnittelee tarjottavia ja leipomaa herkkuja.. :p en malta odottaa!

Eilen kaveripariskunnan 30+30 juhlissa lupasin rouvalle tehä lahjaksi hyydytetyn juustokakun ku muuta lahjaa en keksinyt. :) toiselle kaverille lupasin opetella Amerikkalaisen juustokakun valmistuksen ja kutsua hänet syömään. Kevät tulee! :p

Edit. En siis itse ole lähdössä Prahaan, heitin ton Yomandalle vaikka huonosti artikuloituna :D
 
Muokattu viimeksi:
Täällä mennään taas päivä kerrallaan. Mahdollisuudet pienen selviytyä ovat todella huonot, koska keuhkot eivät ole kehittyneet ja koska lapsivettä ei ole ne eivät kehity. Ensi maanantaina taas uusi aika äitiyspolille, sitten taas katsotaan miten jatko jos sinne asti päästään.
 
Neuvolasta hyvät uutiset. Hemppakin hyvissä lukemissa ilman lisärautaa (135) ja kaikki muutenki vallan mallillaan.
 
Voi Annnika, toi on ihan kauheeta :sad001, ei voi oikeen muuta sanoo kun et toivotaan et kaikki kuitenki menis vielä hyvin ja pikkunen kasvais normaalisti ja jaksais taistella :Heartred. Oletko vielä siel osastolla?
 
Voi Annnika, surettaa sinun tilanne. Olisipa hienoa kuulla hyviä uutisia sieltäkin suunnalta, jospa maanantai toisi hyviä uutisia!

Maaliskuu alkaa minulla jotenkin toiveikkaista merkeissä. Flunssa tuntuu menneen ohi, ja lomaviikko alkaa olla lusittu, huomenna ultra ja keskiviikkona takaisin työn touhuun. Näissä parissa viikossa kun olen ollut poissa työpaikalta, on mahakin kasvanut aikalailla.. Ihmettelen jos ei loputkin työtoverit ja asiakkaat jo huomaa että jotain odotellaan. Jännä nähdä reaktiot.
 
Voi Annnika, toi on ihan kauheeta :sad001, ei voi oikeen muuta sanoo kun et toivotaan et kaikki kuitenki menis vielä hyvin ja pikkunen kasvais normaalisti ja jaksais taistella :Heartred. Oletko vielä siel osastolla?
En oo, jouduin silloin 11.päivä ja olin viikon, ja noin viikko sitten yhden yön. Ei ne osastollakaan voi oikein tehdä mitään.
 
Mulla hb niin alhainen 103, se ei ole koskaan sitä ollut. Mä voisin nukkua vain kokoajan. Mä tahdon mun hyvän hb:n takaisin kiitos. Rautaa vedetään urakalla nyt. Mulla aina ollut hyvä hb. Jos olo pahenee pakko mennä lääkäriin.
Tietääkö kukaan voiko raskauden aikana tiputtaa verta, jos matala hb.?
Enää 4 päivää töitä sitten alkaa vuosilomat 43 pvä ja sitten alkaa varhennettu mammaloma.
 
Annika luulen et me kaikki toivotaan et osattais sanoo oikeet sanat tai tehdä jotain taikoja niin että kaikki menis hyvin.
Toivotaan täysillä sitä ihmettä.
Nyt on kuitenkin 2vk kulunut lisää, muutama viikko vielä ja vauvalla on mahdollisuudet selvitä. Nuorimmat selvinneet on 23viikolla syntyneitä. Yritetään uskoa siihen et vauva selvii siellä kohdussa vielä viikkoja :Heartred
 
Takaisin
Top