Loppuvuoden lätinät --> ja alkuvuoden asiat :)

Dumbo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Toukokuiset 2022
Heinäkuiset 2024
Tänne vapaata keskustelua :)

Meitä ei täällä kovin montaa vielä ole, mutta eiköhän pikkuhiljaa ala syyskuisten odottajia olla, rohkeasti mukaan vaan :) Kyllä minuakin jännittää niin etten tiedä uskallanko kirjoitella tänne vielä, kaikki on niin alussa että mikä vain voi mennä pieleen. Testeissä vahvistuva viiva kuitenkin kertoo, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! Tänään on dpo17, 4+3.
Odotusta odottavan aika oli pitkä, mutta niin on odottavankin aika..
 
Tästä tulee varmaan aika lyhyt ketju, kun juuri tajusin että eihän loppuvuotta ole jäljellä kuin muutama päivä :laughing001
 
Kyllähän tää tässä vaiheessa vielä jännittää paljon ja on aika epäuskoinen olo mutta täytyy toivoa että kaikki menisi hyvin :rolleyes: oliko teillä pitkä yritys?
 
Täältä myös varovaisesti liityn mukaan, vaikka onkin vielä epävarmuutta. Tänään dpo 16 ja ilmeisesti 4+5. Viikko sitten sain jo ekan plussan
 
Kyllähän tää tässä vaiheessa vielä jännittää paljon ja on aika epäuskoinen olo mutta täytyy toivoa että kaikki menisi hyvin :rolleyes: oliko teillä pitkä yritys?

Jätin 2019 kesällä e-pillerit pois. ihan tjottaillen mentiin ja kierron tasaantumisessakin kesti vuoden verran. Elokuussa plussasin, mutta se jäi kemialliseksi. Sen jälkeen ollaan yritetty aktiivisemmin ja nyt näyttää paremmalta kuin elokuussa! Elokuussa r-testin viivat haaleni tasaisesti, nyt vahvistuu :smiley-bounce013
 
Jotenkin hirveen epäuskoinen olo koko raskaudesta :woot:Meille ei siis enää pitänyt lapsia tulla, miehellä on 2 lasta ja itsellä 1. Mutta jos kaikki menee hyvin, niin onhan se ihana saada vielä yksi yhteinen:Heartpink
Omien laskujen mukaan nyt olisi RV 4+5, neuvolaan sain ajan 11.1. :excited001 Jännittää.
 
Hei, minäkin hyppään mukaan! Eipä se plussa taida sen kestävämpi olla vaikka pysyisikin vain taustalla hiljaa :lurking: Takana kaksi kemiallista ja kkm 7+5. Nyt dpo11, 3+4 ja viivat lähteneet mukavasti vahvistumaan. Ensimmäisen plussan sain jo dpo8, yllättävän selkeänä vieläpä. Toivotaan että nyt sitten onnistuisi! :happy:
 
Täällä tosiaan viikkoja nyt 4+3 ja tein vielä aamulla digin, johon tuli 1-2 :) vieläkin epäuskoinen olo koko raskaudesta että vihdoinko on meidän vuoro! Soittelin neuvolaan tänään ja ensi"käynti" on puhelimitse 7.1 :)
 
Täällä tosiaan viikkoja nyt 4+3 ja tein vielä aamulla digin, johon tuli 1-2 :) vieläkin epäuskoinen olo koko raskaudesta että vihdoinko on meidän vuoro! Soittelin neuvolaan tänään ja ensi"käynti" on puhelimitse 7.1 :)

Oho onpa aikainen neuvola :) luulin että yleensä ensimmäinen käynti on vasta noin 8. viikolla. Itse en ole vielä uskaltautunut soittamaan :nailbiting:
 
Oho onpa aikainen neuvola :) luulin että yleensä ensimmäinen käynti on vasta noin 8. viikolla. Itse en ole vielä uskaltautunut soittamaan :nailbiting:

Miä tänään uskaltauduin soittamaan kun tein sen digin :) ensin soitin eilen hoitavalle lääkärille nt-polille terolutien jatkosta ja sovittiin että parin viikon päästä soitellaan varhaisultrasta. Miäkin ajattelin että käynti on myöhemmin mutta en tiedä vaikuttaako tuo kun on puhelintapaaminen vaan :bored:
 
Täällä varhaisultra varattuna viikoille 7+0.. :nailbiting:
Onko muilla varattuna tai suunnitelmissa mennä?
 
Täällä varhaisultra varattuna viikoille 7+0.. :nailbiting:
Onko muilla varattuna tai suunnitelmissa mennä?

Meillä on 8.1. silloin on 6+2. Pelottaa tällä hetkellä kyllä tosi paljon, kun viime keväänä varhaisultrassa todettiin tuulimuna. Meillä tärppäs nyt kolmannesta inseminaatiosta ja yritystä takana 2,5 vuotta.
 
