Loppuvuoden jutustelut

Moi kaikki! :greet025

Varovaisesti tulen tänne kurkistelemaan, kun tänään tuli raskaustestiin kaksi punaista viivaa. 21.8.2021 olisi laskettu aika.

Onko täällä muita, joilla aiemmat lapset on jo isoja? Itellä kaks lasta jo koulussa (7- ja 10-veet) ja vauva-ajoista on siis vierähtänyt jo tovi :nailbiting: Oon kyllä päväkodissa töissä, joten pikkulapsihommien kanssa tulee oltua tekemisissä koko ajan. Pikkasen vaikeeta silti muistaa, millasta se vauva-arki itseasiassa olikaan? :happy3
 
Moi kaikki! :greet025

Varovaisesti tulen tänne kurkistelemaan, kun tänään tuli raskaustestiin kaksi punaista viivaa. 21.8.2021 olisi laskettu aika.

Onko täällä muita, joilla aiemmat lapset on jo isoja? Itellä kaks lasta jo koulussa (7- ja 10-veet) ja vauva-ajoista on siis vierähtänyt jo tovi :nailbiting: Oon kyllä päväkodissa töissä, joten pikkulapsihommien kanssa tulee oltua tekemisissä koko ajan. Pikkasen vaikeeta silti muistaa, millasta se vauva-arki itseasiassa olikaan? :happy3

Mulla kans esikoinen jo koululainen, eli aika on varmasti kullannut muistot vauva-arjesta :D
 
Hei vaan @Landepaukku . Itse olen myös päiväkodissa töissä :)


--

Itseäni ärsyttää se etten omista kristallipalloa. Haluaisin nähdä vuoden päähän... Pelottaa hirveästi, että tulee keskenmeno tai tuulimuna tmv :sad001. Yritettiin tätä raskautta kuitenkin se 3vuotta... Miten sitä osaakaan ottaa rennosti neuvolaan ja ultraan,jotka 4.1....
 
Hei vaan @Landepaukku . Itse olen myös päiväkodissa töissä :)


--

Itseäni ärsyttää se etten omista kristallipalloa. Haluaisin nähdä vuoden päähän... Pelottaa hirveästi, että tulee keskenmeno tai tuulimuna tmv :sad001. Yritettiin tätä raskautta kuitenkin se 3vuotta... Miten sitä osaakaan ottaa rennosti neuvolaan ja ultraan,jotka 4.1....

Sama huoli täällä..ja myös päiväkodissa töissä :p
 
Samat huolenaiheet jaetaan täälläkin:nailbiting: nää ekat viikot menee varmaan ihan äärimmäisen hitaasti, kun odottaa että pääsis ar-ultraan:nailbiting:
 
En tiedä sanoiko kukaan vielä, mutta Raskaus + on hauska sovellus :love7
 
Mä en oo uskaltanut vielä ladata sovelluksia enkä muutenkaan ajatella tulevaa, mutta jos vaikka testais vielä alkuviikosta ja viiva olis vahvistunut ni sit ehkä vois alkaa ottaa vähän rauhallisemmin!
 
Jippii, heräsin aamulla nenä tukossa. Olis ollut työpäivä, nyt koronatestiin menossa :rolleyes: just tähän väliin tätä kaipasinkin ku rahalle ois ollu tarve ja huomenna starttaa meidän muuttoviikko ja ois pakko olla kunnossa :finger: no joo saanhan mä tästä kai 50 % palkan eli arkipäiväliksan, mut nyt ois huutava tarve rahalle tän muuton ja muiden menojen takia. Ei voi mitään mut miksi aina minä valivali:hilarious:
 
Heh, onpa monta päiväkotilaista täällä :happy:

Mitenkä muilla maskinkäyttö luonnistuu nyt raskaana? Tällä viikolla huomasin töissä, kun maski nassulla ähelsin muksuille vaatteita päälle tai laulettiin joululauluja, että hengittäminen oli vaikeeta. Ennen ei maski oo haitannut juuri yhtään...

Sama epävarma / epätodellinen olo täälläkin. Että voiks tätä uskoa? Voiko innostua? Milloin uskaltaisi kertoa muille? Toki yhden keskenmenon kerran kokeneena koin paljon helpommaksi, että muut tiesi mun olevan raskaana ja yhtälailla kerroin sitten keskenmenostakin. Mulle olisi ollut vaikeeta pitää sitä sisällä ja vaan olla kuin ei olisi mitään erikoista meneillään.

Jännittää se neuvolakäynnin varaaminenkin, kun sitten koko homma tuntuu todellisemmalta :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Miten te selviätte töissä mahdollisen pahoinvoinnin kanssa? Mulla alko tää homma pe ja nyt tarttis huomenna mennä töihin ja kauhistuttaa, koska koko vkl on mennyt sohvalla ja ainoa hetki jolloin ei ällötä ihan niin paljon on aamulla 6-11 :D

Joskus luin jostain että vapaapäivinä olokin on kamalampi jostain syystä. Että keho osaa tsempata työpäivinä, mutta onko teillä kokemusta tästä? :D
 
Heh, onpa monta päiväkotilaista täällä :happy:

Mitenkä muilla maskinkäyttö luonnistuu nyt raskaana? Tällä viikolla huomasin töissä, kun maski nassulla ähelsin muksuille vaatteita päälle tai laulettiin joululauluja, että hengittäminen oli vaikeeta. Ennen ei maski oo haitannut juuri yhtään...

