Maaliskuisia mietintöjä

Kyllä se imurointi sitten taas maistuukin kun siihen luvan saa:happy118..mutta onhan se totta että elämän perusjuttuja kaipaa aika nopeesti jos ne pois otetaan! jaksamista!

Ok. Tämä viides viikko saikulla.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

No se selittää. Kelasta pitäisi tulla sulle laskelma, paljonko ja miltä ajalta sairaspäivärahaa maksetaan.

Mitä tämmönen flunssanen rampa, jonka täytyy vältellä kaikkea mikä aiheuttaa supistelua, vois touhuta tuolla pihalla!?:confused:

Huudella ohikulkijoille positiivisiä kommentteja? laskea muuttolintuja? äänittää ulkoilmaa ja tehdä kuunnelman: "ramman keväinen päiväkirja"..?

Täällä mun nurkilla ku niitä ohikulkijoita eijjoo ku asutaan "perukassa" ;)

Lyyti mulla on useina päivinä vähän sama ongelma, ulkona hieno ilma ja haluais olla siellä mut just supistusten ja muun takia ei voi hirveesti tehä siellä mitään.
Mies ehdotti et otan tuolin tohon pihalle, istun auringossa ja tilaan pitsan siihen (?!) Kuulema niin se ite tekis.

Eikös tuolla ulkona oo jo melkeen auringonottokelit? Masu kuperana pintana ottais varmaan nopeesti väriä :D

Mie ootan kans auringonotto kelejä.. Sais arvetki vaalentumishoitoa! No ootan lämpimimpiä kelejä ja sit meen ringit jalas partsille pylly kohti aurinkoo! Näin ilmotin miehelleki eile.. :rolleyes: Ku ollaan nii ylhäällä ja vastapää naapureit ei oo :grin

Mä en oikeen tykkää vaan makoilla auringossa varsinkin kun se on ihan turhaa tällä pigmentillä, mutta mä ootan sitä että pääsee puuskuttaan lenkille auringonpaisteeseen shortseissa ja pihalle eväsretkelle tai tekeen kaikkea muuta kivaa ja kesästä!

Mullei oikeen taho se aika kulua vaan istua ja tollottaa..ootan auringon paistetta ja vaunulenkkejä ja nurmikon leikkuuta! :) nyt on vähä semmonen tyhmä aika ku ei oikeen oo muutenkaa mitää tekemistä tuolla pihalla ja ku ei sinne lenkillekkää kylene!

Mut voishan siinä auringonpaisteessa vaikka lukea, neuloa, virkata tai tehä jotain muuta rauhallisempaa mitä nytkin olis helppo tehä?

Huomenna leivon kakut töihin. 2 x juustokakku (ripottelen niihin marjoja päälle) ja 2 x kinuskikissan pätkis-kuivakakku. Hain kaupasta kasan tuorejuustoa, kermaa, suklaata, voita... 50 € paloi siinä! No, kaksi juhlaa tosiaan kerralla eli äippikset ja 10 v talossa et eihän se tee kun 25 € per aihe :)

Kappas mulla on tasan 2kk! Mäki voisin pyöräyttää vaihteeks mustikkapiirakan. Viimeks eilen tein ja täällä lappas niin paljon porukkaa vauvaa ihastelemassa ettei emäntä itse saanut muruakaan. Eli nyt jos leivon ni saan koko piirakan itelleni! Pitää vielä nauttia näistä mahdollisuuksista ennen tiistain sokerirasitusta ja mahdollista tuomiota :rolleyes:

Nii vois, mut ehkei nii pitkiä aikoja kehtaa yhessä kohti olla ennenkö on tää flunssa selätetty. :) täällä tasan kaks kuukautta laskettuun aikaan!!! :) lähellä mutta silti vielä niin kaukana!! :) :)

Esikoisen juhlat juhlittu. Hitsi, että olikin rankkaa. Nyt on ihana rauha kotona. Illan aion vaan olla ja neuloa. Mies saa laittaa lapset unille. Ja huomenna huilataan kans.

Ootteko muuten huomannu, et tiistaina on jo huhtikuu?? Mihin tää aika katoaa... Vastahan sitä plussattiin :)

Takaisin