Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on huomenna ja nyt iski ahdistus15 päivää varhaisultraan.. Mulla on jotenkin ihan epäuskoinen olo, että voiko tuolla olla joku kun on näin oireetonta tänään äidin kans puhuttiin puhelimessa ja totes, että onhan sulla noita oireita, ei kaikille tuu välttämättä enempää. Toivottavasti ei iske ahdistus asiasta vielä ennen varhaisultraa.
Mulla on huomenna ja nyt iski ahdistus
NäkyyHmm.. Näkyykö teille tuo syyskuisen salainen ryhmä?
Mulla on huomenna ja nyt iski ahdistus
Liian aikainen ultra sanoi lääkäri, neuvolantäti tämän ajan mulle varasi ja sanoi että hyvin heidän ultrilla näkee jos tässä vaiheessa (6+3). Lääkäri katsoi mua ja sanoi, että pussin kyllä mutta alkiota ei. Eli on kohdussa, sisältö selviää viimeistään kahden viikon päästä kun sain siihen uuden ajan.Miten sinulla meni!
Liian aikainen ultra sanoi lääkäri, neuvolantäti tämän ajan mulle varasi ja sanoi että hyvin heidän ultrilla näkee jos tässä vaiheessa (6+3). Lääkäri katsoi mua ja sanoi, että pussin kyllä mutta alkiota ei. Eli on kohdussa, sisältö selviää viimeistään kahden viikon päästä kun sain siihen uuden ajan.