Maaliskuisia mietintöjä

Tää ja 3 päivää niin sitten olen virallisesti äitiyslomalla :wink
Toivon että tää 2-3 vuotta ei imaise kaikkia mehuja, sitten on nimittäin vuorossa uranvalintaa! Ja ehkä töitä, jos ei heti tärppää.
Viime viikot ovat olleet raskaita, ne viikot milloin miehen tyttö on ollut täällä ollaan kaikki oltu niin kuitteja :/
Pelottaa miten tää masuvauva sopeutuu meidän porukkaan, vauva-aika on iisiä.. Eniten jännittää tän tulevankin uhma.
Nyt olen tänään pohtinut että uskaltaako sitä 3 enää alkaa väsäämään kun yhtäkkiä on tullut niin rankka vaihe.
Saattaa olla että lapset oli tässä, vauvoja tekisin vaikka kuinka mutta nää ihanat uhmat ovat niin rankkoja nyt kahdenkin lapsen kanssa.. Että :/

Olen alkanut ajattelemaan pidemmällekin, taas.
Miten päästään matkustelemaan sitten jossakin vaiheessa, miten pääsee säästämään eläkettä varten siinä 6 vuoden kuluttua, miten jossakin vaiheessa löytää taas itsensä peilistä ja saa ajatella myös itseään enemmän (siihenkään ei ole kiire, mutta jos kolmatta tehdään niin meneehän siihen aikaa enemmän).

Mie ehkä tyydyn siihen, etten saa biologista tyttöä, mutta kyllä se 2 poikaa ja 1/2 tyttö on jo onnekasta mulle :)

Onko täällä muita, jotka ovat haaveilleet toisesta tai kolmannesta ja sitten on tullut järki eteen ja on vaan joutunut nielemään faktat että tässä ne lapset oli?? :D




Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Jihuu!
Olo on kun krapulassa maratoninjuosseella, mutta EKAT KARITSAT syntyi viime yönä! sopivasti siinä iltapuolysiltä alkoi tapahtua, juuri kun mies yövuorossa, ja kaikki lapset vielä hilluu hereillä:rolleyes:-niin tyypillistä että kaikki tapahtuu yhtä aikaa..no onneksi tuo 10v osasi mennä pikkunaperon kanssa nukkumaan, sain hyvillä mielin autella..oli meinaan neloset aika solmussa tulossa, ja mammalla heikot supistukset (koko joukko olis kuollut ilman raakaa käsityötä:grin). no sinne yökahteen siinä vierähti varmistella pikkusten ruuansaantia jne..ei olis kyllä ollut töihinlähtijäksi tänään!
Bring it on! nyt lähti homma käyntiin:):):)
 
Ei hitsi, onpa muuten jännää aikaa tää: yksi toukovauva on jo syntynyt, osa meistä kärvistelee synnärillä, yhdelle syntyy vaan karitsoja ja toiset käy vielä töissä monta viikkoa. Mulla on vielä tällä viikolla se vika ulkomaanreissukin edessä eikä yhtään tunnu siltä, että synnytys lähestyisi. Ei juurikaan supistele, puhti lisääntyy, aloin töissäkin tyrkyttää itteäni uusiin projekteihin kun en muistanut ettei ehkä ole otollisin aika...
 
Iiiii-saaa, kyllä realismi on tullut vastaan. Mutta erityisesti tuo oma jaksaminen. En jaksa enää kolmatta raskautta ja haluan elää nautinnollista täysi järkistä aikaa tän perheen kanssa. Jotenkin tuntuu vapaalta, kun on sen päätöksen tehnyt vaikka ei ollut helppoa!
 
Meillä on ollut sellasta kissanhännänvetoa tää lapsilukuasia, et luulenpa ellei itsellä olis näitä vasta-aineita alkanut tässä raskaudessa tulla, niin mies olis vielä puhunut mut ympäri, ettei teetätetä sterilisaatiota ja tehdä sitä lopullista päätöstä. Mutta koska tää vaiva tulee olemaan aina pahempi, mitä enempi raskauksia, niin ei jää vaihtoehtoja. En halua leikkiä mahdollisen tulevan vauvan hengellä, tai viedä voimia ja lisätä stressiä perheeseen uudella haastavalla raskaudella ja mahdollisella keskoslapsella tms.

