Ihanaa synttäriä päivänsankarille ja onnea uuteen kotiinEka aamu uudessa kodissa ja synttäriaamu myös Pahoinvointi hellittäny jo pari päivää, mut en tiiä johtuuko siitä et oon ollu jatkuvassa liikkeessä.
Ylihuomenna eka neuvola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa synttäriä päivänsankarille ja onnea uuteen kotiinEka aamu uudessa kodissa ja synttäriaamu myös Pahoinvointi hellittäny jo pari päivää, mut en tiiä johtuuko siitä et oon ollu jatkuvassa liikkeessä.
Ylihuomenna eka neuvola
Olen tässä koittanut kahlata teidän juttuja läpi, tylsää tulla loppukuun lasketulla ajalla mukaan .
Onnea Agnes synttäreiden ja muuton johdosta
Joulua pitäs tehdä, mutta se tapahtuu nyt laiskemmalla taktiikalla kun mua etoo ja unettaa.
Toisekseen oon ottanut aamukamman käyttöön, 4.1. neuvola ja siellä ultrataan. Stressaa onko siellä ketään ja missä ja löytyykö elämää.
Kivat pyhät tiedossa.
No mut hei... Mulla on raskaustestejä niin et saan pissiä tikkuun joka ke ja pe kunnes on neuvola.
Sitten on varalla jokunen paniikkitikku .
Oon testihullumpi ja enemmän hermoraunio kun ekaa odottaessa (toki sillonkin olin sekoamassa )
Mun käsityksen mukaan laskettuaika muuttuu jos on 7 päivää pienempi tai isompi. Nuo 3 päivän erot voi vielä näin alussa tasoittuakin suuntaan tai toiseen. Ja olikos se niin että se virallisesti sitten katsotaan nt-ultrassa, vai muistankohan väärin?Hei te viisaammat! Lasketaanko se laskettu aika / raskausviikot siitä hedelmöityksestä vai voiko nää muuttua esimerkiks sen takia että alkio on vähän pienempi? Oon ihan nyt sekasin et oonko 7+2 mitä oon siis laskenu hedelmöityksestä vai 6+6 mitä näytti varhaisultra (alkio siis tosiaan 3pv ”jäljessä” vai miten sen sanoisi).
Yritän vaan siis päivittäin laskea päiviä ja viikkoja siihen maagiseen rv 12 kun pitäis pahoinvoinnin loppua. Tiedän kyllä että se ei välttämättä lopu siihen mutta toi pitää mut järjissään. Juuri sanoin puolisolle että koittaakohan joskus vielä aika kun ruoka maistuu hyvälle ja ruokailutilanteet olis mukavia...