Maaliskuisia mietintöjä

Niin rankka päivä takana, aamulla 2 h ulkona, 50 min spinniä, koko loppupäivä miehen äidillä kahden tuholaisen kanssa ja sitten kotiin 19 aikaan ja suoraan tekemään kahta makaronilaatikkoa - niin puhki!!!
Jalkoja ihan pakottaa!! :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Eipä ollut spinning enää mikään laji helpommaista päästä :-D ? Mulla ainaki vatsa paino välillä niin, että mietin pitääkö kesken tunnin käydä pissalla 8)
 
Olipa mukava ilta ystävien kanssa. Ruoka oli hyvää (mutta kallista) ja olen vieläkin ihan ähky! Naurettiin ihan hulluna ja vatsat kippurassa (juu se on vaikeaa) ja ei kyllä yhtään häirinnyt olla selvin päin! Ystävät ottivat viintä ja drinksuja eikä mua edes harmittanut! Nyt bussissa menossa kotiin, pyörä odottaa lähikaupan pihassa (toivottavasti)! Oma leveä lämmin sänky odottaa ainutta nukkujaansa ensi yöksi, ah ihanuutta! Taidan ottaa kuitenkin Rennien viereeni, ehkä jopa suuhuni :eek:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Olipa mukava ilta ystävien kanssa. Ruoka oli hyvää (mutta kallista) ja olen vieläkin ihan ähky! Naurettiin ihan hulluna ja vatsat kippurassa (juu se on vaikeaa) ja ei kyllä yhtään häirinnyt olla selvin päin! Ystävät ottivat viintä ja drinksuja eikä mua edes harmittanut! Nyt bussissa menossa kotiin, pyörä odottaa lähikaupan pihassa (toivottavasti)! Oma leveä lämmin sänky odottaa ainutta nukkujaansa ensi yöksi, ah ihanuutta! Taidan ottaa kuitenkin Rennien viereeni, ehkä jopa suuhuni :eek:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pikkumies päätti jo tunti sitten että enää ei nukuta!taidan tempasta peiton ja painella sohvalle kahvikupin kera nauttimaan rauhallisesta aamusta ja jatkaa siinä unia jos nukuttaa. :)
 
Hoooh, parintunninvälein pukenut navettavaatteet ja saappaat ja lompsinut kätilövalmiudessa tarkastamaan karitsointitilannetta- eikä vieläkääääään mitään:BangHead.
Että ei se yksi yöllinen vessareissu tunnu nyt kovinkaan pahalta:wink. mutta onneksi motivaatio auttaa jaksamaan näissä odotusasioissa(eiköso_O??)! Ehkä tänään.. ONNEKSI on vapaata!!!!
 
Lambi, toi on varmaan tosi mielenkiintoista! Mutta itseä kauhistuttais tässä tilanteessa joutua valvottamaan itseään vielä enemmän kuin keho tekee muutenkin... Mut ehkä sitten kun lepäät niin tuon touhuamisen jälkeen lepäät kunnolla :) tsemppiä kätilön tehtäviin :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Millonhan sitä älyis et vauva on oikeasti tulossa. Et kohta se kuuluu arkeen. Näin äsken jo hetkellisen kauhukuvan siitä kuinka unohan sen synnärille :oops:
 
Mitä lähemmäs mennään sitä enemmän mua jännittää kaikki. . Se pirun synnytys, muistanko ottaa kaikki mukaan, ehdinkö tekee kaiken ennen sitä. . Osaanko ees hoitaa sitä vauvaa, oonko hyvä äiti. . (Kuulostaapa lupaavalta :-D) mutta kaikkee sitä epävarmuuksissaan miettii
 
Totta, mua jännittää että unohanko että se kuuluu kalustoon! :eek: oon tyytyväinen että laskettuun aikaan on vielä kaks kuukautta ja mullon aikaa "valmistautua" myös sillä henkisellä puolella! Oon yrittäny miestä valmistaa että kohta ei ollakkaa enää kaksin, eikä nukutakkaa enää kahestaa vaan on kolmas pikku tuhisija ja että sit mennään sen pienimmäisen ehoilla. Tosiasiassa oon tainnu valmistaa vaan itteeni siihen tulevaan :rolleyes: mua myös huolettaa saanko ollenkaa omaa aikaa ja oonko minä meistä sit se joka on aina kotona ja mies jatkaa oman elämän elämistä niinkö tähänki asti.
 
Mua ei jännitä vielä mikään. Pieni jännitys ehkä olisi ihan paikallaankin niin tulisi ehkä paremmin valmistauduttua. Nyt vähä sellainen kyl mää tästäkin jotenkin luovin läpitte -fiilis.
 
Minä myös huomaan ajattelevani, että sitten kesällä luen dekkareita auringonpaisteessa ja pyöräilen kaupungille torille jäätelölle. Öööö, luen varmaan, mikäli siihen tulee mahdollisuus, mutta en varmaankaan yksinäni pyöräile 10km kovinkaan usein hellepäivien aikana... Jännää...
 
Mua ei se vauva-arki jännitä ja suunnittelen sujuvasti kesää niin että vauva on koko ajan kuvioissa mukana. Mua jännittää vaan tää viimenen kuukausi ja synnytys. Toivoisin et tää ois nopeesti ohi.

Ens viikon lopulla lähen vauvanhäätökierrokselle ikeaan tekeen kaikki viimeset hankinnat ja sit keskitynkin vaan keräämään voimia synnytystä ja vauvaa varten.
 
(Viesti poistettu/liikaa tilitystä)
 
Last edited by a moderator:
Vaihdoinpas muuten kukkien mullat tossa pihalla ja istutettiin pojan kans rairuohot.... Ja samalla kylvin tomaatin siemenet, jot taas voi kesällä luomuilla... Ihana aurinko!!! :Heartred
 
Ihanan piristävää oli kyllä tytön kanssa ulkoilla kun aurinko paistoi! :) Kyllä se vaan aina ulkoilma tekee hyvää, vaikka vaan pihalla töllistellen ja tytön kanssa viimesiä lumikasoja tonkien :D
 
Takaisin
Top