Mä tunnen itteni ja tiiän et tommonen jäis alkuinnostuksen jälkeen kesken niin en viiti ees alottaa
No voi olla, että jää täälläkin kesken
Mut kokeillaan.
En tiedä et uskaltaako sitä vielä aloittaa vai vasta ultran jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tunnen itteni ja tiiän et tommonen jäis alkuinnostuksen jälkeen kesken niin en viiti ees alottaa
Mulla puolestaan on Erin Condrenin Oh Baby- pregnancy journal. On englanniksi, ihanan värikäs omaan makuun ja mukana tuli suloisia tarroja millä somistuttaa sivuja. Löytyy sivuja mihin kirjata monenlaisia juttuja ja sitten on viikottaiset sivut minne voi kirjata olotilat sun muut :) Itse aloittelin varovaisesti lyijykynällä täyttämään, mutta tuon alkuviikon episodin jälkeen en ole uskaltanut enempää koskea. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen palaan taas asiaan.
Mä en ole koskaan raaskinut tilata EC:n planneria. Pitäisiköhän nytMulla puolestaan on Erin Condrenin Oh Baby- pregnancy journal. On englanniksi, ihanan värikäs omaan makuun ja mukana tuli suloisia tarroja millä somistuttaa sivuja. Löytyy sivuja mihin kirjata monenlaisia juttuja ja sitten on viikottaiset sivut minne voi kirjata olotilat sun muut :) Itse aloittelin varovaisesti lyijykynällä täyttämään, mutta tuon alkuviikon episodin jälkeen en ole uskaltanut enempää koskea. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen palaan taas asiaan.
Mulla puolestaan on Erin Condrenin Oh Baby- pregnancy journal. On englanniksi, ihanan värikäs omaan makuun ja mukana tuli suloisia tarroja millä somistuttaa sivuja. Löytyy sivuja mihin kirjata monenlaisia juttuja ja sitten on viikottaiset sivut minne voi kirjata olotilat sun muut :) Itse aloittelin varovaisesti lyijykynällä täyttämään, mutta tuon alkuviikon episodin jälkeen en ole uskaltanut enempää koskea. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen palaan taas asiaan.
Mä tykkään, mutta onhan siinä sit vähän sellaisia kohtia mille en koe niin tarvetta, esim. kuinka paljon on juonut vettä viikossa jne. Kuka sellaisia seuraa? Mutta kokonaisuutena on mun mielestä kiva.Mä en ole koskaan raaskinut tilata EC:n planneria. Pitäisiköhän nyt
Oletteko kuunnellut mitään podcasteja liittyen raskauteen? Oon ite kuunnellut vähän Sydänääniä-podcastia, mutta se käsittelee lähinnä synnytyksiä, niin oon vähän jo asioiden edellä
Apteekissa kun viimeksi kävin, niin sieltä nappasin mukaan myös sen Vauvan odotus -kirjan. Samat tiedot löytyy kyllä kaikista sovelluksista ja nettisivuilta jne, mutta ite tykkään sitäkin selailla.
Tykkäsin kovasti Hei baby podcastin ensimmäistä kaudesta, tekijät odottivat silloin esikoisiaan ja keskittyi enemmän raskauteen.
Nappasin ton saman mukaan apteekista mutta se jäi auton takapenkille joka kerta unohdan ottaa sen sieltä sisälle. Ihan mielenkiintoista tutustua siihen, jos löytyy jotain erilaista mitä ei sovelluksissa ole.
Tiesittekö muuten, että raskaana ei saisi nukkua selällään? :arghh: Sain vasta vuosi sitten kuulla kun hyvä ystävä odotti, hänelle oli sanottu neuvolassa. Mä rakastan selällään nukkumista.. Jos muistan oikein, liittyi että maha painaa isompia verisuonia..? Eli tuskin kovin paha, jos vielä tovin nukkuu selällään.
Luin samaa jostain! Se taitaa käsittää lähinnä myöhäisempiä viikkoja, mahtoiko olla niin että vasemmalla kyljellä nukkuminen on parasta sikiölleTykkäsin kovasti Hei baby podcastin ensimmäistä kaudesta, tekijät odottivat silloin esikoisiaan ja keskittyi enemmän raskauteen.
Nappasin ton saman mukaan apteekista mutta se jäi auton takapenkille joka kerta unohdan ottaa sen sieltä sisälle. Ihan mielenkiintoista tutustua siihen, jos löytyy jotain erilaista mitä ei sovelluksissa ole.
Tiesittekö muuten, että raskaana ei saisi nukkua selällään? :arghh: Sain vasta vuosi sitten kuulla kun hyvä ystävä odotti, hänelle oli sanottu neuvolassa. Mä rakastan selällään nukkumista.. Jos muistan oikein, liittyi että maha painaa isompia verisuonia..? Eli tuskin kovin paha, jos vielä tovin nukkuu selällään.
Tykkäsin kovasti Hei baby podcastin ensimmäistä kaudesta, tekijät odottivat silloin esikoisiaan ja keskittyi enemmän raskauteen.
Se voi tulla vain äidin puoleltaMeilläkin on miehen puolelta tuo kaksosriski... Jännittää kyllä vähän!
Se voi tulla vain äidin puolelta