Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä mihin tän kysymyksen nyt laittaisin mut miten ootte saunoneet raskaana? Netissä on vähän ristiriitasta tietoa.. Tai siis mistä ei ois kun raskaudesta on kyse mut kuitenkin!
Apua, en oo edes ajatellut etteikö voisi saunoa mulla alkaa pahoinvointia olla jo jonkun verran niin en kyllä kovin kauaa jaksa löylyissä istua. Voi olla, että kun kolotukset saapuu niin viihdyn löylyissä paremminEn tiedä mihin tän kysymyksen nyt laittaisin mut miten ootte saunoneet raskaana? Netissä on vähän ristiriitasta tietoa.. Tai siis mistä ei ois kun raskaudesta on kyse mut kuitenkin!
Onko kukaan päässyt tsekkaamaan verenpainetta? Lainasin töistä kotiin mittarin vklopuksi, aika matalaa on..ja korkeat sykkeet. Ei silti huimaa. Muutenkin on aika matalat, mutta raskaana vielä matalammat. Ehkä nousee sitten loppuraskauteen..
Minä kans saunoin aiemmissa raskauksissa etenkin lopussa päivittäin. Ja paljon muutenkin, rakastan saunomista. Eipä ole kyllä tullut ajatelleeksi että se olisi huono juttu. Avantoakin mietin tuossa joku päivä, mutta sen taidan jättää ensi talveen.Alkuraskauksista en muista, mutta loppuraskauksissa varsin aktiivisesti, suorastaan fanaattisesti
Kävin keskiviikkona hcg verikokeessa, tuolloin hcg oli 34 ja viikkoja ehkä 3+5. Arvo on siis hyvä ja kätilö ei ollut yhtään huolissaan, mutta pyysin silti päästä kontrolliverikokeeseen, jotta tiedän, että arvo nousee. Eilen kävin ja nyt harmittaa, ettei tulos ehtinyt tulla eilisen aikana. Nyt täytyy jännittää maanantaihin keskenmenon pelko on niin kamala. Kaipaan salille, mutta en uskalla treenata. Pelottaa, että huhkimalla aiheutan keskenmenon itse. Miten kukaan uskaltaa liikkua raskauden aikana normaalisti?!
Kävin keskiviikkona hcg verikokeessa, tuolloin hcg oli 34 ja viikkoja ehkä 3+5. Arvo on siis hyvä ja kätilö ei ollut yhtään huolissaan, mutta pyysin silti päästä kontrolliverikokeeseen, jotta tiedän, että arvo nousee. Eilen kävin ja nyt harmittaa, ettei tulos ehtinyt tulla eilisen aikana. Nyt täytyy jännittää maanantaihin keskenmenon pelko on niin kamala. Kaipaan salille, mutta en uskalla treenata. Pelottaa, että huhkimalla aiheutan keskenmenon itse. Miten kukaan uskaltaa liikkua raskauden aikana normaalisti?!
Mulla sama tuon treenaamisen kanssa. Harrastan siis crossfitiä ja vedän treeneissä itteni aina ihan limitille, enkä tässä kierrossa oo uskaltanut ovulaation jälkeen käydä ollenkaan. Sain jostain päähäni että rehkiminen voisi vaikuttaa kiinnittymiseen mulla on onneks koira, joten noita kävelylenkkejä tulee kans tosi mukavasti, ettei ihan makoiluksi mene.Toivotaan että tulis oma kantaan näkyville!
Mä luulen, että meille, joilla on ollut kivinen tie tässä lasten teossa, syynätään kaikkea omaa tekemistä tosi tarkkaan. Ettei vaan itse aiheuta jotain, kun tämä on ollut niin vaikeaa muutenkin.
Mä esim. lopetin salille menon heti kun sain plussan, mutta mä olen käynyt siellä "tosissaan" niin parempi ettei mene ja rehki samalla tavalla. Se, mitä teen on kävely. Monta kertaa viikossa ja sellasia mukavan pituisia. Kävely on hyvää liikuntaa kuitenkin ja edistää kohdun alueen verenkiertoa eikä ole mitään riskejä.
Ja jossain noissa raskaus apeissa oli jotain jumppaliikkeitä, mitkä on ok. Niitä aion katsoa ja vähän reenaa niitä, kun liikkeet on varmemmin turvallisia. Ettei mene överiksi. Kun mulla yleensä menee urheilu vähän suorittamiseksi (ent. kilpailu-urheilija)