Maaliskuisia mietintöjä

Niin se aika vaan rientää! Ajatus siitä että ei ole enää kauaa aikaa saa aikaan malttamattomuutta,outoa jännitystä ja onnea! Ja samalla sitä on vieläkin vaikea uskoa että vihdoinkin ollaan tässä elämän vaiheessa jota on kauan kauan odottanut!! Ihan friikki olo! :confused:
 
Onhan se aika hassu tunne kun tajuaa, ettei toukokuuhun oikeesti oo enää pitkää aikaa! Mullakin mammaloma alkais jo tässä kuussa ja vaikka mitä hankintojakin on vielä tekemättä :D Noh, ehkä tässä saa aikaseksi....
 
Enää 15 työpäivää + viikonloput äitiyslomaan! Mä oon jo asennoitunut et tää ei tuu enää 1.5 olemaan masussa. Sil on nyt jo niin vähän tilaa ja tuskin tulee tonne lantioon laskeutumaan niin.. No onneks saatiin lähete sinne synnytystapa-arvioon. :)
 
Meil on parisuhteenparannusviikonloppu :grin

Eli mies lähtee katsomaan talviklassikkoa ja jää sille tielleen illaksi rilluttelemaan. Mä taasen pyysin bestikseni kyläilemaan ja lähetään ekaks shoppaileen ja illalla syömään hyvin (ja paljon). Lätistään ja parannetaan maailmaa.

Ihan loistavaa!!!
 
Huomaa kyllä että kevät on tulossa kun herää siihen että on ihan valosaa ja on ite ihan hikinen! Voi kunpa tää kevät menis nopeesti ja tulis hyvä kesä :) Viimekesä oli niin ihana, että toivottavasti tulis toinen samanlainen heti perään!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä sain aamupäivän ratoksi raivattua kauan kaivattua tilaa lastenhuoneen kaappiin, kasasin vaateritiläkori-systeemin ja laitoin vielä pesemättömät vauvan vaatteet sinne. Jee! Nyt ne sieltä raivatut tavarat vaan on vielä paikassa X, eli nyt esikoisen sängyn alla (laatikolliset vauvatavaroita = leluja, kirjoja yms) ja muutama maalitonkka odottaa eteisessä kantajaa roskiin/varastoon.. Nyt olenkin sit jo ihan loppu! Ainiin, siivosinhan mä omat alusvaatelaatikotkin. Sopimattomia rintsikoita ja hepeneitä iso kassillinen roskiin vietäväksi. Ikään kuin koskaan sellasia enää käyttäisin :wink Ja ne alusvaatteet jotka kuuluvat kategoriaan "kyllä mä vielä joskus mahdun näihin stringeihin" - lähtee nyt hyvin vikkelään ilahduttamaan kaatopaikan lokkeja :grin Tytär on sen verran nuhainen ettei varmaan päästä ulos tänään ollenkaan joten sisällä menee tämäkin kaunis kevätpäivä. Harmi, koska perheen isä on töissä ja seinät kaatuu nyt jo päälle. Olisin halunnut käydä retkellä läheisessä ostoskeskuksessa ihailemassa vauvatavaroita... Uusi hoitolaukku ja tuttipulloja yms olis ollut hankintalistalla. Mutta jää nyt väliin!
 
Onpa harmi Aretha, mulla on vaan hyviä kokemuksia ja se on ainoo paikka mistä löydän oikeesti sopivia alusvaatteita ja bikineitä niin siks helposti aina suosittelen sitä. Changella on kyllä välillä yli-innokkaita myyjiä mutta voihan sitä sanoa että shoppailee mieluummin omin päin niin saa rauhassa sovittaa omasta mielestä sopivan koon!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mäkin huomaan innostuvani ilmojen keväisestä tunnusta. Olen syksy ja talvi-ihminen ja pakkasten jälkeen plussakelit tuntui ankealta että tässäkö tää talvi muka oli. Mutta kyllä toi aurinko vaan tuntuu ihanalta. Ja tinttien lisääntyvä sirputus.

Ja kun en mä enää rinteeseenkään uskaltaisi niin sama se sitten jos lumet sulaa :)
 
Aretha hyvä että löyty uikkarit! Mä löysin yhet aika edulliset imetysliivit sokoselta! Olin kans tosi yllättyny kun yleensä loppuu aina koot kesken, mut nyt löyty kerrankin edullisesti ihan sopivat liivit. Mulla on nyt siis kahet kaarituelliset ja yhet ilman tukia. Eiköhän niillä pärjää?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu mä oon kans pihistelly noiden äitiysvaatteiden kanssa kun oikeestaan vaan housuille on ollu tarvetta ja kaupoissa ei oo mikään oikeen miellyttäny silmää. On kyllä tosi surkeet valikoimat melkeenpä kaupasta ja kaupungista riippumatta. Nekin vähät äitiysvaatteet mitä oon hankkinu on kirpparilta. Housuistakaan ei oo tarvinnu maksaa kun 5-8€. Onneks on kuitenkin käyny niin hyvä tuuri että melkeen kaikki omat vaatteet mahtuu edelleen päälle! Voi olla että olisin muuten vähän turhautunu noiden äitiysvastevalikoimien kanssa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top