Marcipa
Piirimestaruustason postaaja
Nyt ei ole kipeä, mutta voi olla että toinen Panadol tehosi. Sen verran paljon yöllä ja aamullakin vielä särki, että tuskin ihan viatonta on. Tänään on 6+0 joten kyllä luulisi että viimeistään ensi viikolla olisi sykkeet näkyvissä jos on ollakseen. Esikoisesta nähtiin sykkeet jo rv 5+6. Ymmärrän, että resurssit on mitkä on, mutta kummasti monissa muissa sairaahoitopiirieissä tarjotaan alkuraskauden ultraa ja tarkistuksia. Vuosi sitten, kun yksityisellä mulla todettiin keskytynyt keskenmeno ultrassa rv 8+5, niin HUSista sanottiin vaan, että jää odottelemaan vuotoa. Mulla oli neuvola varattuna seuraavana päivänä ja menin sinne, vaikka olin huonot uutiset saanut ja ihana terkkari laitto lähetteen ultraan ja lääkkeellisen tyhjennykseen. Jouduin tosin odottamaan kaksi viikkoa sitä aikaa, eikäVoi ei Marcipa, onko vielä kipeä vai menikö ohi? Onko mahdollista että olisi ollut jotain muuta? Aika tylyn vastauksen oot kyllä saanut! Eikö sullakin ollut jo 7. viikko menossa, eikö ultrassa pitäisi näkyä tilanne? Kovasti voimia, toivotaan kuitenkin vielä parasta
vuoto alkanut itsekseen sinä aikana.