Pitää ajatella jo olemassaolevia muksuja ja omaa terveyttä. Et meidän muksut jää näihin neljään, vaikka vauvat ja lapset onkin ihania ja niitä mielellään ottasin tuvan täyteen.
 
Neljän suoralla taitaa olla sen pikkusankarin leikkauksen takia ajatukset muualla kun foorumilla...

Eikö se ollu neljän suora vai muistanko väärin?
 
Muokattu viimeksi:
Multa on menny toi ihan ohi ^ toivottavasti kaikki on siellä kuitenkin kunnossa!
 
Mulla on taas hepulipäivä: järjestelin keittiön lattialla olleista laatikoista mun kämpästä tulleet tavarat kaappeihin ja/tai päätin kierrätykseen / kellariin meneviksi. Tiskikoneessa on joku kumma lemu ja joten tiskasin käsin, leivoin kaks pellillistä pullaa. Purin futon-patjan rungon (patjaa en sentään yritä punnertaa makkarista keskenäni) ja imuroin. Lakanapyykki linkoutuu parhaillaan. Ruokakaupassa ja kirjastossa pitäis piipahtaa.

Ehkä mä sit huomenna maltan makoilla... :p
 
Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös se ollut röppö kenen pikkusankarilla on leikkaus?
 
Jep, meidän pojulla on torstaina leikkaus. Tänään just soittelin sairaalaan, et Helsingin päässä tilanne näyttää hyvältä, että leikkaus näyttäs toteutuvan. Vielä kun sais majoituksen aikaseksi. Huomenna pakkaan isommat lapset mummolaan ja keskiviikkona suuntaamme kolmisteen pääkaupunkiin.

Mä pyörin täällä pitääkseni ajatukset muualla kuin siinä leikkauksessa, mut saa nähdä kuinka ahkerasti ehdin täällä piipahdella sit kun ollaan "tositoimissa".


Mäkin oon miettinyt missä neljän suora luuraa.. mielessä pyörii jo monta ikävääkin juttua, kun toista ei ole näkynyt. (hassua sinänsä, kun ei ees oikeesti ihmistä tunne)
 
Yeah, täälläkin hepuloinnit käynnissä: kohta teen ruokaa, sitten perusteellinen siivo ja lakanoiden vaihto!
Huomenna menen haravoimaan ja siivoamaan isoa pihaa, jos saatais talo myydyksi..
Jotkut helpot kukat pitäis ostaa luomaan tunnelmaa pihalle.
Ois kyllä huippua, jos se miehen talo menis tänä kesänä!!!!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Anteeks röppö kun sekoilin! Mä vaan oletin että se oli neljän suora kun ei oo kuulunu niin pitkään aikaan :/
 
kyllä sitä vaan jotenki kiintyy näihin "nimimerkkeihin" täällä, vaikkei muuten tunnekaan :) ja jotenki jokaisesta erottaa oman persoonansa ja hymykuoppa sun kuvissa mulla katse aina ekana osuu sun ihaniin poskiin ja hymyyn :) js monesti muuten oon miettiny et minkäköhän väriset silmät sulla on :oops:
 
Siniset ne on :) Mä oon luonnostaan niin suomalaisen näkönen kun vaan voi olla. Vaalee iho, siniset silmät ja jos en värjäis hiuksia niin ne ois maantienharmaat!
 
Oon samaa mieltä kun kyfixfix :) Itseä vaan harmittaa kun on niin kiva ollu tää toukokuisten ryhmä että olis tehny monesti mieli itellä "avautua" enemmänkin kaikesta mitä raskauden aikana on mielessä ollu(esim parisuhteeseen liittyen) mutta en oo viitsinyt siksi kun en halua että tutut käy sitten lukemassa mun juttuja :sad001
Täältä sais/saa niin hyvin sitä vertaistukea! :)

Onnea muuten jo hymis leikkimatosta, eikse nyt aika selvä ole että saat sen... jos mä nyt oikein muistan että täs kuussa oli se ihana leikkimatto eniten kirjoitelleelle palkintona! :)
 
Takaisin
Top