Maaliskuisia mietintöjä

Kiitos :) Juu tuskin sitä kukaan enää ehtii napata mun nenän edestä!

Mun on kyllä pakko sanoo että niin paljon kun roikunkin täällä foorumilla niin tiettyjen nimimerkkien takana olevat kirjottelijat menee mulla usein sekasin. Esimerkiks just Röppö ja Neljän suora, Lucy ja Mimii, Lyyti ja Lälly... Osa juttujen perusteella, osa nimimerkkien ja osa vaan jonkun ihmeellisen oman aivokiemuran takia!
 
Mua taas hämää sun vaihtuva avatar :grin! Täytyis varmaan itsekin jaksaa ladata joku kivempi kuva, että sais edes hieman persoonaa tähän nettiminään.
 
Sen on vähän tarkotuskin hämätä :D en halunnu leimautua yhen kuvan perusteella! Varmaan se taas muuttuu kun vauva syntyy, en tiiä :)
 
Mä melkeen arvasi.... olisin sanonu et harmaat :) Mut siis onnea leikkimatosta!!!! se on super söpö :wink
 
Meinaatteko muuten jakaa täällä meidän kaikkien kesken kuvia vauvasta? Mulle tää foorumi on ainakin ollut niin suurena osana raskautta, et melkein tekis mieli sit laittaa nyytistä kuvaa. Ja sit oon miettiny sitäkin, että onkohan täällä enää ketään juttelemassa kun meillä on pienokaiset ja aika luonnollisestiki sen myötä hieman kortilla. Itse tuskin pystyn vieroittumaan, koska täällä tulee kuitenkin päivittäin käytyä, vaikka en niin ahkerasti kirjoittelekaan :)
 
Ite oon kyl ajatellu laittaa kuvan :) Ja pyrin juttelemaan jatkossakin täällä, vaikken ehkä niin usein ku nyt :wink Mut mahdollisuuksien mukaan..
 
Maaliskuun viimisen päivän kunniaksi tein viimisen työpäivän ja sain postissa ilmoituksen äitiyspakkauksen saapumisesta! Huomenna se sitten haetaan ja saan viimein hypistellä niitä pieniäkin vaatteita.
 
Kyllä mä varmaan ainakin voin teidän kanssa jakaa kuvan meidän kääröstä aikanaan :) Ja ihan varmasti jatkan juttelua synnytyksen jälkeenkin! Eihän tätä voi enää lopettaa :)
 
Jotenki on vaikee kuvitella ees et "hylkäis" tän foorumin synnytyksen myötä. Jotenki tää on kuitenki nyt ollu osana jokapäiväistä elämää, vaikka en joka päivä välttämättä oo mitää kirjottanutkaan. Tääl on kuitenki semmonen tunne, et kuulun joukkoon. Ja varmasti tuun jakaan kuvan Pikkuihmeestä jossain vaiheessa sitten.
 
kai tänne uskaltaa kuvan pikkusesta laittaa :) usein tulee seurattuu juttuja vaikkei ite hirveesti kirjottelekaa-alussa ei ees uskaltanu kirjottaa mitään :rolleyes:
 
Mä ainakin pyrin kirjottelee täällä sen, mitä ehtii sit ku vauva on syntynyt. :) Ja uskon et tulee joku kuvakin pienestä laitettua. :)
 
Tehtiin tänään tarjous yhdestä kivasta, vähän nykyistä isommasta asunnosta. Samalla pyydettiin nykyisestä arvio pariltakin välittäjältä. Molemmat niistä ainakin vakuuttelivat että tälläinen asunto pitäisi mennä nopeasti kaupaksi. Mutta toisaalta, siitä kämpästä mitä havitellaan on kuulemma myös kaksi muuta tarjousta vetämässä meidän lisäksi. Eikä aiota lähteä summilla nokittamaan ja jos ei nyt tota saada niin ei varmaan laiteta vanhaakaan myyntiin eli voi olla että ihan vielä ei kannata alkaa muuttoautoja varailemaan.

Ei oo mitään syytä hötkyillä ja panikoida mutta kyllä nää tällaiset peliliikkeet aika jänniltä tuntuu :)
 
No hups, mites mää ny näin!
Oon kyllä niin kuitti kaikesta mahdollisesta ettei oo kauhea ihme ettei enää muista mikä kuu on :D
 
Takaisin
Top