Meillä on 8.1. silloin on 6+2. Pelottaa tällä hetkellä kyllä tosi paljon, kun viime keväänä varhaisultrassa todettiin tuulimuna. Meillä tärppäs nyt kolmannesta inseminaatiosta ja yritystä takana 2,5 vuotta.

Toivotaan että nyt onnistaa! :smiley-angelic001
Huh, tämmöisten tuulimunakokemusten kuuleminen kyllä nostaa hien pintaan :nailbiting:
 
Täällä varhaisultra varattuna viikoille 7+0.. :nailbiting:
Onko muilla varattuna tai suunnitelmissa mennä?

Mie plussasin 23.12 ja ajattelin mennä. Häiritsee kun ei tiedä yhtään kuinka pitkällä, esikoisesta tiesin tarkan ajankohdan ovulaatiosta niin jaksoin odottaa nt ultraan. Edelliset menkat ollu lokakuussa. Epäsäännöllinen kierto ollut aina pcossän vuoksi niin en osannut arvella että oisin raskaana.
 
Nyt kun tarkemmin luin tämän alueen neuvolan sivuja niin siellä oli että 6-8 ensikontakti/puhelintapaaminen ja 8-10 sitten ensikäynti neuvolassa eli se selittänee tuon aikaisen ajan :)

Minulla oli aikeissa varata varhaisultra yksityiselle mutta saadaankin se nyt tosiaan tuolta julkisen kautta kun sieltä saatiin apuja raskautumiseen, lääkäri heti soittaessa sanoi että ultrataan sitten parin viikon päästä :rolleyes:
 
Täällä varhaisultra varattuna viikoille 7+0.. :nailbiting:
Onko muilla varattuna tai suunnitelmissa mennä?
Mä menen ehdottomasti, täytyy nyt katsoa pääsenkö julkisella vai menenkö yksityiselle.
Tätä raskautta on jo tehty pari vuotta ja nyt alkoikin spontaanisti. Hiukan epätodellinen olo ja olen nyt listannut kaikki mahdolliset mitä vaan voi mennä pieleen...
Millä rv:lla voi mennä ultraan? Googlaamalla löytyy kaikki 5-10 vaihtoehdoiksi
 
Meillä on 8.1. silloin on 6+2. Pelottaa tällä hetkellä kyllä tosi paljon, kun viime keväänä varhaisultrassa todettiin tuulimuna. Meillä tärppäs nyt kolmannesta inseminaatiosta ja yritystä takana 2,5 vuotta.
Uskon, että pelottaa. Mulla on melkein yhtä pitkä yritysjakso takana, helmikuussa piti olla IVF. Onko tämä ensimmäisesi? Mulla on ensimmäinen raskaus ikinä. Alan olla jo vanha haahka, 39 vuotta mittarissa.
 
Uskon, että pelottaa. Mulla on melkein yhtä pitkä yritysjakso takana, helmikuussa piti olla IVF. Onko tämä ensimmäisesi? Mulla on ensimmäinen raskaus ikinä. Alan olla jo vanha haahka, 39 vuotta mittarissa.

Joo ensimmäinen tai keväällä tuo tuulimuna todettiin rv 8 ja lääkkeellisesti tyhjennys. Sitä en kyllä enää uudestaan halua kokea. Mutta toivotaan että kaikki olis niin kun pitää :love7
 
Mä menen ehdottomasti, täytyy nyt katsoa pääsenkö julkisella vai menenkö yksityiselle.
Tätä raskautta on jo tehty pari vuotta ja nyt alkoikin spontaanisti. Hiukan epätodellinen olo ja olen nyt listannut kaikki mahdolliset mitä vaan voi mennä pieleen...
Millä rv:lla voi mennä ultraan? Googlaamalla löytyy kaikki 5-10 vaihtoehdoiksi

5-viikolla voi mennä ultraan, mutta silloin ei ole vielä mahdollista kuulla sydänääniä. Varmaankin silloin voisi lähinnä todeta, että raskaus on oikeassa paikassa? En tiedä.
Sydänäänet voi saada kuuluviin 6+jotain, varmemmin lähempänä loppuviikkoa. Siksi itse varasin ultran 7+0.
 
Mites muiden työkuviot? Mua vähän jännittää, kun aloitan uudessa paikassa nyt vuoden alusta ja määräaikainen soppari kesään asti... Jännittää, että ehtiikö tulla virkaa auki ja pääsisi sitä hakemaan vai saanko uuden määräaikaisen sopparin. Jostain syystä ei hermostuta, vaikka ei tämä nyt ideaali tilanne ole. Työskentelen kuitenkin terveydenhuollon alalla, joten töitä on varmasti myös jatkossa luvassa!:angelic:
 
Takaisin
Top