Sama epävarma / epätodellinen olo täälläkin. Että voiks tätä uskoa? Voiko innostua? Milloin uskaltaisi kertoa muille? Toki yhden keskenmenon kerran kokeneena koin paljon helpommaksi, että muut tiesi mun olevan raskaana ja yhtälailla kerroin sitten keskenmenostakin. Mulle olisi ollut vaikeeta pitää sitä sisällä ja vaan olla kuin ei olisi mitään erikoista meneillään.

Jännittää se neuvolakäynnin varaaminenkin, kun sitten koko homma tuntuu todellisemmalta :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Mulla jäi neuvolaan soitto tältä viikolta, jospa ensi viikolla sit :)

Meillä käytetty nyt maskia vain vanhempia kohdatessa tai eri kerroksessa käydessä.. pelottaa kyllä koronaan sairastuminen tai ylipäätään johonkin tautiin, jossa kuume nousee. Pelottaa myös huomisen influenssarokotteen ottaminen..meinaan kyllä kysyä, että eihän tämä tapa vauvaani :bag:
aika moni tietää jo raskaudesta..miehen suvulle kerrotaan jouluna, ellei joku kysele sitä ennen.. harmi kuin ennen joulua on kasassa vasta 6+0, ei viitsi vielä silloin varhaisultraan..
 
Hmm... Mulla on Garminin kello, jonne merkkaan raskausjuttuja ylös. Hassua on, kun se kertoo mun olevan viikolla 4+7 :laughing021 Preglife sen sijaan sanoo ihan oikein 5+0. Saas kattoa, sanooko kello huomenna 5+1 vai mitä ihmettä. :laughing002
 
Muokattu viimeksi:
Mulla jäi neuvolaan soitto tältä viikolta, jospa ensi viikolla sit :)

Meillä käytetty nyt maskia vain vanhempia kohdatessa tai eri kerroksessa käydessä.. pelottaa kyllä koronaan sairastuminen tai ylipäätään johonkin tautiin, jossa kuume nousee. Pelottaa myös huomisen influenssarokotteen ottaminen..meinaan kyllä kysyä, että eihän tämä tapa vauvaani :bag:
aika moni tietää jo raskaudesta..miehen suvulle kerrotaan jouluna, ellei joku kysele sitä ennen.. harmi kuin ennen joulua on kasassa vasta 6+0, ei viitsi vielä silloin varhaisultraan..
Täällä kans yks päiväkodin täti! Meillä ei myöskään tarvitse olla maskeja muuta kuin erityistilanteissa. Mutta esim kaupassa käydessä olen huomannut, että paljon hankalampi on sen kanssa nykyään olla. Alkaa heikottaa ja oksettaa tosi nopeasti.

Minä kerroin tänään mun vanhemmille raskaudesta :Heartred miehen perheelle kerrotaan vasta jouluna. Jännittää miehen siskon reaktio tosi paljon. Hän ei tiedä, että ollaan edes yritetty ja monet kerrat on sanonut ohimennen ettei meidän pitäisi vielä edes lapsia miettiä jne. Voisin kuvitella, että ärräpäät lentää ensimmäisenä ja menee hetki, että hän uutisen sulattaa....
 
Meillä on päiväkodissa vahva suositus maskin käytöstä koko ajan. :angry7 Pakko välillä kyllä ottaa pois ja panottaa pitäminen niihin hetkiin, kun kohtaa vanhempia tai muita ulkopuolisia. Jännittää, saanko käytettyä ens viikolla ja kun en haluaisi raskautta paljastaa vielä työkavereille...
 
Miten te selviätte töissä mahdollisen pahoinvoinnin kanssa? Mulla alko tää homma pe ja nyt tarttis huomenna mennä töihin ja kauhistuttaa, koska koko vkl on mennyt sohvalla ja ainoa hetki jolloin ei ällötä ihan niin paljon on aamulla 6-11 :D

Joskus luin jostain että vapaapäivinä olokin on kamalampi jostain syystä. Että keho osaa tsempata työpäivinä, mutta onko teillä kokemusta tästä? :D

Kuulostaa vähän samalta, kun kuukautiskipujen tai flunssan yms. kanssa. Että työpäivän ajan ei tunnu missään tai sitä ei huomaa ja sitten kotona tai viikonloppuna on aivan puolikuollut olo. Tai flunssa iskee VAIN vapaapäivinä :banghead:
 
Kuulostaapa Reggie kivalta :bored:
Äläpä! Sen takia ei edes kerrottu sille, että ollaan lapsettomuustutkimuksissa käyty ja aloitettu lääkitys jne. Ei se tiedä meidän keskenmenoista tai mistään ollenkaan. Ei olla haluttu näistä sen kanssa vääntää ja pahoittaa omaa mieltämme. Tämä sisko on aika suorapuheinen ja jyrkkä monissa asioissa.
 
Flunssa iski :arghh: tai ainakin vähän nuha. Kuumetta ei ole, ehkä alilämpöä korkeintaan.. tämä ei estäne influenssarokotteen ottamista :scratch
 
Takaisin
Top