Minäkään en puristele vaikka onkin valtavat lollot Karaisen hieman nänninpäitä kuten neuvolassa kehoitettu
Aretha: mä pistin kokonaan s-postin tauolle ensi vuoden helmikuulle saakka, oonpahan oikeesti tavoittamattomissa ja ajattelin, etten tarvitse niitä tietoja poissaoloni aikana ja palatessani mulla menis 3 viikkoa lukiessani kaikki, jotenka tää ratkaisu sopi mulle paremmin. :)
Kyllä tuo munkin sähköpostitilini tuosta sulkeutuu. Samoin annoin luvan jyrätä kaikki vanhat arkistot ja formatoida koko koneen.
Nyt oon jo kotona, hörpiskelen holitonta siideriä ja kai se täytyy mennä tuohon parvekkeelle paisteeseen fiilistelemään, että onpas mulla kerrankin mahtavan mittainen kesäloma. Ja vauva tulossa, sekin vielä!
Mäkin kävin sen verran työpaikalla vielä kääntymässä, että vein kakkua ja tyhjensin työkoneeni selaushistorian molemmista selaimista . Ihan vain varmuuden vuoksi, vaikkei siellä mitään niin kauhean salaista ollutkaan. Haikea olo tuli hieman... Mutta sain ihan itse valitsemani vauvalahjankin, Baby Björnin sitterin!
Mä en puristele, eikä maito vielä "valu", rasvaläikät jää rintsikoihin, et pientä läpitihkumista ehkä havaittavissa.. Muissa raskauksissakaan ei oo ollut sellaista ja maito noussut joka kerta ihan riittävästi ja normaalisti 3.pvnä synnytyksestä.
Mulla on kerran hiukan valunu yöllä ja aamulla maitoa et paita vähän kostu mut muuten mulla on ollu sellasta valkosta kuivahtanutta tavaraa rinnoilla. Se on ihan ku sokeria! Vähänks mä syön oikeesti liikaa karkkia jos maitoki tulee pelkkänä sokerina!
Mäkin menisin varmasti päivissä sekasin jos miehellä ei ois niin selkee viikkorytmi! Kyllä mun käsittääkseni nyt on kuitenkin perjantai kun mies lähti niin aikasin töihin tänään :)
No meillä ollaan oltu tää viikko sairaana - tai miehen tyttö, eli mies ollut ti asti kotona ;D Pitkä viikonloppu pistää vähän rytmit sekaisin..
Normaalisti mies on viikonloput kotona ja arkena töissä..
Mä oon varmaan joku fossiili, kun mulla on edelleen sellanen pieni pöytämallinen herätyskello, eikä mikään digitaalinen edes... sellanen sormin ruuvattava ja mun tuottaa aina yhtä tuskaa muistaa kääntää se
Hahaa, joo, just tänää mietin et mikäköhän päivä(määrä) tänään on. Ei toivoakaan et vois sen jostain päätellä. Sit mietin et mikäköhän viikonpäivä on. Ei toivoa siitäkään, kunnes keksin. Nyt on 32+2, eli perjantai
Mulla ollu ihan sama fiilis CranberryLips! Sitä vaikeuttaa se ettei kyl jaksas sit mihinkään lähteäkään... eilen raahauduin äidin luona käymään ja se kyl piristi, tänään en jaksanu ku kauppaan ku ei oo taas ihan paras yö takana. Sentäs maanantain perhevalmennusta voi nyt odottaa ihan hyvillä mielin kun mieskin pääsee mukaan. Siellä aiheena synnytys... tuntuu jotenkin jo vähän liian lähellä olevan, hui.
Miten muuten sellasetkin tekemiset, mistä joskus saa iloa kuten joku järjestely ja kotitouhuuminenkin tuntuu nyt ihan pakkopullalta! Aikaa olis vaan mistä energia...
Ai hitsi, kellojensiirto, tuo vuotuinen veetututksen aihe. Jospa sitä eläis noi kaksi viimeistä työpäivää talviajassa ja ottaisi pehmeän laskun kesäaikaan sitten.
No mulla kun on kielto kaikkeen tekemiseen ni on hemmetin hankala edes saada mitää piristystä. Oisin nii onnellinen jos saisin imuroida. Sit nää kipuilut ja riidat miehen kans ei paranna oloo ollenkaa ja tää makaaminen on masentanu nyt kyllä täysin
Siis mää oon luullu että mää saan tältä maaliskuulta sairasloman ajalta normaali palkan työnantajalta mut näköjään oon saanu puolet vähemmän ku normaalisti!? Miksi? Kertokaa viisaammat ku mää en ymmärrä sit yhtään! Sen kyllä tiijän et ku kela maksaa sairauspäivärahaa et se tipahtaa mut oon luullu et työnantaja maksaa kuitenki normaalisti!