Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten ruokavalio voi olla riskitekijä kaksosiin? en siis kyseenalaista, vaan kiinnostaa tietää kun en oo koskaan tuota kuullut.
Oon myös kuullut että pituus lisää kaksosten mahdollisuutta, ite oon keskivertonaista pidempi niin aattelin että gynen kommentti perustui siihen + ikään.
Mulla kävi kaksosmahdollisuus mielessä kun raskaustestien viivat oli jotenki todella tummia ja heti ekalla testauksella... Mutta tiiä sitte. Meille siirrettiin vain yksi alkio eli ilmeisesti identtiset voi olla mahdolliset? Jos alkio onkin jakautunut vielä ennen kiinnittymistä Näin tulkitsin kun netistä etin tietoa, että voiko kaksoset olla edes mahdolliset. (Ei oo biologian tunneilla tämmösiä käyty läpi )
Vaimon (jonka munasolusta siis tää syyskuinen) suvussa on paljon kaksosia. Mut kummat ne olikaan periytyviä?
Hei!
Liityn yllättäen minäkin syyskuisten odottajiin. :)
Taustaa sen verran et hoidoilla saanut poikamme täytti juuri vuoden. Lapsettomuutta oli kaksi vuotta, kunnes Icsi-hoidolla saimme raskauden alkamaan. Miehestä johtuvaa, joten ehkäisyä ei olla käytetty synnytyksen jälkeenkään.
Havahduin alkuviikosta ettei kuukautiseni ole alkaneet, vaikka jo joulun aikaan kalenterini mukaan olisi pitänyt. Imetän edelleen, joten uskoin sen sotkevan kiertoa. Vitsinä päätin tehdä eilen testin. Hämmästys oli suuri, kun testissä oli samantien leffaviivat
Ei näin pitänyt voida käydä. Lääkärit ei antaneet mitään toivoa luomuraskaudelle.
Joka tapauksessa laskujeni mukaan meidän ihmeemme olisi tänään 6+0
Palaan tuohon odotuspäiväkirja-asiaan
Kävin tänään kirjakaupassa selailemassa sitä Ennen kuin synnyit -kirjaa. Ei ollut sitten yhtään minun näköiseni. Siispä päätin aloittaa ihka ensimmäisen bujoni ja jotenkin siinä kävi sillä tavalla, että nyt minulla on ostettuna kolme erilaista muistikirjaa ja värikynät nyt pitäisi osata päättää mikä noista muistikirjoista olisi se oikea
O-ou, mä en ees nähny sisäsivuja ku tilasin täältä maalta on matkaa kaupunkiin, ostin sian säkissä. Saas nähdä tykkäänkö.
Mulla on kalentereita vaikka mihin lähtöön, mutta yhtään bujoa mulla ei tällä hetkellä ole. Tyhjiä pistesivuisia vihkojakin löytyy, mutta onkohan just sellaista vauvateemaan sopivaa
oikeasti, mä en uskalla aloittaa bujoa tai mitään, koska pelkään sen tuovan huonoa onnea tähän raskauteen. Mulla on kanssa pitkä lapsettomuustausta ja tämä on ensimmäinen raskaus ikinä. Ja tämä alkoi luomuna