Maaliskuun mutinat

Ymmärsinköhän nyt tuon sitten väärin mutta ihan ku olis tarkottanu että vielä olis juotava.. No en tiiä. Nyt alkaa vaan väsyttää ja päätä särkeä..
 
Juu litku juuaan vaa kerran sen ekan verikokeen jälkee.. Sit mittaillaa niil kokeilla sokereita tunnin välein
 
Nyt vaan litkun juotua törötettää paikallaan ja EI SAA juoda tai syödä..tunnin kuluttua otetaan verikokeet ja taas törötettään juomatta/syömättä tunti ja viimeset verikokeet...Sitten saa ja kannattaa syödä ja/tai juoda jottain ennenku lähtee liikenteeseen...Kokemusta!
 
Mutkin viimein kommennettiin sokerirasitukseen, tai siis kehoitettiin. Myöhemmin näköjään kun Suomessa, oliskohan nyt pariin kolmeen viikkoon sen laittaneet mulle. Vähän tylsältä hommalta vaikuttaa, jos pitää vaan olla ja odottaa. Oliskohan sittenki pitäny sanoo, että antaa olla :D
 
Kannattaa ottaa lukemista, käsitöiyä tai joku laite räpellettäväksi mukaan, niin se pari tuntia menee nopeasti. Mä sain juoda lasin vettä/tunti.
 
Tarkennus vielä eli niitten verikokeiden välillä sai juoda aina lasillisen. Kävin Huslab:issa. Paaston aikana sai kostuttaa suuta vedellä, mutta ei juoda.
 
Kylläpäs ne joissakin terveyskeskuksissa hifistelee, vois kysyä heiltä et no miten toi hampaiden pesu kun tahnaa menee väkisillä syljen mukana elimistöön :D järki kannattaa pitää päässä, jos tuntuu että ei kykene olemaan ilman lasillista vettä niin juo se lasi vettä :) ei sitä desitolkulla tartte lipittää :P
 
No vettä ei sen takia saa juoda enempää kuin lasin että se muuttaa veriarvoja ja tosiaan paaston jälkeen saa kaikkien ohjeistuksien mukaan aamulla juoda Ennen verikoetta.. mutta ei tuon sokerirasituskokeen aikana kyl pitäs saada juoda mitään koska se taasen vaikuttaa tuloksiin.
 
Tarkennus vielä eli niitten verikokeiden välillä sai juoda aina lasillisen. Kävin Huslab:issa. Paaston aikana sai kostuttaa suuta vedellä, mutta ei juoda.
Huslabin ohjeessa netissä lukee että vettä saa juoda paaston aikana sekä verikokeen aikana.
 
Minulle oli ohje että paaston aikana saa juoda lasillisen ja näyttenottaja sanoi että ei saa syödä eikö juoda näytteiden välissä.
 
Neuvolasta antoi ohjeen, että ei saa kuin suuta kostuttaa ja labrassa sain luvan juoda kokeiden välillä.
 
Ootteko täyttäneet sen esitietolomakkeen sairaalaan?
Sain viimeeks jotkut tunnukset ja netissä pitäis täyttää.
Mul on toinen sokerir. Parin viikon päästä. Yök.
 
Ai nii
Aubrey täälläkin menee niin et jos on alle tietyn iän ,normasli painoinen eikä painos tuu liikaa eikä pissassa oo häikkää niin testiin ei mennä ollenkaan tai sit vasta 28(?) viikolla.
 
Ootteko täyttäneet sen esitietolomakkeen sairaalaan?
Sain viimeeks jotkut tunnukset ja netissä pitäis täyttää.
Mul on toinen sokerir. Parin viikon päästä. Yök.
Just kuulin, että ens neuvolassa saan tunnarit ja pääsen täytteleen! Ipana-niminen palvelu tais olla ainakin täällä :) Viimeeks täytin hyvissä ajoin ja siellähän oli virhe...mun veriryhmä nimittäin, kantsii tarkistaa ja täyttää siis ajatuksella!
 
Mulle lähetettiin esitietolomake kotiin jo ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä, ja se jätettiin sairaalaan kun oli nt- ultra.
 
Takaisin
Top